Maistelin tässä lanttulaatikkoa, jotenkin se suussani maistui siankinkulle. Taitaa vaan johtua siitä, että lantuilla on ollut kunnon kasvualusta, ei mitään keinolannoitteita. On maanviljelijä tyhjentänyt sikalan lietelantasäiliön lanttupellolle.
Lanttulaatikko
4
164
Vastaukset
Minä laitan joulupöytääni lantusta lanttukuutioiota.
Siirapilla maustettuja.
Jos katsot perinneruokia jouluna, ovat ne kaikki nk. pula-ajan ruokia. Halpoja.
Ihan hyvä tietystri. Suosinhan itse halpoja ja yksinkertaisia ruokia.
Inhoan ruoalla hienostelua.
Ruoka on hyvää kun on nälkä, ei että se on kallista, tai käytetty paljon eksoottisia aineita, ja tehty taideteokseksi lautaselle.
Ruoka on vakava asia. Taidetta ja hienostelua voi tehdä vaikka siveltimellä kankaalle, ei ruoalla mielestäni.
Itse söin tänään sipulimuusia ja porkkanaraastetta.
Pizzaakin oli illaksi.
Laitan kotissivuilleni Raamattuhotelliin vähävaraisille ja nuorille parhaat ruokareseptini, ja mitä itse syön ja maistuu halvalla ja terveellisesti kunhan ehdin.
Siunausta
jari laurila
Teen aitoja pizzoja pizzanpaistolaitteella.- on!
Tervettä meininkiä ja kerrankin voin olla kanssasi täysin samaa mieltä. Palaako sulla kaksi kynttilää ikkunalla? Hyvää itsenäisyyspäivän jatkoa!
on! kirjoitti:
Tervettä meininkiä ja kerrankin voin olla kanssasi täysin samaa mieltä. Palaako sulla kaksi kynttilää ikkunalla? Hyvää itsenäisyyspäivän jatkoa!
Minulla palaa 3 sähkökynttiläsarjaa, ja yksi kynttilä ja kolme tuikkua.
Tällasta minulla on aina pimeällä aikaa.
Olen tällainen kotirotta ollut aina.
Jouluni alkaa marraskuun puolessa välissä, ja päättyy tammikuun lopussa.
Joulukuusen laitan vasta jouluna.
Tilaan kirkasvalolampun jouluksi. Toki en sitä pidä aina päällä.
Olen etsinyt netistä halvimman, mutta se on hyväkin 10 000 luksia.
Siunausta
jari laurila
- luulet?
Onhokan adventistit luulleet, että vihanneksia kasvaa kaupassa. Todellisuudessa ne kasvavat sianjätöksissä ja maistuvat niin namille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466