aloitan

Outo-neito26

Tästä se päiväkirjan pitäminen alkaa.

Kurkku oli edelleen kipeä, kun aamulla heräsin.
Nukuin olohuoneen sängyllä, en halunnut yksin nukkua makuuhuoneessa olisi ollut liian ahdistavaa ja yksinäistä.

Herättyäni soitin miehelleni jonka annoin nukkua rapussa yön, olin sitonut koirien hihnoilla oven niin ettei mies päässyt avaimellaan sisälle.

Mies oli edelleen ympäri kännissä, kun tavoitin hänet puhelimitse, olisi halunnut tulla kotiin, mutta sanoin, että selvinpäin.

Kello oli noin puolikymmenen ja oli flunssainen olo ja ennen kaikkea kurkku tuntui veitsellä viillellyltä.
Otin kaksi unipilleriä sillä halusin nukkua, mutta pillerit, kun eivät vaikuta heti lähdin viemään koiria ulos...inhottava ilma.

Kotiin päästyäni katsoin Teräsmieheni jossa oli kummitus Katie joka olitiin kymmenen vuotta takaperin tapettu, eikä katie päässyt "taivaaseen" ennen kuin sai tietää tappajansa. Katie piti kiinteistökauppiasta herranaan joka taas käytti tätä vaan hyväkseen ym...ym...

Ohjelman jälkeen nukahdin. Heräsin kun mies tuli jyskyttämään ovea ja anelemaan n.yhden aikoihin, että päästäisin sisälle, en tiedä kuinka kauan hän oli oven takana, koska nukahdin uudelleen.

Heräsin puolineljältä, kun kännykkä soi, soittaja oli mieheni EX, hän kysyi miksi kuulostin niin hengästyneeltä, selitin, että olen flunssassa.
Tuo EX sitten tiedusteli miksiköhän mun mies oli soittanut hänelle kahden aikoihin yöllä, sanoin luulevani, että siksi, koska en päästänyt miestä sisälle, niin olisi varmaan tarvinnut yösijaa.
EX sitten vollottamaan kuinka hän pelkää sitä miestä, kun aikoinaan tämä hakkasin EX.än useita kertoja sairaalakuntoon.
Ahdistuin taas kerran noista tarinoista, mutta en osaa tietää kuinka paljon niistä on totta, koska edelleen tuon EX.än ollessa juhlakunnossa hän soittelee miehelle ja sanoo rakastavansa tätä.

Annoin koirille ruokaa ja itsekin söin hiukan makaroonilaatikkoa jonka eillen tein.
Lähdin sitten koirien kanssa ulos.
En tehnyt pitkää lenkkiä, koska olo oli heikko.
Kotio päästyä käperryin vällyjen alle olohuoneen sängylle ja jäin katselemaan lastenohjelmia ne on niin kepeitä ja saa unohtaa murheet hetkeksi.
Tottakai piti kauniit ja rohkeat sekä salkkarit katsella.

Aukaisin ennen salkkareita tietokoneen ja huomasin, että Gatalogissa on kaikki puoleen hintaan joten tilasin sieltä vaatteita 72,20 eurolla postikulut mukaanlukien, hiukan hirvittää miten saan sen maksettua, mutta pakkohan se on saada itseään joskus hemmotella.

Kurkkukipu senkun jatkuu...

Ilta on kulunut surffaillessa netissä, on tullut huuhailtua sekä mailmaa parannettua.

Hyvä puoli siinä ettei mies ole kotona on se, että voi valvoa myöhään ja olla tietokoneella (mies usein huutaa tietokoneen käytöstäni, kun vaan istun tässä). Mies ei itse osaa edes tietokonetta päälle laittaa, eipä tiedä mitä menettää.
Hyvä puoli miehen poissa olossa on myös se, että saan aivan itse valkata tevisio-ohjelmat lähteä ulos, kun itseäni huvittaa ilman, että pitää sopia hänen kanssaan menoista.

Huonoja puolia on tämä välillä iskevä yksinäisyys ja ahdistus.
Äitini soittaa huomenna puolestani uuden ajan mielenterveys toimistoon.
Siitä on jo ties kuinka kauan aikaa, kun siellä kävin, mutta on ollut niin masentavaa etten ole saanut mitään aikaiseksi.
Hoitosuunnitelma kuitenkin oli, että kävisin siellä vähintään kerran viikossa.
Oon tainnut mennä takapakkia, en ole edes pariin kuukauteen ottanut mielialalääkkeitäni, uskon, että mulla on väärä lääkitys sillä mielestäni en ole psykoottinen.
Lääkäri kuitenkin määräsi n. kolmekuukautta sitten psykoosilääkityksen, kun masennuslääkkeet eivät auttaneet.

Miten hitossa pelkät lääkkeet auttavat, jos masennuksen syitä ei hoideta pois, niinkuin tätä hemmetin panikointia, yksinäisyyttä, arkuutta, sosiaalistentilanteiden pelkoa, alemmuudentunnetta ym.

Ai, kun sattuu kurkkuun :(

Tyttö-kissani meni nuolemaan veljeään...tuonne sohvalle...

Voisi lähteä koiria viemään tuonne kentälle, vaikka sinne toissapäivänä tuli kauheat kyltit, että koirilta pääsykielletty.

29

2202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outo-neito26

      Mies on taas rapussa, haluaisi tulla kotiin...olkoon kuitenkin vielä ainakin tämän yön poissa tai mieluiten siihen asti, että on suht selvä järkinen.

      Kurkku on parempi kuin eilen, vaikka vielä on hyvin arka.

      Mies tiputti mulle postiluukusta posliinisen punamekkoisen enkelin :P ja koirille makkaran palasia.

      Pitäis ajella säärikarvat, alan muistuttamaan apinaa tai punapersepaviaania.
      Miksi mulle ei ole suotu silkinsileetä ihoa, varmaan jokin hormoonihäiriö tai pco.

