ja pidän myös vihaisista.Löytyykö vihaisia?
Menee hyvin
15
1119
Vastaukset
- murjota
haistelen raikasta ilmaa.Mikä on viha,naisten keksintökö?
- ja vihainen
Ei ole paljoa vihan ja rakkauden välissä.
Kun se raja ylittyy , takaisin on vaike palata - olet???
ja vihainen kirjoitti:
Kun se raja ylittyy , takaisin on vaike palatasittenhän olet minulle ..Hän..
- aurora borealis
ja vihainen kirjoitti:
Kun se raja ylittyy , takaisin on vaike palatajuuri...Hän...Nimittäin tuntomerkit sopii.Hän on juuri sellainen.Katselin että sinulle sopisi tuollainen pitkä iltapuku.Kaunis nainen olisi linnanjuhlissä kuin kotonaan...,olisit....Sulava vartaloinen,vähän mörtsi kyllä nyt .Auttaisiko,jos kutitan.Vai aiheuttaako se lisää vihaisuutta.Ei kai.En kyllä uskaltaisi,jos olisit vieressä.Puun takaa huutelen. vain.
- suukko
ja vihainen kirjoitti:
Kun se raja ylittyy , takaisin on vaike palatasuukko erottaa vihan ja rakkauden.Rakkaus jää.
- piilota se
ja vihainen kirjoitti:
Kun se raja ylittyy , takaisin on vaike palataja kun löydät sen,tulet hyvälle tuulelle.Minuun se tepsii.Minulla on aina pallo hukassa.
- loukannut itseäsi
ja vihainen kirjoitti:
Kun se raja ylittyy , takaisin on vaike palatakaatunut portaissa...valottomalla pyörällä ajanut postilaatikkoon?Tulisit näyttämään itseäsi,jätä pyörä pois.
- anteeksi
ja vihainen kirjoitti:
Kun se raja ylittyy , takaisin on vaike palataanteeksi
- on???
ja vihainen kirjoitti:
Kun se raja ylittyy , takaisin on vaike palatapiilotamme sen rajan.auttaisiko jos pukkaisin sinua kottikärryillä?saisit patjankin laittaa alle.hyräilisin sinun lempparibiisiä jaa no se taitaa olla huono idea.ryömisin vesilätäkössä ja sinä saisit istua iltapuvussa seljässä,eikö.
- nokkela mukamas
mutta harmi että olen "varattu". Olis kiva laittaa sut kirjoittamaan taululle sata kertaa lause: "En koskaan enää kiusaa tyttöjä, silti tytöt kiusaavat minua."
Ei sentäs, mä en osaa edes suuttua.
Kauniita unia ja kaulimen kuvia. ;)- kuvitteleppa
toisitko lisää.kiitos hyvän mielentuojalle.ja miksi te aina olette niin varattuja
- nokkela mukamas
kuvitteleppa kirjoitti:
toisitko lisää.kiitos hyvän mielentuojalle.ja miksi te aina olette niin varattuja
mä ainakin olen ollu aina varattu. Ehkä en edes osais olla yksin... :( Pitää olla aina joku jonka kanssa kinastella ;)
Ja sitten vaan kiusaan täällä miehiä... tai no yhdelle mulla oli vaan kerran asiaa, mutta sitten jumituin tänne. :))) - liitun oottaja
nokkela mukamas kirjoitti:
mä ainakin olen ollu aina varattu. Ehkä en edes osais olla yksin... :( Pitää olla aina joku jonka kanssa kinastella ;)
Ja sitten vaan kiusaan täällä miehiä... tai no yhdelle mulla oli vaan kerran asiaa, mutta sitten jumituin tänne. :)))ja varsinkin kaksin,taitaa se olla yksin noloa riidellä.Mutta mukavahan se on kun kiusaat meitä.Eikä tartte olla asiaakaan.Mutta muista tuoda liituja seuraavalla kerralla.
- nokkela mukamas
liitun oottaja kirjoitti:
ja varsinkin kaksin,taitaa se olla yksin noloa riidellä.Mutta mukavahan se on kun kiusaat meitä.Eikä tartte olla asiaakaan.Mutta muista tuoda liituja seuraavalla kerralla.
eli... tuollapa hyvinkin lipsauttelin.
Vähän mä oon nolo... :)))
- St.
ja sen karttakepin! ;)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804802Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351077Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774