jurnittajjaa;)
Etsintä
13
1970
Vastaukset
- ..omassa persoonassani
Missä ja milloin tehdään treffit ?
- treffaile
ammatti kieltää.Minä en ole,mutta tunnen,oikein ammattilaisjurnun.
- mutta tässä lienee
treffaile kirjoitti:
ammatti kieltää.Minä en ole,mutta tunnen,oikein ammattilaisjurnun.
lievä väärinkäsitys; edes ammattilaisjurnu ei tällä kertaa kelpaa - etsin nimenomaan jurnittajaa.
Mitä tästä opimme? Että jokainen sana, jokainen kirjainkin on tärkeä viestin ymmärtämisen kannalta.
Muutoin kiitän mitä kohteliaimmin antamastasi informaatiosta:) - silloin tällöin.
Olen myös jo ehtinyt ennen myöhäistä viestiäsi tutustua siihen oikeaan;)
Mutta...tässähän sitä tuli tavatuksi, montakin sanaa. - ammattijurnu
mutta tässä lienee kirjoitti:
lievä väärinkäsitys; edes ammattilaisjurnu ei tällä kertaa kelpaa - etsin nimenomaan jurnittajaa.
Mitä tästä opimme? Että jokainen sana, jokainen kirjainkin on tärkeä viestin ymmärtämisen kannalta.
Muutoin kiitän mitä kohteliaimmin antamastasi informaatiosta:)jurnittajjaa vai jurnittajaa.epäselviä hakuja.tuolla haullasi voisi luulla sinun etsivän buranaa.
- Ja voisit käydä
ammattijurnu kirjoitti:
jurnittajjaa vai jurnittajaa.epäselviä hakuja.tuolla haullasi voisi luulla sinun etsivän buranaa.
juuri ja juuri jurnittajasta:)
Jurnittajjaapa tietenkin. Mitä tästä opimme? Se yksikin kirjain!
Niin. Ja Burana on tuotemerkki ja niinollen voidaan käsittää vaikkapa tabun erisnimeksi. Joten isolla kirjaimella. Ymmärrätkö nyt? Jurnittajjaa, jurnittajjaa...vähempi ei kelepaa:)
Yritätkös saada minulle aikaan päänsärkyä, kunhan et olis ammattipiilojulkimainostaja? - sopisin
Ja voisit käydä kirjoitti:
juuri ja juuri jurnittajasta:)
Jurnittajjaapa tietenkin. Mitä tästä opimme? Se yksikin kirjain!
Niin. Ja Burana on tuotemerkki ja niinollen voidaan käsittää vaikkapa tabun erisnimeksi. Joten isolla kirjaimella. Ymmärrätkö nyt? Jurnittajjaa, jurnittajjaa...vähempi ei kelepaa:)
Yritätkös saada minulle aikaan päänsärkyä, kunhan et olis ammattipiilojulkimainostaja?sulle hyvin saivartelijaksi,joksi muuksi en kelpaa.paranna pääsi tai tulen hieromaan sitä.
- päänsärystä,
sopisin kirjoitti:
sulle hyvin saivartelijaksi,joksi muuksi en kelpaa.paranna pääsi tai tulen hieromaan sitä.
vaikka kuinka siellä yrität, enkä saivaria/saivareitakaan halua saivartelemaan.
Päätäin näin suojaan...ja päätäin näin suojaan. - voisit lähettää
päänsärystä, kirjoitti:
vaikka kuinka siellä yrität, enkä saivaria/saivareitakaan halua saivartelemaan.
Päätäin näin suojaan...ja päätäin näin suojaan.sen buranan takaisin,niistä on täällä pulaa.Laita kirjattuna.Paransin sinun pääsi,siitä yuli hyvä mieli.Mistä muuten sait sen ankaran päänsäryn?
- joku fix-idee
voisit lähettää kirjoitti:
sen buranan takaisin,niistä on täällä pulaa.Laita kirjattuna.Paransin sinun pääsi,siitä yuli hyvä mieli.Mistä muuten sait sen ankaran päänsäryn?
ilman tarvittavaa heittomerkkiä mun päänsärystäni:)
Vaikka et edes sinä ole mun päänsärkyni, vaikka varsinaiseks jurnittajaks ootki osottautunu.
Vaikkakaan tänään en ole havainnut muuta kuin tuota sanallista jurnitusta.
Tässä sulle vastaukseks buranaa pienellä b:llä, jos siitä puolestaan yulee sulle hyvä mieli ja jos sulla on sen puute.
Mutt mä luulen, että sun hyvä mieles tulee ihan nyt jostain muusta:D - että sinun
joku fix-idee kirjoitti:
ilman tarvittavaa heittomerkkiä mun päänsärystäni:)
Vaikka et edes sinä ole mun päänsärkyni, vaikka varsinaiseks jurnittajaks ootki osottautunu.
Vaikkakaan tänään en ole havainnut muuta kuin tuota sanallista jurnitusta.
Tässä sulle vastaukseks buranaa pienellä b:llä, jos siitä puolestaan yulee sulle hyvä mieli ja jos sulla on sen puute.
Mutt mä luulen, että sun hyvä mieles tulee ihan nyt jostain muusta:Dpääsi parani(uusin reseptin jos tarvit)yulistan sinut terveeksi (tarkoittaako D dieseliä,jos tarkoittaa,niin se on väärin,käyn höyryllä ,pitäis olla:H)
- Näinhän tää menee:)
että sinun kirjoitti:
pääsi parani(uusin reseptin jos tarvit)yulistan sinut terveeksi (tarkoittaako D dieseliä,jos tarkoittaa,niin se on väärin,käyn höyryllä ,pitäis olla:H)
Yulistastasinko siut virallisesti varsinaiseks jurnittajaks? Höyryytki vissiin vähän joka paikassa...
- jurnittaja
Näinhän tää menee:) kirjoitti:
Yulistastasinko siut virallisesti varsinaiseks jurnittajaks? Höyryytki vissiin vähän joka paikassa...
kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062551Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938