Mielenkiintoista lukea noita viestejä ton mun evakeelisen tekstin jälkeen.Yllävän paljon luettu,kiitos teille,siis täähän on kylvötyöttä.ehkä jokin pelastuu,no sen Jumalla yksin tietää.Niin aika kovaa kieltä käyttätte työ niin sanotut ateistit,kun käytte tuolla esim kirkkocafeessa ilkkumassa.Ihan oikeesti se ei tunnu missään.sehän on ihan Raamatussa että myö ei olla maailman ystäviä.no mie en tuu enää ihan heti tänne teittä kiusaamaan.Mun viesti on tehnyt tehtävänsä.moi
RAUHAA JÄLLEEN.
6
475
Vastaukset
Jotenkin saa kuvan, että et näe toisinajattelijoita- ja uskovia ihmisinä. Et ainakaan tasa-arvoisina ihmisinä, vaan näet heidät potentiaalisina käännynnäisinä. Meidän muiden on pakko uskoa ja ajatella täsmälleen kuten sinä, jotta voisit kohdella ja nähdä meidät ihmisinä. Tämä on hyvin ikävää, koska sinua voisi verrata raiskaajaan. Raiskaajakaan ei näe uhriaan ihmisenä, vaan objektina.
Oletan sinut kristityksi, niin kerro yksi asia: Näkikö Jeesus muut ihmiset vain potentiaalisina käännynnäisinä ja kohteli heitä sen mukaisesti? Menikö hän ihmisten luokse kertomaan kuinka tyhmiä, huonoja ja arvottomia he ovat?
Olet väärässä, sinä et saa ihmisiä kristityiksi, vaan saat ihmisiä loittonemaan kristinuskosta. Sinä sabotoit Jeesuksen työtä ja uskontosi mukaan Jeesus saattaa rangaista sinua sen vuoksi.työ ootte Jeesukselle yhtä arvokaita kuin kuka tahansa,Jeesus ei sanonut eikä sano ketään tyhmäksi eikä huonoksi.kaikki on yhtä syntisiä.mutta nykyään saarnataan liikaa armoa,eikä sitä että pitäisi tehdä Parannus.eli tee niin paljon syntiä kuin kerkiät,kyllä sitä päässee taivaaseen.Jumalla ei oo mikään armoautomaatti.Kun ihminen uudestisyntyyn ottamalla Jeesuksen Sovintoveren vastaan,hän ei halua tehdä syntiä.Eli ihmisen vastuu on ottaa pelastus vastaan.no mulla on varmaan astian makua tuossa viestissä.Rakkaudella mie teittä lähestyn.Mie oon heikkoille heikko,vahvoille vahva,ja niin edelleen.Kuten Paavali totesi jossain kirjeissään.t:Aki
- Pullaposki
aksu521 kirjoitti:
työ ootte Jeesukselle yhtä arvokaita kuin kuka tahansa,Jeesus ei sanonut eikä sano ketään tyhmäksi eikä huonoksi.kaikki on yhtä syntisiä.mutta nykyään saarnataan liikaa armoa,eikä sitä että pitäisi tehdä Parannus.eli tee niin paljon syntiä kuin kerkiät,kyllä sitä päässee taivaaseen.Jumalla ei oo mikään armoautomaatti.Kun ihminen uudestisyntyyn ottamalla Jeesuksen Sovintoveren vastaan,hän ei halua tehdä syntiä.Eli ihmisen vastuu on ottaa pelastus vastaan.no mulla on varmaan astian makua tuossa viestissä.Rakkaudella mie teittä lähestyn.Mie oon heikkoille heikko,vahvoille vahva,ja niin edelleen.Kuten Paavali totesi jossain kirjeissään.t:Aki
Poliitikoilla on tapana jaaritella mahdollisiman laveasti kysytyn aihepiirin ympärillä, jotta ei vaan vahingossakaan paljasta itsestään mitään sellaista mitä ei halua äänestäjien näkevän.
Uskovaiset ovat tästä poikkeus. Poliitikkokin joutuu joskus ottamaan pakon edessä kantaa esitettyyn kysymykseen, mutta uskova ei. Jos on vaikeata pitää juuri pyydettyä ankeriasta käsissä sen limaisuuden vuoksi, niin niin vaikeaa on saada uskovaiselta suoraa vastausta suoraan kysymykseen.
Lopuksi esitämme lauseen, jolla vittuillen lopetetaan viesteihin vastaileminen:
Siunausta Jeesuksen suulla ja lihalla, Jeesus rakastaa sinuakin. aksu521 kirjoitti:
työ ootte Jeesukselle yhtä arvokaita kuin kuka tahansa,Jeesus ei sanonut eikä sano ketään tyhmäksi eikä huonoksi.kaikki on yhtä syntisiä.mutta nykyään saarnataan liikaa armoa,eikä sitä että pitäisi tehdä Parannus.eli tee niin paljon syntiä kuin kerkiät,kyllä sitä päässee taivaaseen.Jumalla ei oo mikään armoautomaatti.Kun ihminen uudestisyntyyn ottamalla Jeesuksen Sovintoveren vastaan,hän ei halua tehdä syntiä.Eli ihmisen vastuu on ottaa pelastus vastaan.no mulla on varmaan astian makua tuossa viestissä.Rakkaudella mie teittä lähestyn.Mie oon heikkoille heikko,vahvoille vahva,ja niin edelleen.Kuten Paavali totesi jossain kirjeissään.t:Aki
Miksi puhut Jeesuksesta? Sinähän omista teoistasi vastaat ja sinun käytöksesi on ollut loukkaavaa sekä vahingoittaa kristinuskoa. Ihan varmasti useiden uskovien mielestä sinun asenteesi toisinajattelevia ja -uskovia kohtaan on halveksuva sekä rinnastettavaksi ylpeyteen.
Sinä valehtelet väittäessäsi lähestyväsi meitä rakkaudella, sinä vihaat ja halveksut meitä. Sinä pidät itseäsi meitä parempana ja puhtaampana ihmisenä. Sinä et ole heikoille heikko ja vahvoille vahva, vaan sinä olet toisinajatteleville ja -uskoville ylimielinen sekä holhoavan tekopyhä.
- 2. kerran uudestisyntyny
Sä oot niitä kavereita joka on kokenut tuon uudelleensyntymisen vain kerran. Tervetuloa 2000-luvulle.
Me toisen kerran uudelleensyntyneet ei enää harrasteta marttyyrihommia, me tiedetään arvomme ja kuten sanottua...kirjamme on ajaton :) - Agneisti
Älä enään jaksa kiusata viimeisiä aivosolujasi. Lopeta satuuihin uskominen kun vielä kykenet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672774
- 2012037
- 711756
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.491713- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91491- 811194
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961000