minnaa joka on töissä kyrelillä? vähän yli parikymppinen muija.. onko varattu? ;)
tunteeko kukaan
13
2109
Vastaukset
- omainen
tai ei.
Mitä sitten. Kysymälläsi ihmisellä voi olla vaikka perhe.
Ajattele ensin, mitä kysyt. - 123
Kuinka niin?
- simolla hommis.
no selvä peli,siljamäkihän se on.ei kait se mikään varattu oo,ei muuta ku oven taakse kolkutteleen.
- bob the beemon
upee nainen tosiaan!
- suklaamasu22
aika naurettavaa. tunnen, ja vieläpä aika hyvin, on nimittäin paras ystäväni. että jos henkilö olis sen verran rohkee ja tulis sieltä kaapista ulos ja menis ihan itte juttusille, ni ei tarttis netis kysellä...??? tai jos kyselet ni kysele ihan omalla nimellä, kun Minnankin nimen mainitsit. kiitos:)
- jon holomes:)
ookko sää se tumma "hot" tytsy?...anteeks nainen:)
- suklaamasu22
jon holomes:) kirjoitti:
ookko sää se tumma "hot" tytsy?...anteeks nainen:)
kertoisit pikku hiljaa kuka kyselee??
suklaamasu22 kirjoitti:
kertoisit pikku hiljaa kuka kyselee??
itte oon vaan ohimennen ihaillu. naiskauneus piristää kummasti. ittellä ei oo haku päällä mut joku joka tosiaan haluu yhteyden, uskaltaa varmaan joskus esittää asiansa naamatusten.
- suklaamasu
itte oon vaan ohimennen ihaillu. naiskauneus piristää kummasti. ittellä ei oo haku päällä mut joku joka tosiaan haluu yhteyden, uskaltaa varmaan joskus esittää asiansa naamatusten.
juu, mielellään voisi tulla naamatusten,ettei tarvis netissä kysellä perään. enkä mä mitään ressiä ota!! eihän kukaan näin joulun alla mistään ressaa, eihän?!
suklaamasu kirjoitti:
juu, mielellään voisi tulla naamatusten,ettei tarvis netissä kysellä perään. enkä mä mitään ressiä ota!! eihän kukaan näin joulun alla mistään ressaa, eihän?!
rauha maas ja suklaata masu täys xD
- minna!!!!!!
rauha maas ja suklaata masu täys xD
nyt sitten kaikille tiedoksi ja varsinkin tälle yhdelle hepulle joka musta kyselee (jos siis juuri tarkoitat mua), niin olen varattu ja kyllä sitä voi tulla ihan suoraakin kysyyn!!! joten eiköhän tää "keskustelu" vois jo loppua...?? KIITOS!!!! ja hyvää joulua kaikille!=)
- xOOx
minna!!!!!! kirjoitti:
nyt sitten kaikille tiedoksi ja varsinkin tälle yhdelle hepulle joka musta kyselee (jos siis juuri tarkoitat mua), niin olen varattu ja kyllä sitä voi tulla ihan suoraakin kysyyn!!! joten eiköhän tää "keskustelu" vois jo loppua...?? KIITOS!!!! ja hyvää joulua kaikille!=)
jopa tuli hiljaista kun Minna "murahti" xD
- alainen ;)
xOOx kirjoitti:
jopa tuli hiljaista kun Minna "murahti" xD
joo minna on kova muriseen töiski :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591154Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11840Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83603Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45532Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33517Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487