Tulipa mieleeni tässä kysellä teidän outoja/hassuja tapojanne liittyen mihin tahansa. :)
Minun oudoimmat/hulluimmat tapani ovat varmaankin seuraavanlaiset:
1. Tarkistan puhelimeni herätyskellon ennen nukkumaanmenoa parikin kertaa. (Varhaisdementiako?) :D
2. Pakkomielle nuuhkaista kaikkea mikä näyttää hyvälle, esim töissä meillä on myynnissä joulukahvia ja se tuoksuu niin hyvälle, että joka kerta kun kuljen hyllyn ohi on aivan pakko nuuhkaista pakettia =D
3. En voi alkaa yöunille, jos meillä on avokin kanssa ollut jokin kina tai muu valtataistelu. Pakko olla aina hyvä mieli molemmilla ennenkuin pääsen mielenrauhaan.
Kyllähän näitä lisääkin tulisi, mutta tuossa muutama :)
Kolme oudointa tapaasi?
4
471
Vastaukset
- outolempiM
Ennen suojatielle astumistani katson vasemmalle, sitten oikealle, vielä kerran vasemmalle. Tuossahan nyt ei vielä ole sinällään outoa, mutta sen jälkeen lähettelen lentosuukkoja autoilijoille, teen ristinmerkin ja ylitän tien kyykkyhypyin.
Moni pitää sitä jo melko outona, mutta mihinkäs sitä vanha koira tavoistaan pääsee.
Toisena tulee mieleeni vastustamaton halu syödä männynkaarnaa. Vähän puultahan se maistuu, mutta on toisaalta hyvän makuista ja tapana tarttunut lapsuudesta, jolloin muuta ei juuri syödäkseen saanut.
Minun avokkini on usein ihmetellyt saunomistapaani jossa löylyttelen ennenkuin kiuas on lämmitetty. Minusta siten saa leppoisimmat löylyt, eikä iholle tule kivuliasta kuuman tunnetta. Useat ystävämme ovat kuitenkin avokkini kanssa samaa mieltä, joten ehkäpä tätäkin tapaani on jotenkin outona sitten pidettävä. - xxxxxxxxxxxxxxxxx
1.Imen peukkua
2. Hiplailen sormillani ajatuksissani korvanlehtiä tai napaa taikka tissejä
3. mulla pitää nukkumaan mennessä olla aina 5 tyynyä ja kaksi peittoa, muuten en saa nukuttua hyvin.
Kaksi tyynyistä on pään alla, yksi pään yläpuolella ja pään toisella sivulla yksi ja kainalossa yksi.
Toinen peitto on jalkojen välissä ja toinen peitto päällä. - Pussipuskapiru
1. Mää oon kova tekeen ristikoita, mutta mun on aina saatava ristikko täyteen niin, että jatkan jostain jo täyttämästäni kohdasta, jätän ennemmin tekemättä kun hyppään eri kohtaan..
2. Kun nypin rikkaruohoja vaikkapa porkkanapenkistä, mun on ihan pakko nyppiä joka ainoo rikaruoho pois, en voi jättää yhtään pientäkään alkua sinne..sen takia menetän hermoni kasvimaalla..
3. Kaupassa mun on IHAN PAKKO hipelöidä kaikkee mahdollista..en voi kulkee hipelöimättä..niin myyjät ja toiset asiakkaat jätän kyllä rauhaan..
Hmm..koko juttu kuulostaa enemmänkin sairaskertomukselta...kääääk...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175073Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012301- 1351988
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee481858Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171650"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551256Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu114919Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.303831Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää48831Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24654