Veljesseura on jälleen päättänyt jakaa vahvaa ruokaa oikeaan aikaan. Niinpä viime vuoden palvelusraportti on tarkasteltavissa nyt myös diagrammien muodossa. Laskusuhdanne julistajamäärässä näyttää jatkavan tietään kohti lattialistoja. Viime palvelusvuonna näyttää hävinneen yhteensä 346 todistajaa tilastoista ja todennäköisesti myös valtakunnan salien penkkejä kuluttamasta. Osa tietenkin on kadonnut luonnollisten syiden johdosta.
Tätä nykyä yhden uuden todistajan saamiseksi tehdään 13 kk putkeen töitä, jos työmäärä lasketaan tuntimäärissä. Tutkistelun pitäjän työsopimuksessa voisikin lukea tätä nykyä "kesto yli 12 kk". Sinänsä turvallinen työsopimus.
Minkälaisia ajatuksia viime palvelusvuoden raportti herättää itse kussakin?
http://www.veljesseura.org/?q=node/105
Tilastojen kertomaa
3
431
Vastaukset
- Minäminä
meiän firmassa.Henkilökohtainen työmäärä vaan kasvaa =)
- Sitten kun tulee
uusi ennustus maailmanlopusta vähän tarkemmin aikamäärin, nousee julistajien lukumäärä rajusti.
Kaikki muistavat 1975 odotuksen ja sen aiheuttaman piikin julistajamääriin .
Odotellaan nyt uutta Franzia tai uutta Rutherfordia niin sitten taas alkaa tapahtua, ei ennen.
Ps. Nämä nykyiset orjajäsenet ovat sellaisia lampaita, etteivät uskalla juuri mitään muuta sanoa kuin "pian" - Espoo-Läntinen
Täälläpäin on tulokkaita enemmän kuin vanhemmmistojohdolla on henkistä kapasiteettia, joudutaan innokaimpia häätelee hus hus... ja siinä on jopa onnistuttu.
Jollei poisu "usko" oma-aloitteisesti, niin on luvattu myllynkivi oikein laittaa kaulaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499