Nimi uskova on peitenimi jolla koetetaan

Petollisesti

Ja Petollisuuden määrätietoisuudella johtaa
aloittelevia Harhaan. Sielun vihollinen on Todellisen uskon alueilla todellinen mestari!

Sielun vihollinen esiintyy tällä pastalla valkeuden sanansaattajana. Olen huomannut tämän
vihollisen käyttävän Sairaita aivoja työnsä
perille viemiseen. Ylenen ivallinen Jumalan pilkka paljastta uskovaista näyttelevän henkilön
todellisen tarkoituksen. Tämä petos politiikka.
on verhoiltu valkeuden nimiin. Yleensä tämä
vihollisen hengen omaava luulee pilkkaavan henkensä olevan Jumalan pyhähenki. Todellinen
Kristitty tietää eron pyhän hengen ja pahan hengen välillä. Vihollisen antama paha henki
toimii todellisten Kristittyjen syyttäjänä ja
Tuomarina. Toisten tuomitseminen ei ole Jumalasta
Vaan se on vihollisesta. Todellinen pyhähenki
kutsuu meitä kaikkia parannukseen, eikä lähimmäistemme virheiden raatelemiseen. Ystäväni
oletko todellinen pyhän hengen vastaan ottanut
henkilö joka toimii lempeydellä kanssa matkustajiaan kohtaan. Jeesus käskee meidän rakastaa toinen toistamme niinkuin hän on rakastanut meitä iankaikkisella rakkaudella.

Siitä teidät tunnetaan minun Opetuslapsikseni
että teillä on keskinäinen rakkaus. Uuden käskyn minä annan teille Rakastakaa vihamiehiänne ja
rukoilkaa heidän puolestaan. Mitä hyvää siinä
on jos te rakastatte, niitä jotka teitä Rakastavat.
Siis rakastakaa vihollisianne Tämä on minun käskyni Sanoo Jeesus: Todellisen Rakkauden muistuttaja Axseli:::!!

18

488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en usko!

Uskova_1 on harvinaisen rehellinen ihminen tällä palstalla. Hän on säilyttänyt oman ajattelukyvyn ja osaa suhtautua asioihin oikealla kriittisyydellä. Minä ainakin kunnioitan ihmistä, joka ei toisten vieteltävissä ja johdateltavissa. Sitäpaitsi hänellä valtava tietomäärä ja aina raamatulliset perustelut väitteille.

• kasi

ehkä jos hän jättää pois muiden haukkumisen, sellaisella käytöksellä kun ei ole sitten yhtikäs mitään rehellisyyden kanssa tekemistä. Muuten olen samaa mieltä että jos hän lopettaa muiden parjaamisen on hän iham ok. Vaikka en kaikessa samaa mieltä hänen kanssaan olekaan niin monessa asiassa kyllä. Ja on rehellisempää sanoa oma mielipiteensä kuin muiden ... :)

• olen ,,

huomannut että Uskova1 on aina panettelijana, ei koskaan hyvää sanaa, vain aina minä tiedän kaiken, ja kuka ei usko niinkuin minä, hän on harhaoppinen, ja joutuu helvetin tulijärveen iankaikkisesti, onko tämä sitä kristillistä rakkautta, eikös se Jeesus opettanut rekastamaan jopa vihamiehiäkin? Näin minä uskon että tälläinen asenne meillä tulis olla toisiamme kohtaan, vaikka uskon käsityksissämme olisi eroavaisuuksia,asiahan on Herran kyllä hän neuvoo meitä jokaista lastaan oikealle tielle, meillä ei tarvise olla muuta kuin kuulevat korvat että kuulemme Hänen neuvonsa.

• Uskova-1:lle

Minä olen eronnut kirkosta jo kauan sitten ja tulin ihan uteliaisuuttani tänne adventistien palstalle. Tunnen muutaman adventistin ja minusta he jotenkin kuvittelevat olevansa parempia kuin muut ihmiset. Ajattelin selvittää, mitä adventismi oikeasti on. Onneksi Uskova_1 oli juuri silloin täällä pelastamassa aloittelijoita, eikä johtamassa harhaan, kuten te arvoisat adventistit. Ensimmäisen tunnin aikana minulle selvisi monta tosi kummallista asiaa ja oli helppo todeta, että adventistia minusta ei ikinä tule. Nykyään vaan ihmettelen, että mikä näiden tuttujeni päässä on naksahtanut, kun ovat lähteneet Elleniä seuraamaan.

• vikke nilo

Monesti ollut tosi hyvät ja perustellut mielipiteet, itse olen lut. mutta ajatukset samoja.

• Niilo Pielinen
        vikke nilo kirjoitti:

Monesti ollut tosi hyvät ja perustellut mielipiteet, itse olen lut. mutta ajatukset samoja.

Jos sinulla on uskon pohjana herjaaminen ja parjaaminen, olet oikeilla jäljillä.

• uskova_144000
        vikke nilo kirjoitti:

Valehtelet, et ole ev. lut.

• nimissä
        Niilo Pielinen kirjoitti:

Jos sinulla on uskon pohjana herjaaminen ja parjaaminen, olet oikeilla jäljillä.