      Tekisi mieli kahvia, mutta ei ole maitoa, voisihan sitä kyllä juoda maitojauheen kanssa, mutta silloin se ei ole läheskään yhtä hyvää.
      Oikea maito on aina oikeata maitoa ei mitään talkkijauhetta.

      Taidan keittää mustaviinimarja mehua...se onkin hyvä idea.

      • rauhassa

        keksitään jotain uutta lääkettä vaikka eginaforsea,ehkä se auttaisi.(en tiedä kirjoitetaanko se nuin).Toivon sinulle paranemista.


      • Outo-neito26
        rauhassa kirjoitti:

        keksitään jotain uutta lääkettä vaikka eginaforsea,ehkä se auttaisi.(en tiedä kirjoitetaanko se nuin).Toivon sinulle paranemista.

        Kiitoksia toivotuksista =)
        Mikä kumma lääke tuo on jonka mainitsit?



        On se kumma, kun on yksin kotona niin tulee syötyä ja syötyä, vaikka maha melkein jo sanoisi pox, jonkin sortin syömishäiriö tässä on kyseessä, kun ahmin yksinäisyyteeni ja ahdistukseen.

        Niin siitä miehestä taas, se nukkuu ulko-oven takana, nuorisolauma oli käynyt sen kimppuun ja vienyt siltä ruokakassin ja loput viinat, en edes siitä säälistä päästänyt sisälle.
        Avaimet mies kuitenkin tiputti postiluukusta, kun oikein anelin.
        Olen mä julma muija, kun pitää äijäänsä kylmässä rapussa yötä!

        Taas on yö, jotekin masentavaa on niin pimeetä ja hiljaista, olisi mukava nukkua omassa sängyssä kiinni mieheen käpertyneenä, mikäkö sen estää se etten halua taas herätä kolmen aikaan yöllä, kun mies herää ja rupeaa riehumaan, laittaa telvision tai stereot täysille jylläämään ja huutaa mulle solvauksia kurkkusuorana ja pakottaa vielä niitä kuuntelemaan, eikä päästä mua lähtemään pois tilanteesta, jos yritän alkaa töniminen.

        Aina, kun mies on juonut yli kolme päivää alkaa siltä vintti pimenemään eikä se oikeen erota todellisuutta, sekoittaa juuri näkemänsä unet tähän hetkeen.
        Nyt tuolla miehellä on menossa yhdeksäs päivä ja tämä on kolmas yö, kun en päästä sisälle, koska en halua pelätä.

        Keitin tuossa alkuillasta sitä mustaviinimarja mehua ja hyvää on, taidan kohta hakea sitä taas tuohon mukiin. Ihmeesti kurkkukin on melkein parantunut sitä lipitellessä.


      • Outo-neito26
        Outo-neito26 kirjoitti:

        Kiitoksia toivotuksista =)
        Mikä kumma lääke tuo on jonka mainitsit?



        On se kumma, kun on yksin kotona niin tulee syötyä ja syötyä, vaikka maha melkein jo sanoisi pox, jonkin sortin syömishäiriö tässä on kyseessä, kun ahmin yksinäisyyteeni ja ahdistukseen.

        Niin siitä miehestä taas, se nukkuu ulko-oven takana, nuorisolauma oli käynyt sen kimppuun ja vienyt siltä ruokakassin ja loput viinat, en edes siitä säälistä päästänyt sisälle.
        Avaimet mies kuitenkin tiputti postiluukusta, kun oikein anelin.
        Olen mä julma muija, kun pitää äijäänsä kylmässä rapussa yötä!

        Taas on yö, jotekin masentavaa on niin pimeetä ja hiljaista, olisi mukava nukkua omassa sängyssä kiinni mieheen käpertyneenä, mikäkö sen estää se etten halua taas herätä kolmen aikaan yöllä, kun mies herää ja rupeaa riehumaan, laittaa telvision tai stereot täysille jylläämään ja huutaa mulle solvauksia kurkkusuorana ja pakottaa vielä niitä kuuntelemaan, eikä päästä mua lähtemään pois tilanteesta, jos yritän alkaa töniminen.

        Aina, kun mies on juonut yli kolme päivää alkaa siltä vintti pimenemään eikä se oikeen erota todellisuutta, sekoittaa juuri näkemänsä unet tähän hetkeen.
        Nyt tuolla miehellä on menossa yhdeksäs päivä ja tämä on kolmas yö, kun en päästä sisälle, koska en halua pelätä.

        Keitin tuossa alkuillasta sitä mustaviinimarja mehua ja hyvää on, taidan kohta hakea sitä taas tuohon mukiin. Ihmeesti kurkkukin on melkein parantunut sitä lipitellessä.

        Piti viedä koirat ulos, joten ulko-ovella tuuppasin miehen kauemmaksi ja siitä sitten livahdettiin äkkiä hissiin ja ulos.

        Takaisin, kun tultiin mies oli vironnut jonkin verran ja pyysi päästä sisälle, mutta kielsin, joten hämpä hermostui ja esti minultakin pääsyn sisälle.
        Sanoin soittavani hälle poliisit livahtaessani koirien kanssa taas hissiin.

        Alhaalla rapussa olin soittavani poliisit (en soittanut oikeasti), puhuin kuuluvalla äänellä, että se kuului rapussa ylös asti ja kuulin kuinka mies tilasi hissin.
        Otin jalat alleni ja juoksi ulos väijyyn pimeään ja sieltä katselin, kun mies käveli johonkin.

        Pääsin turvallisesti koirien kanssa sisälle ja paperitukon jonka mies oli jättänyt ulko-oven väliin heitin menemään, mitäpä asiaa hällä enää rappuun olisi.

        Alkaa tuntumaan eittei tämä meidän suhde toimi sillain kuin pitäisi :/

        Ollaan puolitoista vuotta oltu yhdessä ja voin sanoa, että värikästä on ollut elämä.


