Olet Sami.
Mikkelistä.
Opiskelet, en muista mitä.
Harrastat jääkiekkoa.
Jos nämä täsmää sinuun, olet ehkäpä etsimäni henkilö! Ilmoita itsestäsi!
Jos tunnet tämänlaisen tyypin, vastaa silti.
Kyseessä voi olla sama henkilö.
Danke.
Sami / Mikkeli
8
637
Vastaukset
- semifin
olet tavannut minut??
- ap.
Vaikka missä.. ;D
En vaan oikeasti jaksa uskoa että olisit oikeasti sama tyyppi.
Ei sillä olisi aikaa täällä hillua, sen verran aktiivinen tapaus...?
Tai sitten olen vain epäilyksen huippu.. ;P
Mitä sinulle kuuluu? - ap.
Mitä opiskelet?
Käytkö työn ohella töissä?
Harrastatko mitään muuta?
:D
Intressant.
On kuitenkin monia opiskelijoita, joiden nimi on Sami ja jotka myös jääkiekkoa pelaa.. ;P - semifin
ap. kirjoitti:
Vaikka missä.. ;D
En vaan oikeasti jaksa uskoa että olisit oikeasti sama tyyppi.
Ei sillä olisi aikaa täällä hillua, sen verran aktiivinen tapaus...?
Tai sitten olen vain epäilyksen huippu.. ;P
Mitä sinulle kuuluu?miun kaveri sattuis kuvaukseen..kerro missä oot tavannu sen,ni tiiän onko sama.
- ap.
semifin kirjoitti:
miun kaveri sattuis kuvaukseen..kerro missä oot tavannu sen,ni tiiän onko sama.
Hmm,
viittisitkö kertoa jotain siitä kaveristas.. Että tietäisin puhutaanko edes samasta hemmosta. :)
Olen siihen törmännyt vaikka missä, tuttujen tuttujen tuttu on hän.. Hmm. Baareissa useimmiten kuitenkin. - ap.
semifin kirjoitti:
miun kaveri sattuis kuvaukseen..kerro missä oot tavannu sen,ni tiiän onko sama.
Tuota, oletko itse Sami (Missä olet tavannut minut?, ensimmäinen viesti)
ja sitten kaverisi on myös Sami?
(miun kaveri sattuis kuvaukseen..)
Missä päin asuu tämä kaverisi? Onko milloin viimeksi muutellut? Minkä väriset hiukset???
O_O
- Tsami
Terve oon Sami joka opiskelee Mikkelissä oon pelannu lätkää, mutta en pelaa enää.
- ap.
Jeps,
tuo jota etsin, pelaa kyllä edelleen jääkiekkoa..
Mutta, kiitos vastauksestas :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1343227Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/732114Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1371805- 1261705
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee241697- 1381355
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1051192Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1441045"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!501014Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa30944