Näin sanoo adventisti muista kristityistä ylenmyydentunnossaan.

• Kuinkas muuten
        vikke nilo kirjoitti:

adventismin palstalla! Voi, että miten te olettekaan hyvän oloisia ja kenties niin hyvän näköisiäkin! Peiliinkö katselette kirjoittamisen lomassa? Menkää nuo juttunne selvittelemään toisillenne luterilaisuuden palstalla. Voitte myös valita lestadiolaisuuden. He muuten eivät hyväksy muita taivaaseenkaan, vai kuinka mahtaa olla, sopiiko taivaaseen muita?

• vikke nilo
        uskova_144000 kirjoitti:

Valehtelet, et ole ev. lut.

Armosta Jeesuksen ristin kuoleman tähden. siis LUT.

• adventisti
        Kuinkas muuten kirjoitti:

adventismin palstalla! Voi, että miten te olettekaan hyvän oloisia ja kenties niin hyvän näköisiäkin! Peiliinkö katselette kirjoittamisen lomassa? Menkää nuo juttunne selvittelemään toisillenne luterilaisuuden palstalla. Voitte myös valita lestadiolaisuuden. He muuten eivät hyväksy muita taivaaseenkaan, vai kuinka mahtaa olla, sopiiko taivaaseen muita?

"Yleensä tämä vihollisen hengen omaava luulee pilkkaavan henkensä olevan Jumalan pyhähenki. Todellinen Kristitty tietää eron pyhän hengen ja pahan hengen välillä. Vihollisen antama paha henki toimii todellisten Kristittyjen syyttäjänä ja Tuomarina. Toisten tuomitseminen ei ole Jumalasta Vaan se on vihollisesta."

• kasi
        Kuinkas muuten kirjoitti:

Jeesuksen uhristä - eikä mistään muusta. Oli sitten kysymyksessä luterilainen tai joku muu-lainen. :)

• parempi jos

sinulla on tuollainen käsitys adventisteista, ettet liitykään heihin, sinusta tulisi vain luopio ennen pitkään ja hyvin katkera ihminen, pysy vain siinä missä olet ja palvele Herraasi sen käsityksen mukaan mikä sinulla on.

• kasi

Ilman rakkautta ei Pyhä Henki toimi.

Room. 13:10
      Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Näin rakkaus toteuttaa koko lain.

Raamattun sanaa rakkaudesta.

Joh. 17:26
      Minä olen opettanut heidät tuntemaan sinun nimesi ja opetan yhä, jotta heissä pysyisi sama rakkaus, jota sinä olet minulle osoittanut, ja jotta minä näin pysyisin heissä."

Room. 13:10
      Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Näin rakkaus toteuttaa koko lain.

1. Kor. 13:1
      Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä mutta minulta puuttuisi rakkaus, olisin vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali.

1. Kor. 13:2
      Vaikka minulla olisi profetoimisen lahja, vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin siirtää vuoria, mutta minulta puuttuisi rakkaus, en olisi mitään.

1. Kor. 13:3
      Vaikka jakaisin kaiken omaisuuteni nälkää näkeville ja vaikka antaisin polttaa itseni tulessa mutta minulta puuttuisi rakkaus, en sillä mitään voittaisi.

1. Kor. 13:4 > :5
      Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile,
      ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa

1. Kor. 13:8
      Rakkaus ei koskaan katoa.
      Mutta profetoiminen vaikenee, kielillä puhuminen lakkaa, tieto käy turhaksi.

2. Kor. 5:14
      sillä Kristuksen RAKKAUS pakottaa meitä.
      Me näet päättelemme näin: Kun yksi on kuollut kaikkien puolesta, niin kaikki ovat kuolleet.

2. Kor. 6:6
      Mielemme on puhdas, meillä on tietoa, kärsivällisyyttä ja ystävällisyyttä, meillä on Pyhä Henki, vilpitön rakkaus,

2. Kor. 13:14
      Tulkoon teidän kaikkien osaksi Herran Jeesuksen Kristuksen armo, Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen yhteys!

• Jumalalle kiitos, että jotkut tässä ketjussa kirjoittavat ovat saaneet apua kirjoitusteni kautta.

• genesis_5

Se olettamasi pyhähenki. Minä yhdyn aloittajaan. Onhan todellisen todellinen Kristitty havaittavissa jo hänen käytöksensä perusteella.
        Pahan sengen valtaan juotunut ihminen purkaa aina sisältään vain pahaa. Pyhänhengen johdossa
        oleva saa aina aikaan rakastettavan ilmapiirin.

Pahuutta on jo ihan tarpeeksi maailmassa, joten
        sen lisääminen vieläpä Kristillisillä palstoilla
        on häpeä Kristityille. Jeesus kehoittaa meitä
        rakastamaan vihamiehiämme. Noinhan tuo aloittaja mainitsi. Rakkaus on vihaa voimakkaampi.
        Parjaaja toimii Vihollisen asialla. Jos olet
        todellinen Jumalan lapsi ja huomaat vihollisesi
        olevan nälissään ruoki häntä, Jos vihollisesi on
        alaston vaateta hänet. Näin tehden kokoat kuumia
        hiiliä hänen helmaansa. Nenää kaivamalla saadan
        aikaan veri. Vihaa esille tuomalla saadaan aikaan sota.