    • Outo-neito26

      Kävin tuossa koirien kanssa kaupassa jäi hiukan harmittamaan, kun eräs mummeli varmaan lapsenlapsensa kanssa käveli ohitsemme ja tuo mummo sanoi pojalle " Kävele aivan keskellä tietä varoen, kun koko jälkakäytävä on aivan koiranpaskassa!"

      Hitto, kun mä inhoan tuommoisia koirien vihaajia!

      Itse en rehellisesti sanottuna nähnyt tiellä ainuttakaan paska kikkaretta.

      Mieskin kävi taas tuolla oventakana, yllätys, yllätys kännissä kuin viinamäen käki.
      Alkoi siellä sitten riehumaan, kun sätkäpaperit olivat lopussa ja sain kuulla osani.

      Meinasin ostaa sieltä kaupasta sitruunaa tai sitruunamehua, mut eipä tuola lähikaupassa semmoisia ollut...olisin halunnut koittaa sitä sokerointia säärikarvoihin, mitä kehutaan paljon tuolla toiseaalla keskusteluissa.

      Koitin tehdä sitä sokerimössöä joku päivä sitten ilman sitruunaa, mut siitä tuli kivi kovaa eli sitruuna taitaa olla erittäin tärkeä osa sitä mössöö.

      Epilaattori sattuu reiden takaosassa niin SAATA...ti etten kestä sitä kipua selvinpäin.
      Sääret menee kyllä leikiten se vain hiukan nipistää.

      Pitäisi saada päivärytmi normaaliksi tästä ei tule pitemmän päälle mitään, että heräilen vasta neljän aikaan iltapäivällä, tuntuu, että jään elämästä aivan sivuun, enkä nää auringosta vilaustakaan.

      Itkettää koko tää elämä, alkaa olla olo etten jaksa, haluaisin, että kaikki olisi taas hyvin, aurinko paistaisi ja me miehen ja koirien kanssa retkeltäisiin tuolla metsissä yötä päivää ja leiriydyttäis jonkun metsäjärven rantaan.
      Kesällä oli tuollaista, nyt tuntuu, että siitä on ikuisuus.

      • Outo-neito26

        Heräsin vasta neljältä iltapäivällä, että mua Vi...taa!
        Katselin siinä simpsonit ja lähdin koirien kanssa tuonne kaupoille, siellä me nähtiin mieskin kavereidensa kanssa.
        Koirat olivat riemuissaan ja onneksi mieskään ei ollut kovin kännissä, hän oli koirien kanssa, kun kävin kaupassa ja tällä kertaa sain sitä sitruunamehuakin.

        Tultiin sitten yhdessä kotiin kaikki neljä. Tein siinä sitten ruokaa ja syötiin.
        Mies halusi sänkyyn ja menin hetkeksi hänen seurakseen, mutta tulin katsomaan Maajussille Morsian telkasta, mutta enpä siihen pahemmin keskittynyt, kun samalla tein sitä sokerimössöä ja testailin sitä, mutta sen sotkun kanssa meni vaan hermot, kaippa mä taas tein jotain väärin :(
        Epilaattorilla sitten hiukkasen ajelin...ai, ai.

        Aukaisin tietokoneenkin kahdeksan jälkeen ja olen huuhaillut ym. ja koittanut skypessä kirjoittaa tuon erään tyypin kans englantia, mutta eipä siitä tahdo mitään tulla, ymmärrän kyllä kaiken mitä se kirjoittaa, mutta itsellä on hankaluuksia vastata, kun sanat eivät muistu mieleen noin vain.

        Ain niin mun piti hakea kahvia...do di, maistuu jo hiukan vanhalta, onhan tästä reilu parituntia, kun tämän keitin.

        Nuorempi koira repi taas yhden lelunsa hajalle ja lattia oli täynnä langan palasia äsken, keräsin samalla pois, kun hain kahvia.
        Tein sille vanhasta nahkavyöstä uuden lelun, ei mikään erikoinen mut saapahan taas revittävää.

        Kaupanleluja mä en tolle koiralle hommaa se tuhoaa kaiken.
        Kaikki vanhemman koiran parikymmentä vinkuleluakin se on jo aikoja sitten repinyt pieniksi palasiksi.
        Tuo vanhempi koira ei pentunakaan ollut tuommoinen täys tuho, että olisi omia lelujaan hajoittanut, vaikka leikkikin niillä ahkeraan.
        Joo mut tuo isompi koira taas yksin jäädessä kotiin hajoitti kaiken muun kaukosäätimet, kuulokkeet, kännykän, silmälasit, taskulampun, kengät, vessaharjan, hiusharjat, ym. ym.

        Pikkupoika taas ei ole kertaakaan jäänyt aivan yksin kotiin, kun tuo vanhempi on seurana joten se ei ole tuhonnut kuin omia lelujaan ja kerran miehen yöhousut ja parit sukat.

        Että mä rakastan noita koiria.
        Ihanaa kans, jos mies tosta selkiää niin päästään yhdessä lenkille ja retkeilemään :)

        Pitäis vaan saada tämä helkkarin unirytmi oikein päin!


      • eginaforse
        Outo-neito26 kirjoitti:

        Heräsin vasta neljältä iltapäivällä, että mua Vi...taa!
        Katselin siinä simpsonit ja lähdin koirien kanssa tuonne kaupoille, siellä me nähtiin mieskin kavereidensa kanssa.
        Koirat olivat riemuissaan ja onneksi mieskään ei ollut kovin kännissä, hän oli koirien kanssa, kun kävin kaupassa ja tällä kertaa sain sitä sitruunamehuakin.

        Tultiin sitten yhdessä kotiin kaikki neljä. Tein siinä sitten ruokaa ja syötiin.
        Mies halusi sänkyyn ja menin hetkeksi hänen seurakseen, mutta tulin katsomaan Maajussille Morsian telkasta, mutta enpä siihen pahemmin keskittynyt, kun samalla tein sitä sokerimössöä ja testailin sitä, mutta sen sotkun kanssa meni vaan hermot, kaippa mä taas tein jotain väärin :(
        Epilaattorilla sitten hiukkasen ajelin...ai, ai.

