on Venäjä, kertoo Viron puolustusvoimain komentaja.
"Lievästi sanoen, meillä on epäystävällinen maa naapurinamme", kenraalimajuri Ans Laaneots sanoi Eesti Päevaleht -sanomalehden haastattelussa. Hänen mukaansa Venäjä on maan suurin turvallisuusongelma.
"Olemme Naton ja EU:n rajavaltio eikä turvallisuustilannettamme voi verrata Tanskaan tai Belgiaan", Laaneots painotti. Parlamentti valitsi hänet puolustusvoimien johtoon tiistaina.
HS Verkkoliite 7.12.-06
Tämäkin taas osoittaa miten vähän virolaiset tietävät Venäjästä. Ja onneksi, ONNEKSI, Suomessa kaikki on toisin kuin Virossa! Onnellista 90. itsenäisyysvuotta rakas isänmaa!
Viron suurin uhka
4
297
Vastaukset
- virolaiset politikot.
Virossa on alettu uhitella ja kiukutella joka asiasta, mikä vähänkin on sidoksissa Venäjään.
Ei sellainen ole järkevää.
Asiat asioina, mutta turha rähvääminen pois.
Tällainen jatkuva nahistelu jakaa virolaisia keskenään. Muistuttaa kovasti suomalaista politikointia 1920- ja 1930-luvuilla. Tuolla menolla ei ole toivoa suhteiden parantumisesta. Ei Venäjä naapurista mihinkään lähde rähväämisellä.- oik.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- TarkkailijaHki
Viro on kuin loinen, joka elää täysin suomalaisten ja venäläisten rahojen turvin. Tämä asia on totuus ja virolaistenkin olisi se paras tunnustaa. Lähes kaikki Virossa oleva raha on Suomesta ja Venäjältä.
- avarakatseinen
... jaa, olihan niitä useampikin ja lisää "karkaushankkeita" on vireillä.
V- valtio pienenee kuin pyy.. jne.
Mutta voisiko joku V-ystävällinen lukija/kirjoittaja keksiä virolaisille vielä suuremman uhkan.
Ts. Mikä naapurimaa olisi vielä epäystävällisempi ja uhkaavampi.
No, virallinen Suomi oli ainakin Urho Kekkosen aikaan vähintäänkin välinpitämätön, ja Koiviston aikaan taatusti epäystävällinen.
Suokaa anteeksi.
(mutta iso osa kansasta oli/on laumasieluja/ rähmällään; ja jotkut eivät tunnu pääsevän jaloilleen edes tämän kaikista maista epäystävällisemmän, NL, naapurimaan romahduksen jälkeenkään)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398