LÄTKÄÄ, LÄTKÄÄ JA LÄTKÄÄ

NHL-guru

Viime yön tupla kusi sitten Phoenixiin, mutta pistetään tästä heti uusi latinki tykkiin.

Veikkaus yrittää pelotella Linköpingin kovalla kotisaldolla. S-teå kuitenkin paremmassa iskussa, joten merkkiä sille. Frölundaa täällä onkin jo perusteltu ja Timrån tappioita pelataan edelleen.

Pitkäveto - Tupla-järjestelmä
Kohde    Merkki    Kerroin

86    LINKÖPING - SKELLEFTEÅ    2
   3,95
87    BRYNÄS - FRÖLUNDA    2
   2,45
88    TIMRÅ - FÄRJESTAD    2
   2,35

Pelitapa: Tupla-järjestelmä (Rivejä: 3 kpl)
Kokonaiskerroin: 5,75 - 9,67
Panos: 5,00 €
Hinta: 15,00 €

Pelattu 7.12.2006 klo 12.55, Veikkauksen pelipalvelu.

Thomas hoitaa nyt. Minnesota on kierteessä ja ukkoja lasaretissa. Kipru hoitaa. Montikka pelas eilen ja pettymys tuli. DiPietron mahdollinen poissaolo ei pelota, sillä Danhämmi on kelpo vahti paikkaamaan. Viimeisessä pelataan trendin mukaan.

Pitkäveto - Trio-järjestelmä

94    BOSTON - TORONTO    1
   2,00
95    MINNESOTA - CALGARY    2
   2,35
97    NY ISLANDERS - MONTREAL    1
   2,10
100    TAMPA BAY - ATLANTA    2
   2,30

Pelitapa: Trio-järjestelmä (Rivejä: 4 kpl)
Kokonaiskerroin: 9,66 - 11,35
Panos: 3,00 €
Hinta: 12,00 €

Pelattu 7.12.2006 klo 13.23, Veikkauksen pelipalvelu.

Hupiveto. Jukurit ja KOO-VEE perustasoltaan parempia kuin vastustajansa. Salamat on hyvä kotonaan, mutta TUTO kokonaisuutena vahvempi => X.

Pitkäveto - Tavallinen

82    JOKIPOJAT - JUKURIT    2
   1,75
83    SALAMAT - TUTO    X
   4,60
84    FPS - KOO-VEE    2
   2,60

Pelitapa: Tavallinen (Rivejä: 1 kpl)
Kokonaiskerroin: 20,93
Panos: 3,00 €
Hinta: 3,00 €

Pelattu 7.12.2006 klo 13.27, Veikkauksen pelipalvelu.

Päivän pääveto. Pelikaanit on surkeassa hapessa. HPK on pelannut ailahtelevasti, joten nyt on sitten voiton vuoro. Tulosarvaukset 1-4 ja 1-5.

Pitkäveto - Tavallinen

74    PELICANS - HPK    2
   2,05

Kokonaiskerroin: 2,05
Panos: 30,00 €
Hinta: 30,00 €

Pelattu 7.12.2006 klo 13.58, Veikkauksen pelipalvelu.

4

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vannotko

Onko nämä takuu kohteita vai onko nämä omalla vastuulla pelejä tänään. Mielummin jos joku takuu kohde löytyis NHL:n niin sen voin pelata sinkkuna, noi swedut ja suomen(s)arjalaiset aliahtelee liikaa.

Btw. onko tullut jo paljon vaateita kun annoit pelimiehenä oikein herrasmies takuun:

Sekä Washington että Phoenix ovat kääntäneet kelkkansa. Ottawa pelasi viime yönä. Tärkeät Alfredsson ja Redden kysymysmerkkejä. Dallasilla pitkä liuta tärkeitä kysymysmerkkejä. Dallasilla on kova peliohjelma takana. Molemmat ylikertoimia, eli pelatkaa nyt ihmeessä näitä! Takaan tappionne omasta pussistani, joten ette voi hävitä. Merkkejä likoon nyt!

Pitkäveto - Tavallinen
      Kohde Merkki Kerroin

64 WASHINGTON - OTTAWA 1
      2,70
      68 DALLAS - PHOENIX 2
      3,50

Kokonaiskerroin: 9,45
      Panos: 21,00 €
      Hinta: 21,00 €

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000026&conference=4500000000000783&posting=22000000021871772

• NHL-guru

yhtään vaadetta vielä. Kumma juttu. Johtuisko siitä, että kukaan ei tunne kuka mä oon! :)

HPK on takuukohde! NHL:ssä ei tänään varsinaisia takuukohteita, mutta sanotaan, että 50 % rahoista takasin, jos Kälkäry ei voita!

• doukki
        NHL-guru kirjoitti:

yhtään vaadetta vielä. Kumma juttu. Johtuisko siitä, että kukaan ei tunne kuka mä oon! :)

HPK on takuukohde! NHL:ssä ei tänään varsinaisia takuukohteita, mutta sanotaan, että 50 % rahoista takasin, jos Kälkäry ei voita!

vedetään sitten täysi panos HPK:lle ja 1/2 panoksesta gälgärille niin ei sun tarvitse palauttaa mullen mitään jos ne hävii koska mä splittasin jo itse panoksen, okei.

Washingtonihan palautti Betssonilta k:3,00 viime ja 2 pelattiin.

Eli tilanne on nyt 1 massia

• oukki doukki
        doukki kirjoitti:

vedetään sitten täysi panos HPK:lle ja 1/2 panoksesta gälgärille niin ei sun tarvitse palauttaa mullen mitään jos ne hävii koska mä splittasin jo itse panoksen, okei.

Washingtonihan palautti Betssonilta k:3,00 viime ja 2 pelattiin.

Eli tilanne on nyt 1 massia

tätä tarkoitin ailahtelulla näissä sarjoissa. Tossa oli ylempänä joku laittanut että herra isoherra jorma kikkarapää oli suositellut HPK:ta päivän peliksi. Ai pärkkele, olin jo ehtinyt laittamaan HPK:lle panokset jos olisin ensin hiffannu lukea sen niin HPK:lle ei olis mennyt latin latia sillä se äijä on suomen eliittiä vihjaamaan kohteensa väärin, niin maksulliset kuin aikoinaan jippiissä olleet ilmaisvihjeetkin.

Okei, mulla oli tolle galgaylle se puolikas panos jo laitettu niin laiteen toinen vielä kaveriksi niin päästään normaali suoritukseen.

See ya !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      27
      3019
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe