Palstan vakituisena lukijana (en juurikaan ole itse osallistunut keskusteluun) olen huolestunut palstalla muutaman päivän aikana ilmenneestä kinastelusta ja toisten nimimerkkien solvaamisesta. Ihmettelen kovasti kuinka palstan vakikirjoittajat ovat alentuneet kinaamaan ilmiselvän "trollin" kanssa. Vastaaminen "trollille" ruokkii vain hänen sairasta mieltänsä kirjoittamaan lisää ala-arvoisia ja provosoivia viestejä.
Joten hyvät palstalaiset pidättäytykäämme vastaamasta nimimerkille isbn ja muille ilmiselville "trolleille". Tähän mennessä kyseinen isbn ei ole lähettäny yhtään asialliseksi tai keskustelua eteenpäin vieväksi luokiteltavaa viestiä palstalle (jos joku on erimieltä lähettäköön linkin), joten hänet voitaneen olettaa "trolliksi".
http://www.genesbmx.com/trolls.jpg
Do not feed the trolls!
17
966
Vastaukset
- paskoja/runksija
"Joten hyvät palstalaiset pidättäytykäämme vastaamasta nimimerkille isbn ja muille ilmiselville "trolleille"."
Älä pelkää, rauhotu. Luulen että se on kiltti ;) - seonarmoase
Tiedeyhteisö toimii juuri samalla tavalla. Evoluutioon kriittisesti suhtautuvat ihmiset suljetaan pois ja heidän julkaisujaan ei sallita. Mitä tämä kaikki todistaa??
Sen, että kukaan ei saisi olla erimieltä evoluutiosta...
Ja lisäyksenä vielä...
Kaikkein törkeimmät herjaukset ja asiattomuudet ovat kyllä tulleet turhautuneilta evoluutio satusediltä/tädeiltä.
Hätänne ymmärtää kyllä ja kaikki keinot on näköjään otettava käyttöön, ettei satunne paljastuisi :))))- Matopussi
"Kaikkein törkeimmät herjaukset ja asiattomuudet ovat kyllä tulleet turhautuneilta evoluutio satusediltä/tädeiltä."
Lopettakaa nyt jo tuo loanheitto! - rauha maahan...
Matopussi kirjoitti:
"Kaikkein törkeimmät herjaukset ja asiattomuudet ovat kyllä tulleet turhautuneilta evoluutio satusediltä/tädeiltä."
Lopettakaa nyt jo tuo loanheitto!Tosin...hmmm....
Lokaa jos heittää, niin loassa saattaa olla elämän rakennuspalikoita, jotka juuri ovat päässeet yhteisymmärrykseen oikeasta järjestyksestä... Kun lokaa heittää menee järjestys taaaaaas... sekaisin ja lopputuloksena voi kehittyy vaikka jotain tosi mielenkiintoista ja jännää.
Pitää mennä lepää... huimaa vähä... - Balthasar
"Sen, että kukaan ei saisi olla erimieltä evoluutiosta..."
Kyse ei ollut erimieltä olemisesta vaan siitä, että kyseinen nimimerkki ei ole tällä palstalla kirjoittanut asiallisia viestejä. Toisten herjaaminen ja nimitteleminen ei ole evoluutiokritiikkiä.
Olen samaa mieltä, että törkeimmät herjaukset ovat tulleet evopuolelta. Ymmärrän tavallaan, että täällä itsekukin on turhautunut kreapuolen asiattomaan käytökseen, mutta silti en pidä hyväksyttävänä, että törkeyksiä aletaan heittelemään. Ja juuri siksi, että keskustelu pysyisi täällä edes jonkinlaisessa kuosissa, olisi parempi, että isbn:lle ei vastattaisi yhtään mitään. - Balthasar
Balthasar kirjoitti:
"Sen, että kukaan ei saisi olla erimieltä evoluutiosta..."
Kyse ei ollut erimieltä olemisesta vaan siitä, että kyseinen nimimerkki ei ole tällä palstalla kirjoittanut asiallisia viestejä. Toisten herjaaminen ja nimitteleminen ei ole evoluutiokritiikkiä.
Olen samaa mieltä, että törkeimmät herjaukset ovat tulleet evopuolelta. Ymmärrän tavallaan, että täällä itsekukin on turhautunut kreapuolen asiattomaan käytökseen, mutta silti en pidä hyväksyttävänä, että törkeyksiä aletaan heittelemään. Ja juuri siksi, että keskustelu pysyisi täällä edes jonkinlaisessa kuosissa, olisi parempi, että isbn:lle ei vastattaisi yhtään mitään.Ainiin, ja edelleen jos joku on sitä mieltä, että isbn on tällä palstalla kirjoittanut vakavasti otettavia ja rakentavia viestejä, jotka vielä kenties olisi sisältynyt asiallista evoluutiokritiikkiä, lähettäköön linkin kyseiseen viestiin.
