Toverimedia pimensi Mari Kiviniemen

.

Totisten towereitten TV-ohjaaja mukana vaalityössä

Keskustan varapuheenjohtaja, edustajaehdokas Mari Kiviniemi vilahti Linnan juhlien sisääntulossa kuin varkain, - ohimennen - kiitos punikki-median ohjaajan, päällikkö-politrukin, joka hänet pimesi. Tuo toveri määräsi kamerat ja kuvakulmat, ohjasi suoraa lähetystä valiten tarkoin julkisuuteen päässeet. Kiviniemi ei kelvoin päässyt, kun ei ole tovereitten suosikki!

Kiistatta "Linnan juhlat" edustivatkin taas SDP-SAK:n eli värisuoran invaasion mestarityön näytettä!

Paikalla olivat komennetuina Hakaniemestä lähes kaikki puoluetoimistosta, läheteistä ja SAK:n tsuppareista alkaen, oli oikein suur-plutoona punaisentalon rivimiehiä kiitosta saamassa ja hyvää syömässä!

Entä sitten virkamieskuntaa ynnä muutta vasamman laidan ylimysluokaa keekoilemassa, kuten erilaista edeskäypää ministeriöistä ja kaiken maailman kanslioista:

Punainen invaasio loisti laajalla rintamalla siinäkin etuoikeutettujen joukossa kuin itäisen naapurimme laajat metsäpalot, kuin sibirian suuren aromaan kulovalkeat!

Keskustan ja Kokoomuksen edustajien luona eivät kameramiehet ja haastattelijat liikoja aikoja viettäneet.

Mari Kiviniemen boikotti oli selvä keskisormen osoitus Keskustalle, ja samalla selkeä tuki punaisen nurkan stadialaistovereille, SDP:n ehdokkaille, joille Mari Kiviniemen persoona onkin kovin peloittava ilmestys,

..SILLÄ HÄN HERÄTTÄÄ AIVAN LIIKAA MYÖNTEISTÄ MIELENKINTOA YLEISÖN KESKUUDESSA, JA ESIIN PÄÄSTESSÄÄN HÄN VEISI ÄÄNIÄ JA AIHEUTTAISI SDP-SAK:n TOVEREILLE ANKARAA VAALIPANIIKKIA.

Toveritoimitukset ja Hakaniemen YLE-TV:n ohjaajat pitävät visusti huolen vastakin siitä että stadin punikkien pahimmat kilpailijat mustamaalataan tai vaiennetaan kuva -ja äänipimennyksellä kuoliaaksi.

Seppo Hietanen
"kerimäki st"
CITY-Keskusta

11

1012

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sonnimies

Näinhän siinä kävi. Kyllä Tarja on pitänyt lupauksensa ja palkinnut ay-pamput juhlilla jos matkoillakin.
      "Johtajia" täynnä koko Hakaniemen pytinki. Ja työläiset maksaa.

• Keskustalianen -

- aina kokee kauhun hetkiä, kun ilmestyt palstalle. Mihin ikinä kosket, se saa ihmisten silmissä paskakuorrutuksen. Sellainen vaikutus sinulla on.

Miksi haluat paskata Mari Kiviniemenkin, Hesassa yli puolurajojen suositun pätevän ihmisen? Olet kai nähnyt, että täälläkin eräät tunnetut ei-keskustalaiset ovat puhuneet Marista suopeasti. Onneksi vain hyvin pieni määrä hesalaisia äänestäjiä lukee älyttömiä juttujasi. Jos pääsisit noita vouhkaamaan toreille ja turuille tai lehtiin, niin Mari jäisi rannalle.

Mitään keinotekoisempaa ja vastenmielisempää olisi vaikea keksiä kuin nyt sävellät. Miksi juuri Keskustaa rangaistaan sinulla? Mitä ne siellä Apollonkadulla ovat sinulle oikein sanoneet, kun haluat noin kostaa? Mene raukka itsees ja sen jälkeen vaikka kokoomukseen, jos ne sinut huolivat.

• "keskustalianen"

ho ho hoo

• Niin minäkin

Miksi parjaatte Seppoa. Hyvä kirjoitus vaihteeksi ja kielikuvat osuivat kohdalleen.

Sepolla hyvä maku naisten suhteen!

Minäkin olen sekaisin Marista :)

• P.A.

Että joku osaa olla harhainen. Mistähän tuollainen oikein kumpuaa?
      Ovatko vaikkapa Ville Valo tai Hannu Manninen sitten ilmiselviä stalinisti sosialistejä? Aamuteeveessä ei muita kai mainittu saati haastateltu.

• tyhjänjauhajia molemmat

Seppo. En tiedä kumman asemaa tässä nyt korotan. Sinun vai Sauli Niinistön.

Joka tapauksessa molemmat olette osoittaneet kykynne jauhaa tyhjästä typeryyksiä.

