Tuo kappale on todella upea ja on LP:llä SINÄ.
Jotensakin vaikuttaa siltä, että tuo ihana laulu on mennyt ihmisiltä ohi suun.
Se on yksi minun lempikappaleistani.
Muistaako joku muu sen?
Vie minut paratiisiin
4
397
Vastaukset
- Cornucopia
...vie minut paratiisiin, vaunuin tuulten kaatamin
vie minut paratiisiin,löydät vanhan Aatamin...- Juicikko
Vie minut paratiisiin on tosiaan hieno ja herkkä sanoitus, ja jäänyt harmillisen vieraaksi suurelle yleisölle :-/
Kertosäkeessa taas juicemaisen hieno ajatuskuvio. Paratiisissa tietty asustaa vanha Aatami, mutta kirjallisuutta hyvin tuntevana Juice tiesi, että ennen vanhaan nimityksellä "vanha Aatami" tarkoitettiin perisynnin alaista ihmistä. On mentävä paratiisiin jotta voi oppia löytämään syntisen.
- Juice fani vm79
Tuo LP sisältää myös muita vähälle huomiolle jääneitä kauniita kappaleita, kuten: "Anni Domini", "Rakkaus ja minä", "I love you", "Sinä(yönä lähtivät jäät)" ja nerokas Juicen omakuva "En koskaan". Levyn tekstithän on kirjoitettu melkein kokonaan sairaalassa ja omistettu silloiselle naisystävälle Annille, samalla sairaalareissulla sai syntynsä myös runokirja "Iltaisin, kun veneet tulevat kotiin". Eipä maestro ollut jouten sairastaessaankaan=).
- bidral
"toinen toiselle tehdään raamit/ niissä armoa anotaan/ arvon ritarit arvon daamit/ aamunkahvassa sanotaan
Vie minut paratiisiin/ vaunuin tuulten kaatamin/ vie minut paratiisiin/ löydät vanhan Aatamin"
Myös erittäin koskettavaa Juicea. itselläni on c-kasettina nuo MINÄ ja SINÄ.
Juicella on, kuten monilla muillakin artisteilla aina ne muutama kymmenen "hitti biisiä" joita veivataan ja kansa aina haluaa kulla niitä... sitten jää tällaiset helmet pienemmälle huomiolle.
Mielestäni Juicella ei ole yhtään täytekappaletta vaan yleensä kokoelman kaikki kappaleet voisivat olla hittejä mutta aina sieltä valikoituu joku, mitä sitten radiossa soitetaan ja kansan suussa veivataan... en vain tiedä millä periaatteella valinta tehdään....
Itse kyllästyin viidestoista yö kappaleeseen kun se soi taannoin jonkun keäryksen tunnarina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770