Kuuntele rauhassa tämä n.2 tunnin luento ja
vastaa seuraaviin kysymyksiin:
1. Mitä ajattelet kuolemasta?
2. Oletko saanut ilmestyksiä?
3. Kuuluuko spiritismi uskoon?
http://www.audiopankki.com/?p=142
Valitse audiopankin sivulta (em. osoite)
kohta |soita ikkunassa| niin voit
kuunnella luennon erillisessä ikkunassa.
Suuri eksytys tulossa - Sinun täytyy tietää
4
193
Vastaukset
- Halmer
Seitsemännen päivän adventistit on suuri eksytys, horrossaarnaaja Ellen G. Whiten "enkeleiltä" saatu oppi. Sellaista adventismi opetusta näyttää tuo linkin tarjoama paikka olevan.
Eipä ole kovinkaan paljoa eroa tuolla opilla Jehovan todistajien opetuksien kanssa.- Mininerkki
Anteeksi, jos loukkasin tunteitasi.
Kyseisessä linkissä olevassa puheessa
käytettiin kylläkin paljon enemmän luterilaisia
ja katolisia lähteitä kuin Ellen G. Whiten
tekstejä.
Jos et halua kuunnella niin onko sulla
kommenttia näihin kysymyksiin, joihin pistin
omia näkemyksiä kyseisistä asioista?
1. Mitä ajattelet kuolemasta?
Raamatun mukaan kuolleet eivät tiedä mitään.
Näin minäkin uskon
2. Oletko saanut ilmestyksiä?
Minä en ole.
3. Kuuluuko spiritismi uskoon?
Ei kuulu, mutta ne jotka luulevat nähneensä
kuolleita omaisia ovat itseasiassa olleet
tekemisissä siritismin eli spiritualismin
välityksellä demonien kanssa eikä suinkaan
rakkaiden kuolleiden sukulaistensa.
- Markku Tampio
välttämätöntä tarvetta alkaa em. linkin luentoa kuuntelemaan, kun voin vastata kysymyksiin aivan tästä suorinvartaloinkerienkin..
1. Kuolema on se ystävä, siunauksellinen vapaus, jonka kautta Jeesukseen uskossa kuolleet pääsevät Aabrahamin helmaan lepäilemään maallisista vaivoistaan,(Luukas 16:25).
2. Olen saanut muutaman ilmestyksen, mutta en aivan kaikkiin selityksiä vielä.
3. Spiritismi ei kuulu Jeesuksen uskoon, vaan mustan magian taikaoppeihin ja saatanan vaikuttamiin harha-aistimuksiin.- Mininerkki
1. Onko ihminen mielestäsi kuollut vai elossa
ollessaan Aabrahamin helmassa?
Minä olen ymmärtänyt, että ihminen nukkuu
kuoleman unta, jossa ei näe eikä kuule mitään.
2. Voisitko kertoa jostakin ilmestyksestäsi?
3. Kerroit, että "Spiritismi ei kuulu Jeesuksen uskoon, vaan mustan magian taikaoppeihin ja saatanan vaikuttamiin harha-aistimuksiin".
Aamen, olen täysin samaa mieltä kanssasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3134213Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352375Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822026- 1411521
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!401018Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein135980- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901- 26897
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877