- faktaa vai fiktota
Balthasar kirjoitti:
Ainiin, ja edelleen jos joku on sitä mieltä, että isbn on tällä palstalla kirjoittanut vakavasti otettavia ja rakentavia viestejä, jotka vielä kenties olisi sisältynyt asiallista evoluutiokritiikkiä, lähettäköön linkin kyseiseen viestiin.
Sorry vaan erehdyin tuolla alempana vastaamaan pari kertaa asiallisesti tuolla isbn:lle, kunnes minulle selvisi ettei kannata (enkä ollut vielä lukenut tätä viestiä).
isbn on selvästikin vain joku kiukkuinen häiriintynyt trolli, jolla ei koskaan ole mitään sanottavaa ja joka ei ole koskaan missään lukemassani viestissä esittänyt mitään lukemisen arvoista ajatusta.
Ei tosiaan kannata vastata hänelle, ei asiallisesti eikä muutenkaan ja lupaankin etten jatkossa koskaan vastaa. Balthasar kirjoitti:
Ainiin, ja edelleen jos joku on sitä mieltä, että isbn on tällä palstalla kirjoittanut vakavasti otettavia ja rakentavia viestejä, jotka vielä kenties olisi sisältynyt asiallista evoluutiokritiikkiä, lähettäköön linkin kyseiseen viestiin.
Puhut täyttä pötyä Balthazar.
Sinä ja muut tämän ketjun trollit ja häiriköt ette itse ole saaneet aikaiseksi ainoatakaan viestiä MISSÄ EDES KÄSITELTÄISIIN EVOLUUTIOTA TAI KREATIONISMIA.
Minä olen ollut mukana useissa keskusteluissa, mutta kun evoilijoitten höyhenenkeveitä argumentteja uskaltaa kyseenaklaistaa, alkaa silmitön solvaus. Minuakin nimiteltiin horoperseeksi, kun uskalsin huomauttaa, että DNA molekyylin keksimisestä myönnetty Nobel ei kerro mitään evoluution teoriasta.
Niin että kukahan se täällä trollaa?!?
Ole hyvä ja osoita "painavia tiedeväitteitä" (multipersoona Ah ma nauran/Turkana lanseeraama termi) tai edes asiallisia ei-provo keskusteluita nimimerkeiltä Agneisti, Ahvenanmaan keisari, Illuminatus, ISSN, Alex, Ah ma nauran, Bullape, yms heidän multipersoonansa...ja laita ittes tähän listaan kanssa. Tule vasta sitten soittamaan suutasi tai mene muualle häiriköimään.- Turkana
isbn kirjoitti:
Puhut täyttä pötyä Balthazar.
Sinä ja muut tämän ketjun trollit ja häiriköt ette itse ole saaneet aikaiseksi ainoatakaan viestiä MISSÄ EDES KÄSITELTÄISIIN EVOLUUTIOTA TAI KREATIONISMIA.
Minä olen ollut mukana useissa keskusteluissa, mutta kun evoilijoitten höyhenenkeveitä argumentteja uskaltaa kyseenaklaistaa, alkaa silmitön solvaus. Minuakin nimiteltiin horoperseeksi, kun uskalsin huomauttaa, että DNA molekyylin keksimisestä myönnetty Nobel ei kerro mitään evoluution teoriasta.
Niin että kukahan se täällä trollaa?!?
Ole hyvä ja osoita "painavia tiedeväitteitä" (multipersoona Ah ma nauran/Turkana lanseeraama termi) tai edes asiallisia ei-provo keskusteluita nimimerkeiltä Agneisti, Ahvenanmaan keisari, Illuminatus, ISSN, Alex, Ah ma nauran, Bullape, yms heidän multipersoonansa...ja laita ittes tähän listaan kanssa. Tule vasta sitten soittamaan suutasi tai mene muualle häiriköimään.väkevän, mutta väärän todistuksen lähimmäisistään. En ole nähnyt kenenkään muun kirjoittavan nimimerkilläni Turkana ja toisaalta sen jälkeen kun joku rekisteröi aikaisemmin käyttämäni nimimerkin sammakko, olen kirjoittanut vain ja ainoastaan nimimerkillä Turkana.