• Otsikossa hymiö

10.6.2003 MTV: ” Poliisi kuulustelee Jäätteenmäkeä Irak-vuodosta
      Poliisi kuulustelee pääministeri Anneli Jäätteenmäkeä Irak-muistion vuodosta todistajana tällä viikolla.
      Helsingin rikospoliisi aikoo kuulustella pääministeri Anneli Jäätteenmäkeä todistajana ripeään tahtiin Ulkoministeriön salaisen Irak-muistion vuodosta.
      MTV:n uutisten tietojen mukaan Jäätteenmäki menee poliisin kuultavaksi vielä tällä viikolla.
      Irak-papereiden vuotoon liittyviä poliisitutkimuksia ovat viime aikoina kiirehtineet mm. sisäministeri Kari Rajamäki ja ulkoministeri Erkki Tuomioja. Myös eduskunnan puhemies Paavo Lipponen on toivonut asian mahdollisimman nopeaa selvittämistä.
      Kalliomäki: Luottamus on säilynyt
      Jäätteenmäen vaikeudet Irak-papereita koskevassa myllytyksessä eivät heiluta ainakaan vielä hallitusyhteistyötä.
      Toisen päähallituspuolueen SDP:n ministeriryhmän vetäjä Antti Kalliomäki vakuuttaa, että luottamus on säilynyt. Valtiovarainministeri Kalliomäen mukaan hallitusyhteistyön perusasia on luottamus, joka vallitsee tällä hetkellä. Muuten hän ei istuisi paikallaan.
      - Luottamusta joko on tai ei. Nyt sitä on, Kalliomäki korosti.
      Irak-papereita koskeva asia ei ole ollut hallituksen asialistalla, eikä Kalliomäen mukaan kuulukaan sinne.
      Jäätteenmäki välttelevänä
      Jäätteenmäki vältteli tänään järjestelmällisesti asiaa koskevia toimittajien kysymyksiä. Hän poistui valtioneuvoston juhlahuoneistossa pidetystä hallituksen budjettineuvottelusta takakautta.
      Eduskunnassa Jäätteenmäki kertoi käyvänsä painamassa istuntosalissa läsnäolonappia, jonka jälkeen hän lähti kiireen vilkkaa Pohjolan Voiman tilaisuuteen puhumaan energiapolitiikkaa. (MTV3)”

