ItsenäisyysGallup

Suomen puolesta

Minkä puolueen ehdokasta äänestät ensi kevään 2007 eduskuntavaaleissa?

Itsenäisyyspuolue 32.2%
Suomen Keskusta 24.9%
Jokin muu puolue 12.6%
Vasemmistoliitto 9.5%
Sosiaalidemokraatit 7.4%
Kokoomus 5.3%
Perussuomalaiset 4.6%
Vihreät 3.1%
Kristillisdemokraatit 0.3%
Ruotsalainen Kansanpuolue 0.0%

Total votes: 42041

http://www.torremolinos.ws/suomeski/poll.php

Taistelimme itsenäisen Suomen puolesta
Taistelimme sen puolesta ettei Suomi olisi menettänyt itsemääräämisoikeuttaan.
(itsenäisyyttään)
Taistelimme sen puolesta etteivät määräykset olisi tulleet Suomen ulkopuolelta.

Itsenäisyyspäivän kynnyksellä Suomen parlamentti äänesti itsenäisen Suomen lakkauttamisen puolesta. Äänestys oli suora isku veteraaniemme työtä kohtaan. Suomen sodissa kaatui 90.000 sotilasta ja yli 180.000 haavoittui. Neuvostoliiton tappiot olivat vieläkin synkemmät:
Kaatuneita oli yli 400.000 ja haavoittuneita yli 800.000

Nopeassa tahdissa nyky-eduskunta hävittää veteraanien perinnön ilman kansan äänestyksiä ja kansalta lupaa kysymättä.

6

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rynnäkködemokraatti

      Kyseisessä sivustossa pystyy äänestämään vaikka 10 000 kertaa peräkkäin. Pidätkö änkyrä ihmisiä tyhmänä kun julkaiset jotain tuollaista? Luuletko, ettei "kansa" tajua kuinka yrität kusettaa?

      • senkin idiootti

        mene sinä kuule moukka kuule vaan sinne brysseliin osottamaan sitä kun joku päivä joku tekee pommi-iskun sinne


      • Rynnäkködemokraatti
        senkin idiootti kirjoitti:

        mene sinä kuule moukka kuule vaan sinne brysseliin osottamaan sitä kun joku päivä joku tekee pommi-iskun sinne

        Eikö ole oppi tarttunut vai miksi aloitat lauseen pienellä etkä osaa käyttää pistettä? Tyypillinen EU-vastustajaänkyrä!


    • talollinen

      tai Kokoomus tai SDP, jos ei parempaa löydy.

      Mutta kyselynne on manipuloitu!!

      • MIESSS

        2011 VAALEISSA KOKOOMUSTA TAI SDPEETÄ


    • miekku+itsenäisyys

      Perussuomalaiset 4.6%

      Kotona olen saanut kasvatusta oikeistolaiseen suuntaan, mutta elämän kokemuksen perusteella on valittava Perusuomalaiset.
      Eli vanhempien kasvatusmalli ei aina kanna hedelmää.
      Periaatteessa olisin kyllä sellaisen äärioikeiston-ja anarkistilinjan takana, mutta Suomessa ei taida olla sellaiseen rohkeutta ja sallimusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1812
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      463
    Aihe