Saako Twin peaksia mistään?

Buulio

Saako Twin peaksin 1. tuotantokauden DVD-boksia ostettua tai tilattua mistään suomitekstein. En ainakaan löytänyt ja jos sitä ei saa suomitekstein, niin onko jollain tietoa, että milloin se olisi ilmestymässä suomitekstein? Apua kiitos.

10

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Wolf

Tammikuun 31. päivä ollaan julkaisemassa Suomessa, mutta todennäköisesti ei sisällä suomeksi tekstejä. Mutta tammikuun 1. päivä aletaan lähettämään telkkarista, joten sitten vaan nauhurit pyörimään.

• Veteranfan

Ainakin Filmifriikin sivuilla mainostetaan Twin Peaksin 2-kautta Suomi-tekstillä tulevaksi helmikuussa,ensimmäiseen kauteen ei saada vieläkään Suomi-tekstiä.Se johtuu kai siitä että 1 ja 2 kausilla oli eri tuottaja,kun tv:stä ei ole uusittu kuin se ensimmäinen kausi toista ei ole nähty uusintana ainakaan vielä.

• Ainakin www.dvdplaza.fi lupailee ykköskauteenkin suomenkielistä tekstisystä.

• Veteranfan kirjoitti:

Ainakin Filmifriikin sivuilla mainostetaan Twin Peaksin 2-kautta Suomi-tekstillä tulevaksi helmikuussa,ensimmäiseen kauteen ei saada vieläkään Suomi-tekstiä.Se johtuu kai siitä että 1 ja 2 kausilla oli eri tuottaja,kun tv:stä ei ole uusittu kuin se ensimmäinen kausi toista ei ole nähty uusintana ainakaan vielä.

Kyllä minun mielestäni kakkoskausikin uusittiin viime kierroksella 2000-luvun alussa...

• The Wolf
        j.ellroy kirjoitti:

Ainakin www.dvdplaza.fi lupailee ykköskauteenkin suomenkielistä tekstisystä.

DVDPlazan DVD-tietokanta kyllä lupailee joo, mutta käypäs katsomassa Plazan foorumin puolelta tai Filmifriikistä. Muserrus oli suuri kun nuo lukaisin joskus aikanaan. Kakkoskauttakaan ei olla nyt ainakaan lähiaikoina julkaisemassa kokonaisuudessaan, vaan osissa.

Mutta ei kai Twin Peaksiä ole 2000-luvun puolella uusittu? Muistaakseni viimeksi 1997. En tosin ole varma, sillä '97 vuonna olin kuitenkin 7-vuotias.

• The Wolf kirjoitti:

DVDPlazan DVD-tietokanta kyllä lupailee joo, mutta käypäs katsomassa Plazan foorumin puolelta tai Filmifriikistä. Muserrus oli suuri kun nuo lukaisin joskus aikanaan. Kakkoskauttakaan ei olla nyt ainakaan lähiaikoina julkaisemassa kokonaisuudessaan, vaan osissa.

Mutta ei kai Twin Peaksiä ole 2000-luvun puolella uusittu? Muistaakseni viimeksi 1997. En tosin ole varma, sillä '97 vuonna olin kuitenkin 7-vuotias.

Syksyllä 2000 Twin Peaksia esitettiin ainakin. Edellinen uusintakierros tuli alkuvuodesta 1995. Silloin ei esitetty sarjan kakkoskautta lainkaan.

Olen vuosista aika varma, sillä liitän asiaan joitakin oman elämäni tapahtumia, jotka tapahtuivat juuri noina vuosina.

Ensimmäisen kerran sarjaa esitettiin 1991. Muistan sen sitä, että olin silloin armeijassa. Elikä Twin Peaksia on esitetty noin viiden vuoden välein.

• Veteranfan
        j.ellroy kirjoitti:

Syksyllä 2000 Twin Peaksia esitettiin ainakin. Edellinen uusintakierros tuli alkuvuodesta 1995. Silloin ei esitetty sarjan kakkoskautta lainkaan.

Olen vuosista aika varma, sillä liitän asiaan joitakin oman elämäni tapahtumia, jotka tapahtuivat juuri noina vuosina.

Ensimmäisen kerran sarjaa esitettiin 1991. Muistan sen sitä, että olin silloin armeijassa. Elikä Twin Peaksia on esitetty noin viiden vuoden välein.

2-kautta ei ole uusittu vuoden 1992 jälkeen jolloin se esitettiin ensimmäisen kerran,tuolloin julkaistiin teattereissa Fire walk with me -elokuva heti tv-sarjan jälkeen.Toista tuotanto kautta ei ole eri tuottajan taholta nähty uusintana lainkaan vielä.Lynchillä on ollut ongelmia Amerikkalaisten-tuottajien kanssa jo yli 10-vuotta,kukaan ei tajua hänen ideoitaan Hollywoodissa.
        Esimerkiksi Mullholland Drive piti tehdä Tv-sarja,mutta tuottaja säikähti sitä pilotti-jaksoa.
        Vuosia myöhemmin Ransakalainen Alain Sarde pelasti joten kuten projektin elokuvaksi.

• Veteranfan kirjoitti:

2-kautta ei ole uusittu vuoden 1992 jälkeen jolloin se esitettiin ensimmäisen kerran,tuolloin julkaistiin teattereissa Fire walk with me -elokuva heti tv-sarjan jälkeen.Toista tuotanto kautta ei ole eri tuottajan taholta nähty uusintana lainkaan vielä.Lynchillä on ollut ongelmia Amerikkalaisten-tuottajien kanssa jo yli 10-vuotta,kukaan ei tajua hänen ideoitaan Hollywoodissa.
        Esimerkiksi Mullholland Drive piti tehdä Tv-sarja,mutta tuottaja säikähti sitä pilotti-jaksoa.
        Vuosia myöhemmin Ransakalainen Alain Sarde pelasti joten kuten projektin elokuvaksi.

Spoilerivaara jos joku ei ole nähnyt:

Ykköskausihan päättyi jaksoon, jossa Bob paljastui Leland Palmerin sivupersoonaksi/riivaajaksi.

Kakkoskausi päättyi jaksoon, jossa Dale Cooper hakkasi otsaansa peiliin josta Bob katseli häntä.

Ja nuo kumpikin kausi todellakin esitettiin vuonna 2000. Ai mistäkö olen varma. Koska nauhoitin silloin koko sarjan VHS:lle...

• Veteranfan
        j.ellroy kirjoitti:

Spoilerivaara jos joku ei ole nähnyt:

Ykköskausihan päättyi jaksoon, jossa Bob paljastui Leland Palmerin sivupersoonaksi/riivaajaksi.

Kakkoskausi päättyi jaksoon, jossa Dale Cooper hakkasi otsaansa peiliin josta Bob katseli häntä.

Ja nuo kumpikin kausi todellakin esitettiin vuonna 2000. Ai mistäkö olen varma. Koska nauhoitin silloin koko sarjan VHS:lle...

Pönttö jos en ollut huomannut tuolloin 2-kauden esityksiä,nyt muistui mieleen että nauhoitinhan sen viimeisen jakson jonka Lynch ohjasi itse.

Esitettiinköhän tuolloin kaikki 2-kauden jaksot?
        On ollut puhetta uudesta Twin Peaks-sarjasta mutta tuskinpa sitä David Lynchin ehdoilla tehtäisiin,
        ainakaan Hollywoodissa joka pilaa hyvät ideat unholaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      268
      2470
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      76
      2411
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1598
    4. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      9
      1589
    5. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      49
      1491
    6. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1377
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1349
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1240
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1049
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1019
    Aihe