Menee hyvin

kuvitteleppa

ja pidän myös vihaisista.Löytyykö vihaisia?

15

1120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • murjota

haistelen raikasta ilmaa.Mikä on viha,naisten keksintökö?

• ja vihainen

Ei ole paljoa vihan ja rakkauden välissä.
        Kun se raja ylittyy , takaisin on vaike palata

• olet???
        ja vihainen kirjoitti:

sittenhän olet minulle ..Hän..

• aurora borealis
        ja vihainen kirjoitti:

juuri...Hän...Nimittäin tuntomerkit sopii.Hän on juuri sellainen.Katselin että sinulle sopisi tuollainen pitkä iltapuku.Kaunis nainen olisi linnanjuhlissä kuin kotonaan...,olisit....Sulava vartaloinen,vähän mörtsi kyllä nyt .Auttaisiko,jos kutitan.Vai aiheuttaako se lisää vihaisuutta.Ei kai.En kyllä uskaltaisi,jos olisit vieressä.Puun takaa huutelen. vain.

• suukko
        ja vihainen kirjoitti:

suukko erottaa vihan ja rakkauden.Rakkaus jää.

• piilota se
        ja vihainen kirjoitti:

ja kun löydät sen,tulet hyvälle tuulelle.Minuun se tepsii.Minulla on aina pallo hukassa.

• loukannut itseäsi
        ja vihainen kirjoitti:

kaatunut portaissa...valottomalla pyörällä ajanut postilaatikkoon?Tulisit näyttämään itseäsi,jätä pyörä pois.

• anteeksi
        ja vihainen kirjoitti:

anteeksi

• on???
        ja vihainen kirjoitti:

piilotamme sen rajan.auttaisiko jos pukkaisin sinua kottikärryillä?saisit patjankin laittaa alle.hyräilisin sinun lempparibiisiä jaa no se taitaa olla huono idea.ryömisin vesilätäkössä ja sinä saisit istua iltapuvussa seljässä,eikö.

• nokkela mukamas

mutta harmi että olen "varattu". Olis kiva laittaa sut kirjoittamaan taululle sata kertaa lause: "En koskaan enää kiusaa tyttöjä, silti tytöt kiusaavat minua."

Ei sentäs, mä en osaa edes suuttua.
      Kauniita unia ja kaulimen kuvia. ;)

• kuvitteleppa

toisitko lisää.kiitos hyvän mielentuojalle.ja miksi te aina olette niin varattuja

• nokkela mukamas
        kuvitteleppa kirjoitti:

toisitko lisää.kiitos hyvän mielentuojalle.ja miksi te aina olette niin varattuja

mä ainakin olen ollu aina varattu. Ehkä en edes osais olla yksin... :( Pitää olla aina joku jonka kanssa kinastella ;)

Ja sitten vaan kiusaan täällä miehiä... tai no yhdelle mulla oli vaan kerran asiaa, mutta sitten jumituin tänne. :)))

• liitun oottaja
        nokkela mukamas kirjoitti:

mä ainakin olen ollu aina varattu. Ehkä en edes osais olla yksin... :( Pitää olla aina joku jonka kanssa kinastella ;)

Ja sitten vaan kiusaan täällä miehiä... tai no yhdelle mulla oli vaan kerran asiaa, mutta sitten jumituin tänne. :)))

ja varsinkin kaksin,taitaa se olla yksin noloa riidellä.Mutta mukavahan se on kun kiusaat meitä.Eikä tartte olla asiaakaan.Mutta muista tuoda liituja seuraavalla kerralla.

• nokkela mukamas
        liitun oottaja kirjoitti:

ja varsinkin kaksin,taitaa se olla yksin noloa riidellä.Mutta mukavahan se on kun kiusaat meitä.Eikä tartte olla asiaakaan.Mutta muista tuoda liituja seuraavalla kerralla.

eli... tuollapa hyvinkin lipsauttelin.

Vähän mä oon nolo... :)))

• St.

ja sen karttakepin! ;)))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      73
      2622
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      63
      1702
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      7
      1670
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1555
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1528
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      26
      1236
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      25
      1088
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1032
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1012
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      79
      986
    Aihe