        Aukaisin tietokoneenkin kahdeksan jälkeen ja olen huuhaillut ym. ja koittanut skypessä kirjoittaa tuon erään tyypin kans englantia, mutta eipä siitä tahdo mitään tulla, ymmärrän kyllä kaiken mitä se kirjoittaa, mutta itsellä on hankaluuksia vastata, kun sanat eivät muistu mieleen noin vain.

        Ain niin mun piti hakea kahvia...do di, maistuu jo hiukan vanhalta, onhan tästä reilu parituntia, kun tämän keitin.

        Nuorempi koira repi taas yhden lelunsa hajalle ja lattia oli täynnä langan palasia äsken, keräsin samalla pois, kun hain kahvia.
        Tein sille vanhasta nahkavyöstä uuden lelun, ei mikään erikoinen mut saapahan taas revittävää.

        Kaupanleluja mä en tolle koiralle hommaa se tuhoaa kaiken.
        Kaikki vanhemman koiran parikymmentä vinkuleluakin se on jo aikoja sitten repinyt pieniksi palasiksi.
        Tuo vanhempi koira ei pentunakaan ollut tuommoinen täys tuho, että olisi omia lelujaan hajoittanut, vaikka leikkikin niillä ahkeraan.
        Joo mut tuo isompi koira taas yksin jäädessä kotiin hajoitti kaiken muun kaukosäätimet, kuulokkeet, kännykän, silmälasit, taskulampun, kengät, vessaharjan, hiusharjat, ym. ym.

        Pikkupoika taas ei ole kertaakaan jäänyt aivan yksin kotiin, kun tuo vanhempi on seurana joten se ei ole tuhonnut kuin omia lelujaan ja kerran miehen yöhousut ja parit sukat.

        Että mä rakastan noita koiria.
        Ihanaa kans, jos mies tosta selkiää niin päästään yhdessä lenkille ja retkeilemään :)

        Pitäis vaan saada tämä helkkarin unirytmi oikein päin!

        mainitsit vyöt.oletkohan sama tyttö,kertoisitko koirien nimet.selailin lääkärikirjaa,olen jo aika etevä.pidätkö muuten etevistä miehistä?varo flunssaa.heei!


      • Outo-neito26
        eginaforse kirjoitti:

        mainitsit vyöt.oletkohan sama tyttö,kertoisitko koirien nimet.selailin lääkärikirjaa,olen jo aika etevä.pidätkö muuten etevistä miehistä?varo flunssaa.heei!

        En usko, olevan sama henkilö...?
        Kukapa ei pitäisi etevistä miehistä, mulla on jo yksi sellainen, vaikka joskus se kieltämättä on ruosteessa...


    • Outo-neito26

      Do di...Heräsin tänään tai paremminkin eilen kolmen aikaan iltapaäivällä (nukahdin yhentoista aikoihin aamupäivällä).

      Katselin siinä Remun äitiä ja mies katseli jotain kirjaston lännenelokuvaa dvd.ltä.
      Lähdin koirien kanssa ulos ja kaupassa käymmään samalla, tehtiin noin tunnin lenkkin tuolla sateessa ja hirmuisessa tuulessa, olin aivan litsis märkä sisälle tullessa.

      Enmpä siinä sitten kummempia touhunnut katselin tavalliseen tapaan salkkarit ja tulin tietokoneelle.
      Yhdessä sitten miehen kanssa katsottiin juuri naineet elokuva ja mun alkoi elokuvan aikana tekemään mieli, mutta miespä valitti päänsärkyä ja huonoa oloaan (ei kyllä ihmekään)...vaikka aamulla taas mies olis tahtonut, mutta mua väsytti :P

      Skypessä olen jutellut tässä illan aikana erään New yorkista olevan kans joka kyllä nyt loppuillasta on alkanut puhumaan englanniksi melkosen pervoja asioita :/

      Väsyttää hirmuisesti, mutta se on vain hyvä, jos saisin päivärytmin käännettyä.

      Lähden tästä koirien kanssa ulos.

      Mies hakee huomenna pelastusarmeijasta ruokakassin on siitäkin jotakin apua, mitenkähän me selvitään joulu...

      • uusneiti48

        Hei Outo-neito26 oli kiva löytää rauhallinen juttelu.
        Mulla on pitkä alavire, paino on noussut, kun syön kaiken mikä käsiin eksyy. Tein päätöksen, etten osta useamman päivän ruokaa kerralla, syön kuitenkin heti ja paino nousee.
        Mulla oli pitkittynyt flunssa, sain lääkekuurin, meni kuitenkin otsaonteloihin ja uusikuuri..
        Hankin Pirkka Ruusunmarja ja Berry Vattu teen, pussi kumpaakin ja tulee pannullinen tosi hyvää juomaa. En tiedä onko siinä enää mitään C-vitamiinia, mutta edullista juomaa…
        Odotan ryhmään pääsyä sitä en tiedä vielä millainen, mutta
        Sain mieliala lääkityksen alakuloon, Sertralin 50 mg, lyö vatsan ihan kuralle, olen nyt laittanut puoliksi ja otan siis vain 25 mg…iltasella.


      • Outo-neito26
        uusneiti48 kirjoitti:

        Hei Outo-neito26 oli kiva löytää rauhallinen juttelu.
        Mulla on pitkä alavire, paino on noussut, kun syön kaiken mikä käsiin eksyy. Tein päätöksen, etten osta useamman päivän ruokaa kerralla, syön kuitenkin heti ja paino nousee.
        Mulla oli pitkittynyt flunssa, sain lääkekuurin, meni kuitenkin otsaonteloihin ja uusikuuri..
        Hankin Pirkka Ruusunmarja ja Berry Vattu teen, pussi kumpaakin ja tulee pannullinen tosi hyvää juomaa. En tiedä onko siinä enää mitään C-vitamiinia, mutta edullista juomaa…
        Odotan ryhmään pääsyä sitä en tiedä vielä millainen, mutta
        Sain mieliala lääkityksen alakuloon, Sertralin 50 mg, lyö vatsan ihan kuralle, olen nyt laittanut puoliksi ja otan siis vain 25 mg…iltasella.

