Tietääkö Linnan Juhlijat

Veteraanista?

Tietääkö linnan juhlijat veteraanin kohtalosta? kun ovat koko päivän valmistautuneet juhliin!

6

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tänään itsensä

tappaneista. Kyllä sekopäitä aina riittää; ei niistä mitään numeroa kuulu tehdä. Ja jos syytä jyväskyläläisvanhuksen tekoon etsitään, niin olisko näin: sodan aikaiset kokemukset yhdistettynä vanhuuden höperyyteen ja raivokasta "itsenäisyys menetetty" -propagandaa ylläpitäneet anti-EU -poliitikot ovat yhdessä onnistuneet sekoittamaan vanhuksen pään.

• Samaa huomenna?

He myös sitten sekoitivat niiden päät jotka komennettiin rintamalle, itse he istuvat lihavien liha patojen vieressä . Aivan kuin tänäänkin.

Virsi 440
        1. Jo (EU:ssa) vääryys vallan saapi se huutaa taivaaseen, se turmaa ennustaapi
        vie kansat kurjuuteen. Ken Herran oikeutta nyt täällä julistaa, ja ken vanhurskautta nyt tahtois puolustaa?

2. Nyt viekas vilppi täällä on noussut kunniaan, on valhe vallan päällä
        ja vääryys voimissaan. Ei kuulla kurjan ääntä ja köyhää sorretaan,
        ja lainkin rikkaat vääntää vääryyttä puoltamaan.

3. Kas, köyhän leivän syövät nuo jumalattomat. He viatonta lyövät ja häntä vainoovat. He kurjaa ahdistaapi kuin käärme kiukussa, korvansa tukkeaapi
        tuon raukan huudoilta.

4. He armotonna veivät osuudet orpojen. He söivät lesken leivät, on Herra nähnyt sen. Hän vanhurskaasti kostaa vääryydentekijät, rankaisee ansiosta
        nuo viekkaat ryöstäjät.

5. Vaan voitonpäivän kerran vaivaiset näkevät, vanhurskaus kun Herran Lyö väärät, väkevät.
        Oi Herra, voimas näytä, Kansaasi armahda Ja hurskaan pyynnöt täytä
        Ja päästä vaivasta.

Hagvin Spegel psalmin 58 pohjalta v.1694
        Elias Lönnrot v.1867 virsikirjaehdotukseen.
        Lisäys virteen sana ”EU:ssa” 6.12.2006

Virsi 440 Löytyy v.1938 virsikirjasta, poistettu uudemmista virsikirjoista ? ? ?
        Virren voi laulaa suvivirren sävelmällä ”jo joutui armas aika”
        Katso Jesaja.58

• kuvaa ?

Panssari ajoi päälle ja pakitti lopulta, suojatielle jotta ambulassi sai potilaa (ruumiin) kyytiin ? Kovasti pakittaessa, savutti tuo tappaja vaunu.

• stop/v.2007

Pyssyt ja pommit pois kaikilta.

Ei ne ole leluja, mitä niit nyt esittelemään julkisesti menköön mettää leikkimään.

Vanhukset pitäisi ton ikäisinä olla läheisiensä ja tai hyvien sairaan hoitajien ympäröimänä eikä missä pyssyjen näyttö juhlassa.

• yksi.onnellinen
        stop/v.2007 kirjoitti:

Ei ne ole leluja, mitä niit nyt esittelemään julkisesti menköön mettää leikkimään.

Vanhukset pitäisi ton ikäisinä olla läheisiensä ja tai hyvien sairaan hoitajien ympäröimänä eikä missä pyssyjen näyttö juhlassa.

kuskin vika ollut. Vai pitäisikö kaikilta autoilijoilta ottaa autot pois, jos joku hyppää tahallaan atuon alle? Se mies tuli kyllä niin äkkiä alle, ettei siinä olis kerennyt pysäyttää edes polkupyörää saatika sitten tuollaista tankkia.

Toisaalta suomalaiset ovat taitavia syyllistämään ihmisiä, heti lapsesta saakka. Miten voi edes kuvitella, että suomalaiset tekisivät mitään oman etunsa vuoksi, kun heidän ajatuksena liikku tasolla: olen huono ihminen, tuo oli minun vikani, ansaitsin tuon, jos olisin tehnyt asian toisin, niin minulle ei olisi käynyt näin, ei minun kannata mitään tehdä ei asiat kuitenkaan muutu jne jne jen jen jen.

Minun mielestäni kaikenlainen työvoimakoulutus pitäisi unohtaa ja joka iikka ja etenkin työttömät lykätä itsetuntokursseille. Suomessa ei ole mitään muuta kuin maassa matelevia, huonon itsetunnon omaavia ihmisä, jotka ihan rohkeasti ovat niin surkeita kuin miltä näyttävätkin, tai peittävät sen kovan kuoren alle. Ihminen joka on sinut itsensä kanssa ei tarvitse muiden ihmisten, eikä myöskään eu:n päänsilittelyä. Sitähän he tällä hetkellä tarvitsevat. Silitä päätäni ja rakasta minua edes hiukan.. siitä hyvästä annan sinulle kaikki rahani mitä omistan ja otan vaikka lainaa jos tarve vaatii. Kunhan et vain hylkää minua. Johdata minut vaikka suohon, niin minä konttaan perässäsi ja olen uskollinen niin kuin koira. Kunhan vain rakastat minua..

• VeToSa
        stop/v.2007 kirjoitti:

Älä mesoo siellä. Junankuljettajat kokee näitä paljon useammin kuin rauhan ajan tankkikuskit. Kyllä tuo aika harvinainen tapaus oli. Toivois että pappa olis jättäny jonkun viestin jälkeensä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      26
      11089
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      46
      8541
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      133
      5376
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3684
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3608
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3564
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3288
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      55
      2569
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      39
      2091
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1816
    Aihe