Voisko joku kertoo mikä on sen naisen nimi joka näyttelee pahoissa pojissa sitä Pirjoa?? yritin etsiä mut en löytänyt...
pahat pojat näyttelijä
12
3199
Vastaukset
- Janette*
Taisi olla Elsa Saisio, mutta kannattaa vielä tarkastaa se solarfilmin sivuilla...
- Vässykkä parka
http://miestennielija.blogspot.com/2013/10/pahat-pojat.html
eivät kyselisi näyttelijän nimeä täällä. Vässykkä on vässykkä.
- bélla:)
Se Pahois Pojis pirjoo näyttelevä neitonen on Elsa Saisio..:) happy????
- wondering
Tulee nyt tässä samalla kysyttyä, että koskas (mikä päivämäärä) Niko Saarela on syntynyt? Voisko saada jonkun sivun osotteen, jossa mainittais tämä tieto..? Olisin kovin iloinen!
- neitoperho
wondering kirjoitti:
Tulee nyt tässä samalla kysyttyä, että koskas (mikä päivämäärä) Niko Saarela on syntynyt? Voisko saada jonkun sivun osotteen, jossa mainittais tämä tieto..? Olisin kovin iloinen!
netti sivuil ei sanota muutaku vuosluku!!
mee osotteeseen www.google.fi ja pistä hauks Niko Saarela! ni eiköhä ala lyyti kirjottaa!! - neitoperho
wondering kirjoitti:
sitä vaan piti ilmottaa et huomasin just et googlest on poistettu yks juttu mis on kaikkii Nikon tietoja! joten siel ei enää hirveest oo muuta ku kaikkii elokuva yms. muita sellasii juttui!!
- bad girl
neitoperho kirjoitti:
sitä vaan piti ilmottaa et huomasin just et googlest on poistettu yks juttu mis on kaikkii Nikon tietoja! joten siel ei enää hirveest oo muuta ku kaikkii elokuva yms. muita sellasii juttui!!
jeps, olenhan mie sieltä ettinyt ja vuosi kyllä on tiedossa, harmi jos on sit poistettu..:(
- neitoperho
bad girl kirjoitti:
jeps, olenhan mie sieltä ettinyt ja vuosi kyllä on tiedossa, harmi jos on sit poistettu..:(
mist sä oot kotosin?!
huomasin vaan et laitoit tohon äsköseen viestiin et "mie oon... jotai?" - neitoperho
bad girl kirjoitti:
mist sä oot kotosin?!
huomasin vaan et laitoit tohon äsköseen viestiin et "mie oon... jotai?" - bad girl
bad girl kirjoitti:
neitoperho, olen ihan etelä-suomesta, vaikka nyt kirjotinkin "mie", tai pitäskö sanoa mä..:)
- kgrnilr
sdgsgrhsrrgpjgrpjojghjtrtjtrgjtgkrtmgglc,vldxmggmdsjmdmmgmgmgm
- kanifani666
mistä pahat pojat elokuvan voi katsoa ilmatteeksi? ei ainakaan youtubesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323948
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402048