Paitsi pi**u mutta sekin pitää olla hyvin pesty! Se tunne kun saa uuden auton alleen on uskomaton. Kaksi, korkeintaan kolme vuotta pidän ja sitten ostan aina uuden.
On aivan käsittämätöntä että jotkut viitsivät ulkomailta rahdata kymmenen vuotta vanhoja romuja Suomeen. Ei mitään järkeä, uusi on aina uusi. Parhaat turvalaitteet, ja uusin tekniikka.
Mikään ei tuoksu niin hyvältä kuin
13
1155
Vastaukset 13
- The Rat
Käsittääkseni uuden auton hajua saa jopa aerosolina.
Siinäpä vinkki naisille jotka haluavat tietynlaisen miehen. Siinähän se kelpaisi kun se p***ukin haisis uudelle autolle... Tai sitten ei... :) - tuoksut auta
enää nimittäin ihka uuden auton ostin kesällä.Lumet kun tulivat auto osoittautui kehnoksi ajettavaksi.Piti olla hyvä.Näkyy olevan viimeisten joukossa tuolla saksalaisten testeissäkin.Naapurin Saksasta tuotu kahdeksan vuotta vanha auto on sata kertaa parempi ajaa.Ei sieltä kukaan romuja tänne asti tuo.Uusia romuja tuntuu löytyvän ihan oman kaupungin autokaupasta.
- joopa joo
Just joo, vai että "naapurin Saksasta tuotu".
No otan osaa, semmoisia ne vanhat raadot ovat. Taas yksi Turkkilaisten kusettama.
Suosittelen myöskin ostamaan uuden auton. Ja miksi et ostaisi samalla testivoittajaa? Minä ostin, ja olen tyytyväinen. - osaa lukea?
joopa joo kirjoitti:
Just joo, vai että "naapurin Saksasta tuotu".
No otan osaa, semmoisia ne vanhat raadot ovat. Taas yksi Turkkilaisten kusettama.
Suosittelen myöskin ostamaan uuden auton. Ja miksi et ostaisi samalla testivoittajaa? Minä ostin, ja olen tyytyväinen.Ostin siis uuden auton ja totesin sen olevan huono.Vaikea oli ostaa testivoittaja koska tuota testiä ei oltu tehtykään kun autoni ostin.Ei viitsisi heti vaihtaa melkein uutta uuteen.
- Kiiltää kuin uusi
Saman tuoksun kuin uudessa autossa saa oikein valitulla cockpitspraylla, eikä maksa kuin 4 €.
- kaikkea sitä kuulee
Onneksi tuo on täysin harmiton perversio, muuten kyllä kehottaisin hakeutumaan hoitoon. Antoisia hetkiä vaan tuoreiden tuoksujen parissa, ja toivottavasti löydät täältä jonkun jakamaan ilon kanssasi!
- Foordisti
En itse edes kehtaa ajaa vanhemmalla kuin 3 vuotta, ennen 2000 lukua kyllä tuli ajettua.
Nuo vanhoja ihannoivat vain kateuttaan räksyttävät.
Yhdessä asiassa olen kuitenkin eri mieltä, nimittäin pi**u tuoksuu minun nenääni paremmalta kun pesusta on vierähtänyt vähintään tunti pari. Olen aloittajan kanssa samaa mieltä, puhdas ja posliini tarjoaa kaikille aisteille elämyksen eikä sille pärjää edes uusi auto.
Toisena kyllä tulee uuden nahan tuoksu tuliterässä autossa. Sekin hivelee kaikkia aisteja, sisään istuminen uutuuttaan vähän kankealle mutta persikkaiselle nahkaverhoilulle, nahalla ja jalopuulla päällystety ratin hyväilevä kosketus... mmm vain naisen rinta vie voiton.
Vaihdan autoa 18-24 kuukauden välein. Freud saattaisi löytää tästä jotain eroottista?
Master Eq- autossa?
Trabantillako ajat? Saako niitäkin vielä uusia? Aja sinä vain puu-autoilla, heh!
- rinta
autossa? kirjoitti:
Trabantillako ajat? Saako niitäkin vielä uusia? Aja sinä vain puu-autoilla, heh!
oli puuta kans... ;-)
- iski taas
Jaahas, taas se tämä "venkula" pistää täällä paremmaksi. Jos aloittaja olisi kertonut vaihtavansa uuteen aina vuoden välein (auto tai p_llu), niin tämä vekkuli "venkula" olisi tietysti kertonut vaihtavansa jo 6 kuukauden välein...
Naurettava heppu, taas tuli kerran todistetuksi. Innolla jäämme odottamaan mitä unta on taas ensi yönä nähnyt?
- tarinoit
varsinkin ton pi**un suhteen, niin ja tietysti myös auton.
- Jenni__
Onneksi autoon saa uuden auton tuoksun myös "new car" wunderbaumilla ;)
(pitäisiköhän joskus kokeilla)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?242533Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko881662- 1351043
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.143783Älä unohda minua
Nainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit si80759Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv100750- 54722
- 13697
On väärin
Tykätä ja haluta sua kun tilanne täysin mahdoton mutta minkäs teet. Mun sisällä roihuaa 🔥 kunpa tietäisit mitä sä minus43652Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v12638Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan100637- 49580
- 142579
Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.44579- 65571
- 42540
Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä54528S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi
Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan14526Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota36520Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas29516