Sattumoisin itselläni on 5 euroa 3-2 tuloksessa,
joten voitan kohta.
Lukko voitti 3-2
selvä peli
6
121
Vastaukset
- tuloksella
tulis myös mulle nasautus. Itelläni on lukolle 3,4 ja 5 ja bluessille 2,3...Eli menee varmaankin (ehkä) oikein, JOS blues saa yhden maalin vielä.
- Blues tekee
Blues tekee seuraavan maalin kerroin 2,38
panos 30 euroa,joten nyt voitan sit molemmista. - ..............
Luultavasti se tulee 44-49 min ja sen jälkeen
peli on ohi.- väärin taas!!!!
mutta mun lappu on (vielä) mukana...vähän aikaa.
- 5-1 5-1 5-1
No tää päättyy 5-1 niin mä en
silloin voita näinhän sen pitikin mennä
sinne meni rahat taas - paras mahdollinen
lopputulos kertoimen kannalta...loistava juttu, kyllä me johhtaja1:sen kanssa nasautellaan vähän väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle223008Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A112067Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.651929Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001793Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761533Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141272Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001255Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥331241- 1111045
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151026