        Tutulta kuulosti...

        Itsekin ostin ennen, kun asuin yksin vain sen päivän ruuat kaappiin, jos sitäkään.
        Nyt, kun on tuo miehen retale, niin kaappien täytyy aina olla täynnä, muuten nousee myrsky ja tuo mies ei todellakaan ole mikään "kanin ruuan ystävä".
        Kamalaa, kun kaapissa on kaiken maailman houkutuksia, nytkin kun en saanut unta mussuttelin tuosta vaan kulhollisen bobcorneja Uunoa katsellessa videoilta :/

        Mulla menee aina flunssa poskionteloihin ja aina antibioottikuurille...
        Viimeksi, kun kävin lääkärissä niin lääkäri vain totesi tylysti, että ylipaino saattaa vaikuttaa flunssaan.
        Ei tee kyllä mieli mennä enää lääkäriin, vaikka taas on nenä aivan tukossa ja poskia särkee (kurkku on onneksi helpottunut).

        Jotain laihdutusryyhmääkö tarkoitit?

        Itse olen ajatellut semmosta, mutta mun on niin vaikea mennä vieraiden pariin varsinkin jos sielä "joutuu" puhumaan.
        Kuulostaa aivan älyttömältä, mutta mulla on sosiaalisten tilanteiden kammo, varmaan johtuu vuosia kestäneestä koulukiusaamisesta.

        Täytyy vaan jaksaa yksin yrittää :/

        Nyt taidan mennä koittamaan joskao saisin unta, kun tänään aamulla pitää lähteä tekemään rikosilmoitus kaupunkiin ja mennä hakemaan ruokakassi pelastusarmeijalta.

        Rikosilmoitus siksi, koska meidän auto on kadonnut parkkipaikalta, mikä on erittäin outoa, kun siinä oli vielä rattilukkokin.

        Hyvää yötä


      • Outo-neito26

        Kävi kyllä siellä pelastusarmeijassa, mutta meni paria päivää liian aikaisin, sieltä oltiin annettu puhelimessa väärä päivä.

        Tänään uusi yritys :))


      • uusineiti48
        Outo-neito26 kirjoitti:

        Tutulta kuulosti...

        Itsekin ostin ennen, kun asuin yksin vain sen päivän ruuat kaappiin, jos sitäkään.
        Nyt, kun on tuo miehen retale, niin kaappien täytyy aina olla täynnä, muuten nousee myrsky ja tuo mies ei todellakaan ole mikään "kanin ruuan ystävä".
        Kamalaa, kun kaapissa on kaiken maailman houkutuksia, nytkin kun en saanut unta mussuttelin tuosta vaan kulhollisen bobcorneja Uunoa katsellessa videoilta :/

        Mulla menee aina flunssa poskionteloihin ja aina antibioottikuurille...
        Viimeksi, kun kävin lääkärissä niin lääkäri vain totesi tylysti, että ylipaino saattaa vaikuttaa flunssaan.
        Ei tee kyllä mieli mennä enää lääkäriin, vaikka taas on nenä aivan tukossa ja poskia särkee (kurkku on onneksi helpottunut).

        Jotain laihdutusryyhmääkö tarkoitit?

        Itse olen ajatellut semmosta, mutta mun on niin vaikea mennä vieraiden pariin varsinkin jos sielä "joutuu" puhumaan.
        Kuulostaa aivan älyttömältä, mutta mulla on sosiaalisten tilanteiden kammo, varmaan johtuu vuosia kestäneestä koulukiusaamisesta.

        Täytyy vaan jaksaa yksin yrittää :/

        Nyt taidan mennä koittamaan joskao saisin unta, kun tänään aamulla pitää lähteä tekemään rikosilmoitus kaupunkiin ja mennä hakemaan ruokakassi pelastusarmeijalta.

        Rikosilmoitus siksi, koska meidän auto on kadonnut parkkipaikalta, mikä on erittäin outoa, kun siinä oli vielä rattilukkokin.

        Hyvää yötä

        Unohdin ottaa mieliala pillerin…
        Vrk jäi siis väliin…
        Kyse on käsittääkseni mielialani liittyvä keskustelu, se on kahdenkeskistä, siis terveyskeskuksen kautta saatava. En tiedä koska, jonot ovat monta kuukautta kaikkialle.

        Toivottavasti auto löytyy, onko miehellä auton avaimet, jospa olisi ajanut muistamattaan sen pois jonnekin…
        Erään tuttavani auton veivät jatkoille kutsutut vieraat, ottivat avaimet, kun talonväki sammu. Veivät asunnosta kaiken Tv videot radiot soittimet jopa kasetit ja levyt tästä on nyt n. viisi vuotta. Tuttava epäili kyseessä olleen tyrmäystipat, ei ole ikinä ennen sammunut siten..
        Varkaat toivat auton takaisin parkkipaikalle, kun ensin rahtasivat sillä tavarat pois. Ei ollut vakuutuksia eikä vieraiden henkilötietoja mitään ei saanut koskaan takaisin..
        Hyvää viikon loppua (mulla on kone ongelmaa) toimii hyvin satunnaisesti


      • Outo-neito26
        uusineiti48 kirjoitti:

        Unohdin ottaa mieliala pillerin…
        Vrk jäi siis väliin…
        Kyse on käsittääkseni mielialani liittyvä keskustelu, se on kahdenkeskistä, siis terveyskeskuksen kautta saatava. En tiedä koska, jonot ovat monta kuukautta kaikkialle.