Turkana kirjoitti:
väkevän, mutta väärän todistuksen lähimmäisistään. En ole nähnyt kenenkään muun kirjoittavan nimimerkilläni Turkana ja toisaalta sen jälkeen kun joku rekisteröi aikaisemmin käyttämäni nimimerkin sammakko, olen kirjoittanut vain ja ainoastaan nimimerkillä Turkana.
Ilmeinen multipersoona, joka käyttää mm. nimimerkkiä "Ah ma nauran". Hänet tunnetaan pahamaineisena linkittelijänä, joka ei oikeastaan keskustele ollenkaan suoraan omalla nimimerkillään vaan linkittelee vain aiempiin keskusteluihin. Erehdyin kerran onnettomuudeksenin avaamaan yhden linkin ja siellä oli nimimerkki Turkanan kirjoitus. Tästä johtopäätös.
Jos todella et ole sama niin onnitteluni! "Ah ma nauran" on valitettavan säälittävä esitys.- Turkana
isbn kirjoitti:
Ilmeinen multipersoona, joka käyttää mm. nimimerkkiä "Ah ma nauran". Hänet tunnetaan pahamaineisena linkittelijänä, joka ei oikeastaan keskustele ollenkaan suoraan omalla nimimerkillään vaan linkittelee vain aiempiin keskusteluihin. Erehdyin kerran onnettomuudeksenin avaamaan yhden linkin ja siellä oli nimimerkki Turkanan kirjoitus. Tästä johtopäätös.
Jos todella et ole sama niin onnitteluni! "Ah ma nauran" on valitettavan säälittävä esitys.Johtopäätökset eivät selvästikään ole sinun alaasi. Tuo nimimerkkikin kertoi saman asian sinulle.
""Jos todella et ole sama niin onnitteluni! "Ah ma nauran" on valitettavan säälittävä esitys.""
Jos sinä kykenisit samaan, saisit minulta onnittelut, mutta nyt joudut tyytymään valitteluihin. Turkana kirjoitti:
Johtopäätökset eivät selvästikään ole sinun alaasi. Tuo nimimerkkikin kertoi saman asian sinulle.
""Jos todella et ole sama niin onnitteluni! "Ah ma nauran" on valitettavan säälittävä esitys.""
Jos sinä kykenisit samaan, saisit minulta onnittelut, mutta nyt joudut tyytymään valitteluihin."Johtopäätökset eivät selvästikään ole sinun alaasi. Tuo nimimerkkikin kertoi saman asian sinulle.
Jos sinä kykenisit samaan, saisit minulta onnittelut, mutta nyt joudut tyytymään valitteluihin."
Jassoo. Paljastit itsesi. Olet siis sittenkin sama kuin "Ah ma nauran". Ei kukaan muu voisi olla tuota mieltä. Sitäpaitsi se repliikki mihin viittaat oli olemassa vain hetken aikaa yolla, ennen kuin ylläpito poisti sen.
Taidat olla palstan kovin valehtelija. Ehkä Sharyniakin pahempi.- Turkana
isbn kirjoitti:
"Johtopäätökset eivät selvästikään ole sinun alaasi. Tuo nimimerkkikin kertoi saman asian sinulle.
Jos sinä kykenisit samaan, saisit minulta onnittelut, mutta nyt joudut tyytymään valitteluihin."
Jassoo. Paljastit itsesi. Olet siis sittenkin sama kuin "Ah ma nauran". Ei kukaan muu voisi olla tuota mieltä. Sitäpaitsi se repliikki mihin viittaat oli olemassa vain hetken aikaa yolla, ennen kuin ylläpito poisti sen.
Taidat olla palstan kovin valehtelija. Ehkä Sharyniakin pahempi.edelleenkin väärää todistusta lähimmäisistään.
- .pp.
Turkana kirjoitti:
edelleenkin väärää todistusta lähimmäisistään.
kyllä se on transu jolla on munat,vaikka "sisarta" leikkiikin.
- :pp.
riittää nickejä kymmenittäin.
Vie yhdeltä uskottavuus, niin tulee kaksi lisää, sairas kun on reppana. - Laurintien luikero
kun et havaitse niitä lukemattomia evotrolleja ,joissa solvataan suorastaan luomisopin kannattajia.
Näyttää siltä ,että evolutionistit haluavat tällä tyylillä karkoittaa vastustajansa ja voivat sitten julistautua sankareiksi.........- .pp.
Sopiva nicki trollilla..hehe.."Laurintien luikero".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862