Olen pienen ikäni käyttänyt paljon jos vaikka minkänäköistä kosmetiikkaa Body Shopista Lumeneen. Noihin edellä mainittuihin olenkin ollut tyytyväinen. Kun sitten kohdalleni osuivat Amwayn Artistry -sarja ja Nature's of Scandinavian mömmöt, olin suorastaan järkyttynyt. Kyseiset tuotteet haisevat todella vastenmielisiltä poikkeuksetta. Esim. Natureksen deodorantti haisee minusta melkein oksettavalta, samoin Amwayn yksi hiussuihke.
Törmäsin sitten Mary Kayn tuotteisiin, joita niitäkin myydään vm:n kautta, ja pahoja ovat nekin.
Sen sijaan esim. Body Shopin, Lumenen ja kumppaneiden tuotteissa on miellyttävä tuoksu, niin ja ne ovat muutenkin sata kertaa parempia kuin vm-tuotteet.
Mistäköhän vm-tuotteiden surkeat tuoksut ja huono laatu mahtaa johtua? Eikä tuoksuja kannata yrittää selittää millään tuoksuallergia-selityksellä. Käytän nimittäin itsekin välillä allergikoille tarkoitettuja, miedosti hajustettuja tai hajusteettomia tuotteita, mutten koskaan ole tömännyt sellaisiin löyhkiin kuin vm-tuotteissa.
Vm-tuotteiden löyhkä
10
1107
Vastaukset
- perlervo
Myös verkostomarkkinoijat haisevat yleensä sangen pahalle, joten sinänsä sopii hyvin kuvaan. Esim. vm -henkisistä tovereistani Erkki tuoksuu jakin paskalle, ja Pekan ominaishaju on sellainen laaman oksennuksen ja vennamon perseen välimuoto.
- Nimetön
Saman tyyppisiä kokemuksia minullakin. Löysin kuitenkin yhden suoramyyntiyrityksen tuotteet jotka ovat laadukkaita, ostan niitä ystävättären kautta. Eivät sisällä formalihydihartsia eikä Kathon C.G:tä jotka aiheuttavat allergiaa. Ovat geramtologisesti ja hypoallergisesti
testatut, ilman eläinkokeita. Turussa on kuulemma konttori ja purkeissa luke LR Healt & Beauty Systems konttori josta saa tietää lähimmät myyjät. - anti-pyramid
Taitaa olla aika lailla tuo makuasia, tai siis hajuasia.
Se että yleistät parin tuotteen osalta asiasi kaikkia vm-tuotteita koskevaksi on toki hassua.
Esimerkiksi mielestäni Amwayn shampoo tuoksuu hyvältä, samoin Forever Livingin shampoo, samoin aikoinaan Unitedin tuotteet olivat jopa erittäin hyväntuoksuisia.
Sen sijaan esim. Goldenin henkilökohtaisten hoitotuotteiden haju on mielestäni epämiellyttävä. Samoin LR:n hajusteet ovat järkyttävän pahanhajuisia.
Samoin PM:n ihonhoitotuotteet ovat liian naisellisen hajuisia miehille, siis myös miesten sarja.
Jotkut voivat pitää noista mistä itse en pidä, toiset eivät pidä mistä minä pidän, ynnä kaikki yhdistelmät.
Lumenen tuotteet haisevat mielestäni todella pahalle, mutta sinä taas kirjoitat pitäväsi niistä. Näin ne maut vaihtelee.
Muuten, kehuit tuossa myös myös verkotomarkkinioitavia tuotteita. Kuten tiedätkin varmaan, Bodyshop myy tuotteitaan liikkeidensä lisäksi myös kovasti kasvavalla verkostomarkkinoinnilla.
Siis, kun sanot että pidät Body Shopin tuotteiden tuoksusta, sanot samalla, että pidät eräästä verkostomarkkinoitavasta tuotesarjasta.
Ja, kuten tavallista, myös Bodyshopilla samat tuotteet maksavat saman verran liikkeissä ja verkostomarkkinoituina, vaikka Bodyshop maksaakin verkostoijilleen erinomaisia palkkioita, merkittävän osan liikevaihdosta.
Mutta, kuten tiedettyä, verkostointi on tehokkaampi ja vähemmän kustannuksia aikaansaava kuin ns. kivijalkaliikkeiden kautta myyminen, joten eipä ihme että Bodyshop teki joku vuosi takaperin strategisen päätöksen myydä tuotteita myös verkostoinnilla.
Lopuksi:
Kehut siis yhtäaikaisesti vm-tuotteiden tuoksua, ja samalla yleistät että vm-tuotteet haisevat pahalle. Samalla kehut sellaisten tuotteiden hajua jota minun lisäkseni myös moni muu pitää epämiellyttävinä.
Joten voidaan sanoa, ettei mielipiteen ilmaisusi yleistävyys ole kovin harkittu.- kysyn vain . . .