        Toivottavasti auto löytyy, onko miehellä auton avaimet, jospa olisi ajanut muistamattaan sen pois jonnekin…
        Erään tuttavani auton veivät jatkoille kutsutut vieraat, ottivat avaimet, kun talonväki sammu. Veivät asunnosta kaiken Tv videot radiot soittimet jopa kasetit ja levyt tästä on nyt n. viisi vuotta. Tuttava epäili kyseessä olleen tyrmäystipat, ei ole ikinä ennen sammunut siten..
        Varkaat toivat auton takaisin parkkipaikalle, kun ensin rahtasivat sillä tavarat pois. Ei ollut vakuutuksia eikä vieraiden henkilötietoja mitään ei saanut koskaan takaisin..
        Hyvää viikon loppua (mulla on kone ongelmaa) toimii hyvin satunnaisesti

        Toivottavasti pääset niihin keskusteluihin.
        Itse käyn mielenterveys toimistossa juttelemassa.
        Nyt on kyllä ollut taukoa, kun en ole mennyt sovituille ajoille, alkoi liikaa ahdistamaan ne juttelut mielummin olisin halunnut unohtaa enkä vaan vatvoa samoja ikäviä asioita joka viikko.

        Nyt, kun en ole käynyt siellä juttelemassa pariin kuukauteen huomaa, että olo menee huonommaksi, kun ei ole ketään kenen kanssa jakaa "huolensa"...

        Autonavaimet ovat olleet mulla täällä kotona joten se on hyvin epätodennäköistä, että mies olisi päässyt siirtämään autoa.

        Emme sitten käyneetkään tekemässä rikosilmoitusta, kun mies ei ollut varma onko hänen sakkonsa menneet jo muuntoon :/

        On siinäkin mies...

        Käytiin torstaina kysymässä avustusta kirkolta jouluksi (lupasivat antaa sitä jo viimeviikolla) niin nyt jouduttiin kauheeseen puhutteluun, kun mies oli käynyt siellä yksin muutamia päiviä sitten ympäri kännissä ja näpistänyt sieltä pienen posliinisen enkelin.
        Ei saatu sitten avustusta ja mulle ne työntekijät ja pappi vain pahoittelivat, ettei ne voi mullekaan antaa, kun olemme samaa taloutta, vaikkei vika mun olekaan.

        Onneksi saimme pelastusarmeijasta 30 euron lahjakortin, sillä aijotaan ostaa kinkku.

        Naapurimme kävi torstaina kylässä ja hämpä sanoi mulle "Tee sellainen uudenvuoden lupaus, että pudotat 20 kiloa painostasi".

        Haukuin tuon miehen lyttyyn, että pitäisi vaan huolen omasta painostaan ja lupauksistaan.

        Sen jälkeen tulin murjottamaan olohuoneeseen ja kuulin kuinka mieheni sanoi naapurin miehelle "Rakastan xxx, vaikka hän olisi minkä kokoinen tahansa ja hän on kaikkein kaunein nainen mitä tunnen, eikä enää puhuta näistä paino asioista".

        Että, kun välillä mä todella rakastan miestäni :))

        Tuossa se mies istuu vierelläni katsellen telkkaa, tuli äsken lähes kolmen tunnin lenkiltä koirien kanssa, olivat kiertäneet tuon erään järven.

        Itse heräsin vasta yhden jälkeen, kun menin vasta viiden aikoihin aamusta nukkumaan, luin yöllä Tarzania :P
        Mies lainasi sen itselleen kirjastosta, mutta eipä hän sitä ole saanut vielä luettua.
        Itse sitten innostuin sitä lukemaan "paremman puutteessa", kieltämättä se on erinomainen.

        Taidankin tästä mennä lukemaan sen loppuun, muutama sivu on vielä jäljellä.


    • eginaforsea

      se on hyvää lääkettä

      • nostaa vastustuskykyä

        Ei paranna.
        Joskus jopa pitkittää flunsaa.
        Parempi olisi napsia C-vitamiinia kuuri.


    • Outo-neito26

      Mitäpä tänään kummempia, heräsin puolikolmelta, mies oli jo ollut ties kuinka monta tuntia mettässä koirien kanssa.
      Herättyäni mies teki mulle aamupalaa jonka jälkeen lähdettiin koirien kanssa kaupoille.
      Takaisin tullessa koirat olivat vapaana ja kun pikkupoika näki jäniksen, niin se lähti painelemaan, me jo pelättiin mihin se oikeen juoksi ettei vaan kauempana olevalle tielle.

      Tuli se sitten onneksi takaisin hengästyneenä, mies meinasi torua poikaa, mutta mä kielsin heti ettei saa torua, kun se tuli takaisin, ennemmin kehua, mitä siitä tulisi, jos koirasta ei olisi enää mukava tulla isänän ja emännän luokse vaan rupeaisi torumis pelossa välttelemään.

      Kieltämättä munkin olisi tehnyt mieli torua, kun sillain lähti, mutta pitää ottaa huomioon koirien ajatusmaailma :D

      Tein sitten kotiin päästyä lihamureketta ja keitin perunoita ja lihamurekkeesta tuli erinomaisen hyvää, vaikka itse sanonkin :))

      Eipä tässä sitten muuta kummempaa, ollaan vaan katseltu telkkaria ja mä oon välillä ollut tietokoneella.

      Eillen mä tilasin netistä ovulaatiotestejä, jos mä en nyt sattumoisin olis raskaana niin alan tikuttamaan ensikuussa.

      Mies syö jäätelöä ja kissa on kerjäämässä siltä osaansa :P

      Sisarus kissat nukkuvat tuolla sängyllä sylikkäin, että ne osaa olla hellyyttävän näköisiä.

      Olis niin ihanaa, jos me saataisiin kahdeksas perheenjäsen yhdeksän kuukauden kuluttua...