Jeesus itse sanoo näin: Autuaita ovat rauhantekiät sillä senkaltainen on taivasten
        valtakunta. Jeesus sanoo näin: Jokainen joka
        vihaa veljiään tai siskojaan ei tule perimään taivasten valtakuntaa. Meidän tulee aina muistaa
        se, että rakkaus taltuttaa vihan. Vihollinenkin on meidän lähimmäinen. Jos löydät Jeesuksen
        sanoman elämääsi on sinullakin mahdollisuus tulla Jumalan lapseksi. Jeesuksen rauhaa kaikille todellisille Jumalan lapsille. Genesis_5

• parjaamista?
        genesis_5 kirjoitti:

Se olettamasi pyhähenki. Minä yhdyn aloittajaan. Onhan todellisen todellinen Kristitty havaittavissa jo hänen käytöksensä perusteella.
        Pahan sengen valtaan juotunut ihminen purkaa aina sisältään vain pahaa. Pyhänhengen johdossa
        oleva saa aina aikaan rakastettavan ilmapiirin.

Pahuutta on jo ihan tarpeeksi maailmassa, joten
        sen lisääminen vieläpä Kristillisillä palstoilla
        on häpeä Kristityille. Jeesus kehoittaa meitä
        rakastamaan vihamiehiämme. Noinhan tuo aloittaja mainitsi. Rakkaus on vihaa voimakkaampi.
        Parjaaja toimii Vihollisen asialla. Jos olet
        todellinen Jumalan lapsi ja huomaat vihollisesi
        olevan nälissään ruoki häntä, Jos vihollisesi on
        alaston vaateta hänet. Näin tehden kokoat kuumia
        hiiliä hänen helmaansa. Nenää kaivamalla saadan
        aikaan veri. Vihaa esille tuomalla saadaan aikaan sota.

Jeesus itse sanoo näin: Autuaita ovat rauhantekiät sillä senkaltainen on taivasten
        valtakunta. Jeesus sanoo näin: Jokainen joka
        vihaa veljiään tai siskojaan ei tule perimään taivasten valtakuntaa. Meidän tulee aina muistaa
        se, että rakkaus taltuttaa vihan. Vihollinenkin on meidän lähimmäinen. Jos löydät Jeesuksen
        sanoman elämääsi on sinullakin mahdollisuus tulla Jumalan lapseksi. Jeesuksen rauhaa kaikille todellisille Jumalan lapsille. Genesis_5

Uskova_1 sanoo "Jumalalle kiitos", mistä sulle voi yht`äkkiä tulla mieleen Jumalan pilkka. Minun kykyni eivät ainakaan riitä ihmisten jaotteluun, en edes yritä arvata, kuka olisi todellinen Jumalan lapsi. Jokaisen kannattaisi miettiä myös omia tekemisiään, eikä aina etsiä vikaa toisista.

• genesis_5
        parjaamista? kirjoitti:

Uskova_1 sanoo "Jumalalle kiitos", mistä sulle voi yht`äkkiä tulla mieleen Jumalan pilkka. Minun kykyni eivät ainakaan riitä ihmisten jaotteluun, en edes yritä arvata, kuka olisi todellinen Jumalan lapsi. Jokaisen kannattaisi miettiä myös omia tekemisiään, eikä aina etsiä vikaa toisista.

Täysin perillä: Eihän minun mielestäni kukaan
        oikean Jumalan palvelia tosissaan pilkkaa
        itseään taivaan ja maan jumalaa kuten. uskovan
        peitenimen varjossa oleva esiintyy.

Ellen Sapatti on se Uskovan todellinen kirosana
        ja pilkka. Ei kukaan kunnon Kristitty koskaan tahallisesti pilkkaa itseään Taivaan ja maan
        Luojaa. Tämän takia minä uskon vakaasti, että uskovan nimellä esiintyvä palvelee erittäin
        todennäköisesti Jumalan vastustaja Jumalaa.

Eihän näet todellinen uskova voi samalla kertaa
        uskoa ja pilkata ellei hän ole Jumalan vastustajan palveluksessa. Tämä on suoraa Factaa
        Siis jos sinä uskot Jumalaan, Niin pilkkaatko sinä Jumalaa samalla kertaa? Onko Jumalan pilkka
        Jumalalle kuuluvaa pyhitystä mielestäsi?

Mistä tämä Sana " Jumalalle " kiitos tuli. Hän kiittää Jumalaansa eksytyksensä onnistumisesta.
        Tämä on paljastettu totuus ilman parjausta. Minä en pidä suoranaisesta Jumalan pilkasta.
        Jos joku sanoo uskovansa Jumalaan, niin pilkka
        ei sovi uskon pariin näin on asia. Pitäisikö
        minun sanoa Kiitos Jumalan pilkkaajalle. sitä en sano.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4754
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3912
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      207
      3800
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      101
      2205
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1336
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1248
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      162
      1226
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1095
    10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      477
      1022
    Aihe