18.6.2003 Pääministerin ilmoitus Irak-keskustelun taustoista
      Pääministeri Anneli Jäätteenmäki
      ”Arvoisa puhemies!
      Oikeuskanslerilta toukokuun alussa saamani neuvon mukaisesti olen pidättäytynyt pääministerinä julkisesti kommentoimasta Irak-vuotoa koskevia tutkimuksia. Olen eilen keskustellut oikeuskanslerin kanssa ja ottanut selville, että voin julkistaa asiaan liittyvät tietoni. Kansleri on tämän hyväksynyt. Samat asiat olen kertonut viime viikolla viranomaisille, kun minua kuultiin asiassa todistajana. Tämän perusteella annan asiasta nyt ilmoituksen eduskunnalle. Halusin tehdä sen ensimmäisessä mahdollisessa tilaisuudessa.
      Joudun ensiksi palauttamaan mieliin, mistä vaalien alla käydyssä keskustelussa oli kysymys silloisen opposition näkökulmasta. Pidin silloin ja pidän edelleen tärkeänä, että keskustelua käytiin, koska lähestyvä Irakin sota askarrutti kaikkia kansalaisia. Lisäksi viime eduskuntavaalit olivat ensimmäiset uuden perustuslain aikana, jolloin hallitus on osaltaan eduskunnalle parlamentaarisessa vastuussa myös ulkopolitiikasta. Nykyaikaisessa Suomessa on tärkeätä, että ulkopolitiikan tosiasiat ovat kansalaisten tiedossa ja niistä voidaan käydä avointa keskustelua. Demokraattisessa maassa kansalaisten on saatava tietää, mitä heidän turvallisuudestaan päätetään tai sovitaan.
      Käyty keskustelu johti siihen, että hallitus täsmensi Irak-politiikkaansa 7. maaliskuuta, jolloin myös silloinen oppositio saattoi siihen täysin yhtyä. Itse asiassa nykyinen hallituskin on jatkanut tuolloin määritellyllä laajaan kansalliseen konsensukseen perustuvalla linjalla. Itse sisällön osalta käyty keskustelu on käytännössä vahvistanut johdonmukaiseen politiikkaan perustuvia ulkosuhteitamme.
      Vaalikeskustelun aikana sain suurimman oppositiopuolueen puheenjohtajana runsaasti tietoja useista lähteistä sekä suullisesti että kirjallisesti. Keskustelin Irak-asiastakin hyvin monien ihmisten kanssa. Julkisuudesta poissa olleet tiedot tulivat minulle poikkeuksellista tietä, joten minun on ollut hyvin vaikea puhua asiasta. Välttelevistä lausunnoista on ymmärrettävästi syntynyt epäjohdonmukainen kuva. Uskon, että nyt esittämieni tietojen valossa muodostuu oikea kuva.
      Ulkoministeriön salaisia Irak-asiakirjoja en ole pyytänyt enkä saanut. Annoin Irak-vuotoa koskevan todistajalausunnon viranomaisille 11.6. Kuulemisen yhteydessä minulle esitettiin useita ulkoministeriön alkuperäisiä, salaisiksi leimattuja asiakirjoja. Totesin, etten ollut koskaan nähnyt kyseisiä asiakirjoja. On tärkeätä, että tutkinnassa selviää, kuinka kyseiset asiakirjat ovat päätyneet julkisuuteen.
      Antaessani Irak-vuotoa koskevan todistajalausunnon viranomaisille 11.6. kerroin, että nettisivuillani ja vaalikeskusteluissani esittämäni tiedot perustuivat Martti Manniselta faksilla saamiini kahteen niin sanottuun briefing-muistioon, joista toinen oli Mannisen kirjoittama ja toinen kooste, joka myöhemmin on ilmennyt koosteeksi ulkoministeriön Grosman-asiakirjasta. En ollut näitäkään muistioita pyytänyt, ja ne tulivat minulle yllätyksenä. — En ollut pyytänyt, ja ne tulivat minulle yllätyksenä.
      Minulle on ollut alusta alkaen selvää, että tosiasioiden on tultava esiin sekä ulkopolitiikassa että siinä, miten nämä tosiasiat on saatu julkisuuteen. Tämän ilmoituksen viivästyminen ei ole johtunut minusta vaan virallisen tutkinnan edellyttämästä pidättyvyydestä.
      Nyt kun olen voinut tietoni julkistaa, esittänen pahoitteluni tasavallan presidentille. Olen hänen kanssaan asiasta keskustellut. Uskon totuuden parantavaan voimaan demokraattisessa yhteiskunnassa. Maamme on osa muuttuvaa maailmaa. Vain demokraattisen keskustelun ja avoimuuden pohjalta voimme kehittää ja vahvistaa ulkopolitiikkaamme tässä muuttuvassa maailmassa.”
      18.6.2003 Yle Teksti-TV ”Manninen: Jäätteenmäki pyysi tietoja
      Presidentin neuvonantaja Martti Manninen sanoo, että pääministeri Anneli Jäätteenmäki pyysi häneltä tietoja Irak-keskusteluista.
      Jäätteenmäki otti minuun yhteyttä ennen ensimmäistä vaalikeskustelua ja pyysi tapaamista, Manninen sanoi STT:lle.
      Mannisen mukaan Jäätteenmäki oli kiinnostunut Irak-aineistosta ja antoi hänelle salaisen faksinumeronsa.
      Jäätteenmäki sanoi tänään eduskunnalle, ettei hän ollut pyytänyt tietoja ja että Mannisen lähettämät faksit tulivat hänelle yllätyksenä.”
      18.6.2003 ”Jäätteenmäki pyytää eroa pääministerin tehtävistä"

• JormaKKorhonen

>> 18.6.2003 Yle Teksti-TV ”Manninen: Jäätteenmäki pyysi tietoja
        Presidentin neuvonantaja Martti Manninen sanoo, että pääministeri Anneli Jäätteenmäki pyysi häneltä tietoja Irak-keskusteluista.
        Jäätteenmäki otti minuun yhteyttä ennen ensimmäistä vaalikeskustelua ja pyysi tapaamista, Manninen sanoi STT:lle.
        Mannisen mukaan Jäätteenmäki oli kiinnostunut Irak-aineistosta ja antoi hänelle salaisen faksinumeronsa.> Jäätteenmäki sanoi tänään eduskunnalle, ettei hän ollut pyytänyt tietoja ja että Mannisen lähettämät faksit tulivat hänelle yllätyksenä.”> 18.6.2003 ”Jäätteenmäki pyytää eroa pääministerin tehtävistä"

• kokoomuksen vihollinen no2

Minä suosittelen luettavaksesi A.J. Croninin kirjaa Taivasten valtakunnan avaimet. Jatkoksi vaikkapa Kalle Päätalon Koillismaa-sarja. Ne luettuasi tule keskustelemaan saitille siitä, mikä on elämässä tärkeää.

• tällaisia profiilillasi?

http://galleria.suomi24.fi/Qadija81

Miksi sinulla on tällainen profiili tallennettuna omalle profiilillesi? Kuinka sen sinne onnistuit tallentamaan? Varoisit vähän kenen seuraa haet!!!

• niin -

- mikä pimitti sinun järjen? Sen vähäisenkin? Rippeetkin siitä? Kapiko se oli? Vai oliko se valtava menestyksesi kuntavaaleissa, jota pääsi ei kestänyt? Mitenhän kepu lienee siitä toipunut, tiedätkö?

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      3992
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2307
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      140
      1449
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      837
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      756
    Aihe