"Bodyshop myy tuotteitaan liikkeidensä lisäksi myös kovasti kasvavalla verkostomarkkinoinnilla"
Jos vain sopii, niin hieman faktaa moisen väitteen tueksi...kitooooos!
Tämä kovasti kasvava-väittämä nimittäin ei pidä paikkaansa - asia on täysin päinvastoin. - anti-pyramid
kysyn vain . . . kirjoitti:
"Bodyshop myy tuotteitaan liikkeidensä lisäksi myös kovasti kasvavalla verkostomarkkinoinnilla"
Jos vain sopii, niin hieman faktaa moisen väitteen tueksi...kitooooos!
Tämä kovasti kasvava-väittämä nimittäin ei pidä paikkaansa - asia on täysin päinvastoin.Tilastot maailmanlaajuisesti http://www.wfdsa.org.
- Ei nyssunkaa
Laatua saa rahalla, mutta makua ei silläkään.
99 suomalaista sadasta keskivertomissistä juo mieluummin siideriä pullon suusta kuin lasillisen hyvää sampanjaa.
99% samasta sakista ostaa mieluummin farkut kuin siistin hameen tai jakun.
99% ostaa mieluummin kosmetiikkansa marketista kuin erikoismyymälästä täi osaavalta ammattilaiselta.
99% äijistä haisee halvalta Axelta mieluummin kuin laadukkaalta Lagerfeldtilta.
Makuja on monenlaisia, niin hajujakin.
Mutta jos pienen ikäsi (joka ilmeisesti sitä onkin) olet käyttänyt BS:n ja Lumenen tuotteita, älä ihmeessä arvostele muita, sillä spektrisi on liian kapea, etkä kykyene arvostelemaan, vaan esittämään pelkkiä mielipiteitä.
Mary Kayn yhden ainoan menestystuotteen myynti vastannee varmaan Lumenen koko liikevaihtoa, joten kait niitä nyt joku sietää?
Ei ole mitään vm-merkkisiä ihon- taikka hiustehoitotuotesarjoja, vaan eri sarjoja joita tuottavat eri yhtiöt.
Ellet niistä pitänyt, ei syy ole vm:n, vaan sinun makusi: Eivät isot yhtiöt tee tuotteitaan tutkimatta markkinoita. Niitä isoja.
Eivät ne Suomen hajusteettomille tummelitassuille juuri mitään halua myydäkään.
Kannattaisi olla hieman soukempi mielipiteiltänsä: Joku voisi esittää sellaisenkin mielipiteen, että kaikki nimimerkeillä "Hyi hitto" kirjoittavat eivät ole ihan täysissä päissään.- vittuillaan
Ilmeisesti mielestäsi ei saa esittää edes omaa mielipidettään, kun jo alat viskoa paskaa niskaan.
Itse olen ikäni, joka varmasti on suurempi kuin sinulla, käyttänyt jos vaikka minkä merkkisiä tuotteita. Yllättäen olen ollut kaikkein vähiten tyytyväinen vm:n kautta myytyihin tuotteisiin, ei siis vaan kosmetiikkaan vaan esim. kodinhoitoaineisiin. Javm-firmoista on sattumoisin kokemusta noin muutenkin, eikä mitään hyvää sellaista.
Pitäsköhän tähän loppuun luetella kaikki merkit, joita olen käyttänyt. Voi olla, että menis piuhat tukkoon. - on kun ikää
vittuillaan kirjoitti:
Ilmeisesti mielestäsi ei saa esittää edes omaa mielipidettään, kun jo alat viskoa paskaa niskaan.
Itse olen ikäni, joka varmasti on suurempi kuin sinulla, käyttänyt jos vaikka minkä merkkisiä tuotteita. Yllättäen olen ollut kaikkein vähiten tyytyväinen vm:n kautta myytyihin tuotteisiin, ei siis vaan kosmetiikkaan vaan esim. kodinhoitoaineisiin. Javm-firmoista on sattumoisin kokemusta noin muutenkin, eikä mitään hyvää sellaista.
Pitäsköhän tähän loppuun luetella kaikki merkit, joita olen käyttänyt. Voi olla, että menis piuhat tukkoon.tulee ei niitä juonteita saa peittoon millään. Saa sieltä kaupasta kantaa vaikka mitä, ei auta ei....
- Hyi sanon minäkin
No ei nyt voi yleistää, että kaikki vm tuotteet haisee pahalta. Esim. Amwayn Satinique-shampoo tuoksuu itse asiassa hiton hyvältä.
Mut jos haluaa pahanhajusia ja huonolaatuisia tuotteita niin Nature's of Scandinavian tuotteet on sitä, kalliitakin ovat vielä. Tämä nyt siis on vaan mun mielipide, kukin tykkää mistä tykkää. - lemuaar
Millä paikkakunnalla toimit hyväntuoksuisine tuotteinesi ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756