    • Outo-neito26

      Huhuijaa, mies on nukkumassa ja mä yksin täällä kukun.

      Tämä odottavan aika on pitkä...toiset odottavat jouluaattoa ja lahjoja, mutta mä odotan etteivät kuukautiset ala, se jos mikä olisi paras joululahja :P


      Käytiin päivällä miehen kanssa joululahja ostoksilla ja päätettiin, että ostetaan itsellemme joululahjaksi pata.
      Oltaisiin se pata jo otettu mukaan, mutta sillä on sen verran turkasesti painoa, että mies hakee sen täs joku päivä pyörällä.

      Rahat ovat kyllä melko vähissä, mutta eiköhän ne riitä jotenkuten ens kuuhun.

      Mies haluaa joulupöydän niin koreeksi, mulle kelpaisi hiukan vaatimattomampikin.
      Ajattelin kuitenkin, että itse teen laatikot sun muut tortut ja pullat, niin tulee ainakin hiukan halvemmaksi ja todennäköisesti tulee herkullisempaakin, vaikka melkonen urakkahan siinä on.

      Piparkakkuja en tee...inhoon pipareita yäk :O

      Korjattiin tuossa myös päivällä vaatehuoneen vaatetanko, kun se maanantaina romahti ja tietty mun puolen tanko...kaikki paidat ym. oli siellä lattialla ja kissa oli tyytyväisenä nukkumassa niiden päällä ennenkö huomasimme tapauksen.

      Hitto, kun noita paitojakin on monia kymmeniä samoin housuja niin silti ei ikinä ole muka mitään päälle pantavaa, vaatteet eivät istu päälläni.

      Njaa...taidan tästä mennä lueskeleen väliin muiden juttuja.

      • uusineiti48

        toi mun keskustelu apu on ”uusia mahdollisuuksia masennuksen hoitoon” jono on piiiitkä….
        Mulla on rahaa koko loppukuuksi, ensikuun 3 päivään 120 €, ei pahemmin juhlita.
        Joulu on vuoden raskain aika; katsella mainoksia ja kuunnella lauluja, onnesta, ilosta, odotuksesta lahjoista ja notkuvasta joulupöydästä…

        Itkun sai aikaan kukkamainos, jossa on Amaryllis ja Hyasintteja, jota on monta asetelmassa, saisin koko kuun tuloillani ostettu tuollaisen, MUTTA en sitten mitään muuta…


      • en huomanut edellistä
        uusineiti48 kirjoitti:

        toi mun keskustelu apu on ”uusia mahdollisuuksia masennuksen hoitoon” jono on piiiitkä….
        Mulla on rahaa koko loppukuuksi, ensikuun 3 päivään 120 €, ei pahemmin juhlita.
        Joulu on vuoden raskain aika; katsella mainoksia ja kuunnella lauluja, onnesta, ilosta, odotuksesta lahjoista ja notkuvasta joulupöydästä…

        Itkun sai aikaan kukkamainos, jossa on Amaryllis ja Hyasintteja, jota on monta asetelmassa, saisin koko kuun tuloillani ostettu tuollaisen, MUTTA en sitten mitään muuta…

        Luin vasta edellisen kirjoituksesi pidän peukkua toivomallesi joululahjalle. Ihmettelin vain miksi et halu niiden alkavan, josko haittaisivat ilottelussa Jouluna..
        Tosin _eikö testi tehtäisi terveyskeskuksessa varmana ja ilmaiseksi, jos olet käynyt sen kolme maksullista kertaa.
        Padan löytäisit varmasti kirpputorilta paljon halvemmalla…
        asun Tampereella täällä ainakin kirppikset hyödynnettäviä…


      • uusineiti48
        en huomanut edellistä kirjoitti:

        Luin vasta edellisen kirjoituksesi pidän peukkua toivomallesi joululahjalle. Ihmettelin vain miksi et halu niiden alkavan, josko haittaisivat ilottelussa Jouluna..
        Tosin _eikö testi tehtäisi terveyskeskuksessa varmana ja ilmaiseksi, jos olet käynyt sen kolme maksullista kertaa.
        Padan löytäisit varmasti kirpputorilta paljon halvemmalla…
        asun Tampereella täällä ainakin kirppikset hyödynnettäviä…

        ihan jännään puolestasi.


      • Outo-neito26
        uusineiti48 kirjoitti:

        ihan jännään puolestasi.

        Hyvää aaton aattoa sulle uusineiti48 :)

        Koskahan tietäisin, en vielä kuitenkaan viitsi tehdä testiä ettei taas joudu pettymään, kun liian aikaisin testailee, mutta odotan nyt että ne menkat olisivat ainakin viikon myöhässä, eli loppukuusta testailen, jos eivät menkat ole alkaneet.
        Kiukkuinen olen ollut jo muutaman päivän ja kovin, kovin ailahtelevainen, eli pelkään pahoin ettei ole tärpännyt :(

        Padan varmaan olisi saanut käytettynä paljon halvemmalla, mutta se on aivan tuuripeliä, jos sellainen käytettynä eteen olisi sattunut.
        Ostettiin sellainen nyt uutena, kun mies niin kovin tahtoi.

        Miten itse vietät joulua?

        Me vietetään miehen kanssa kaksin, käydään hautausmaalla ja syödään jouluateria.

        Eilen kävi sukulaisia kylässä viettämässä jo etukäteen joulua.
        Viimevuonna vietettiin meidän luona suvun voimin joulua aattona, mutta tänä vuonna haluan olla miehen kanssa kaksin ja oikein rentoutua, suvun kanssa siihen ei pysty, kun on niin paljon hälinää ympärillä sekä pikku kinoja tottakai, kun on eri sukupolvia edustettuna sekä niitä sisaruksia.

