SOINILAISET EVÄÄT

VAALIKRAPULAA

Luultavasti pressanvaalikrapula on jo ohi.
Timo Soini on ryhdistäytynyt. Ryvettyään aikansa itsesäälissä, kun manttelinperijä Halmeesta tulikin vain valtakunnan hovinarri, on Soinilla taas uudet kudit hernepyssynsä piipussa.

Hankittiin oikein kunnollinen vaalikampanjan avaus >Turkkulaisittain.

Sitä ennen ...
Oppositio kertoi luottamuksellisesti Soinin apupojille, että eräs toimittajaneitokainen Tampereelta voisi auttaa...
Tämä sama toimittajahan hapatti suuren Ternimaitobusineksenkin - ja Jussiloiden kokoomus poliittisen uran.

No, tuumasta toimeen ...Soitto Tampereellle (TV2)ja Goodbye Danhammer- terveiset Ghanaan...

Myöhemmin:
Varsinais-Suomessa otettiinkin käyttöön maatakaatavan vaalivoiton varmistamiseksi tarkoin varjeltu salainen ase.

T I M O S O I N I - plagiaattikuva vuosien takaa.
Kainalossaan puolueen uusin valloitus Kike Elomaa - ja taas tultiinkin julkisuuteen oikein ryminällä.

Tarkoitushakuisestihan kukaan muu ehdokas ei päässyt nauttimaan tästä eduskuntavaalikampanjoinnin avaustapahtumasta, ettei omakuvan kiilloittamiseksi tarkoitettu mediakeskeisyys olisi mennyt hukkaan.

Pohjustettiinhan samalla veretseisauttavaa vaali- tulostakin.

Ovelaan vetoon kuului sivupanoksena Vpj. Saarakkalan ja Johanna Rossin( Helsingin ehdokas)
yhteisesiintyminen radiossa.
Puolueenvarapuheenjohtaja Saarakkalahan julisti koko kansalle, ettei Perussuomalaisilla ole mitään omaa ideologiaa!!!

Samallahan tehtiiin selvästi tiettäväksi, että Perussuomalaiset etsivätkin vain nuorta hyvännäköistä misua, joka on täysin tyhjäpää...

Hankituilla misuilla ei saa olla omia ajatuksia ja on hyväksyttävä se, ettei ole ideologiaakaan...Tehdään vaan kuin (isot) pojat sanoo, niin hyvä tulee..

Helsingin kopla, joka on kyllästynyt omaan saamattomuuteensa metelöi tälläkin palstalla äänitorviensa suosiollisella avustuksella.

Löytyy Hall- Ahoa, Kädeä ja joku vanha ukkeli.
Omalla persoonallaan he raivaavatkin tietä todellisille poliittisensököringin takapiruille.

Joukkona heilä ei ole muuta yhteistä kuin se, että heitä on vaarallisen helppoo vetää höplästä.

Jatkuvalla ininällään palstalla nämä muutamat lahjattomuudet osoittavat sen, että pilkkakirves veistelee oikeita lastuja.
He eivät vain suuressa pätemisen tarpeessaan tajua , ettei kaikki ole suinkaan henkilökohtaista-vain politiikkaa..

Kovaan ääneen mesotaan kannatuksen noususta, mutta se on vaikeaa edellämainituilla eväillä..

0

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

        Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
        Ikävä
        92
        1125
      2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

        ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
        Ikävä
        116
        938
      3. Uskaltaisitko vielä

        Lähestyä vai et kaivattuasi?
        Ikävä
        125
        896
      4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

        Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
        Maailman menoa
        282
        685
      5. Keitä täällä on??

        Kertokaa nimenne!! 🤔
        Ikävä
        77
        669
      6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

        Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
        Ikävä
        74
        631
      7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

        mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
        Ikävä
        64
        582
      8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

        Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
        Iisalmi
        54
        576
      9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

        Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
        Ikävä
        48
        559
      10. Mitä toivot

        Kaivattusi suhteen?
        Ikävä
        72
        483
      Aihe