Veljesseura on jälleen päättänyt jakaa vahvaa ruokaa oikeaan aikaan. Niinpä viime vuoden palvelusraportti on tarkasteltavissa nyt myös diagrammien muodossa. Laskusuhdanne julistajamäärässä näyttää jatkavan tietään kohti lattialistoja. Viime palvelusvuonna näyttää hävinneen yhteensä 346 todistajaa tilastoista ja todennäköisesti myös valtakunnan salien penkkejä kuluttamasta. Osa tietenkin on kadonnut luonnollisten syiden johdosta.
Tätä nykyä yhden uuden todistajan saamiseksi tehdään 13 kk putkeen töitä, jos työmäärä lasketaan tuntimäärissä. Tutkistelun pitäjän työsopimuksessa voisikin lukea tätä nykyä "kesto yli 12 kk". Sinänsä turvallinen työsopimus.
Minkälaisia ajatuksia viime palvelusvuoden raportti herättää itse kussakin?
http://www.veljesseura.org/?q=node/105
Tilastojen kertomaa
3
466
Vastaukset
- Minäminä
meiän firmassa.Henkilökohtainen työmäärä vaan kasvaa =)
- Sitten kun tulee
uusi ennustus maailmanlopusta vähän tarkemmin aikamäärin, nousee julistajien lukumäärä rajusti.
Kaikki muistavat 1975 odotuksen ja sen aiheuttaman piikin julistajamääriin .
Odotellaan nyt uutta Franzia tai uutta Rutherfordia niin sitten taas alkaa tapahtua, ei ennen.
Ps. Nämä nykyiset orjajäsenet ovat sellaisia lampaita, etteivät uskalla juuri mitään muuta sanoa kuin "pian" - Espoo-Läntinen
Täälläpäin on tulokkaita enemmän kuin vanhemmmistojohdolla on henkistä kapasiteettia, joudutaan innokaimpia häätelee hus hus... ja siinä on jopa onnistuttu.
Jollei poisu "usko" oma-aloitteisesti, niin on luvattu myllynkivi oikein laittaa kaulaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!591728Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1371419Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701241La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10846- 64811
- 69701
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39541- 38494
- 45476
- 52455