        Oikein hyvät joulut sulle uusineiti 48 ellei tässä vielä aikaisemmin kohdata :)


    • uusineiti48

      Minulla on kaksi lasta, raskauden huomasin heti. Ensimmäisessä raskaudessa nännit tummuivat, olivat ennen raskautta yhtä vaaleat kuin ympäröivä iho. Toinen merkki, oli alavatsa peitteen koveneminen, sen muuttui ikään kuin napakammaksi. Ekaa jouduimme tekemään 3 kk, tokasssa meni 7 kk, ennen kuin stärppäsi.
      Asun yksin nyt jo viidettä vuotta _kait?
      Aikuiset lapseni tulevat aterialle Tapanina.
      Minulla ei ole 165 km säteellä sukulaisia haudattuina, joten haudalla en käy. Joulukirkko ei myös kuulu perinteisiini…

      Koti on päässyt todella sekaisin, alamaissa ollessani, olen yrittänyt siivota ja järjestää.
      Yritän siis ottaa itseäni niskasta kiinni.
      Laitoin juuri kinkun uuniin 5 kg Juhlakinkun, toisena on Kalkkunarulla 1,6 kg en ole ennen paistanut yhtä aikaa… Laitoin paistopusseihin ja ensin 200 ½ tuntia, kurkin ohjeen Googlella netistä tuppaa unohtumaan, kun tekee vain kerran vuodessa. Kävi aikamoinen tuuri, sain asumistukea taannehtivasti, ostin lihat, juustoja ja kalaa Jouluruokapöytään. Niin ja maksoin mätkyt.

      Masentaa tämä yksin oleminen, asun ensikertaa elämässäni yksin. Minulla on 6 sisarusta ympäri maailmaa. Vanhemmalla lapsellani on pikkuinen poika ja avopuoliso. Nuorempi on ”peräkammarinpoikana”, kunnan vuokra-asunnossa työttömyystuella.

      Oikein hyvää Joulua sinulle.

      • Outo-neito26

        Mekin laitettiin juuri kinkku uuniin :))

        Huomasitko oireet ennenkö kuukautisten olisi pitänyt alkaa?

        Hemmotteleppa itseäsi oikeein kunnolla nyt jouluna ja käy välillä haukkaamassa ulkona happea.

        Hyvät joulut sulle.


      • uusineiti48
        Outo-neito26 kirjoitti:

        Mekin laitettiin juuri kinkku uuniin :))

        Huomasitko oireet ennenkö kuukautisten olisi pitänyt alkaa?

        Hemmotteleppa itseäsi oikeein kunnolla nyt jouluna ja käy välillä haukkaamassa ulkona happea.

        Hyvät joulut sulle.

        Menin nukkumaan vasta klo 03.20 joten nousin vasta :(

        Joo suurin piirtein samoihin aikoihin, kun olisi pitänyt alkaa. Alavatsan tunsin esim. kyykyssä, onpa kova? Toisessa raskaudessa nännien eroa en niin huomannut, eivät palautuneet enää yhtä vaaleiksi, kuin olivat tyttösenä :D

        On hyvin eksynyt olo. Eilen särki pää koko päivän, en ottanut illalla Sertralina edes sitä puolikasta…


      • Outo-neito26
        uusineiti48 kirjoitti:

        Menin nukkumaan vasta klo 03.20 joten nousin vasta :(

        Joo suurin piirtein samoihin aikoihin, kun olisi pitänyt alkaa. Alavatsan tunsin esim. kyykyssä, onpa kova? Toisessa raskaudessa nännien eroa en niin huomannut, eivät palautuneet enää yhtä vaaleiksi, kuin olivat tyttösenä :D

        On hyvin eksynyt olo. Eilen särki pää koko päivän, en ottanut illalla Sertralina edes sitä puolikasta…

        Päänsärky on kamalaa, mulla särki aattoiltana :(

        Kuukautisten olisi pitänyt alkaa eilen, mutta ei ole kuulunut...toivottavasti tämä tarkottaisi sitä jotakin.

        Mullakin on tuo päivärytmi niin ja näin, menen aamuyöstä nukkumaan ja herään puoliltapäivin ja miestä se ärsyttää...

        Joulu on mennyt ihan hyvin tässä kotosalla ollessa ja ähkiessä ja mähkiessä ruokaa ja herkkuja.

        On niin väsyny olo ollut jo pari viikkoa, tuntuu etten jaksa yhtään mitään, paitsi äksyillä.

        Oon koittanut katsoa onko mullakin nyt maha kova, mut en huomaa ainakaan merkittävää eroa, nännitkin ovat yhtä vaaleat kuin ennenkin :(


      • uusineiti48
        Outo-neito26 kirjoitti:

        Päänsärky on kamalaa, mulla särki aattoiltana :(

        Kuukautisten olisi pitänyt alkaa eilen, mutta ei ole kuulunut...toivottavasti tämä tarkottaisi sitä jotakin.

        Mullakin on tuo päivärytmi niin ja näin, menen aamuyöstä nukkumaan ja herään puoliltapäivin ja miestä se ärsyttää...

        Joulu on mennyt ihan hyvin tässä kotosalla ollessa ja ähkiessä ja mähkiessä ruokaa ja herkkuja.

        On niin väsyny olo ollut jo pari viikkoa, tuntuu etten jaksa yhtään mitään, paitsi äksyillä.

        Oon koittanut katsoa onko mullakin nyt maha kova, mut en huomaa ainakaan merkittävää eroa, nännitkin ovat yhtä vaaleat kuin ennenkin :(

        Tuo oli mulla myös esikoisesta, oli todella väsynyt, kuin joku olisi nuijalla lyönnyt tajun pois, nukuin jotain 12 tuntia ensimmäisten neljän kk aikana..
        Peukku on pystyssä...


      • Outo-neito26
        uusineiti48 kirjoitti:

        Tuo oli mulla myös esikoisesta, oli todella väsynyt, kuin joku olisi nuijalla lyönnyt tajun pois, nukuin jotain 12 tuntia ensimmäisten neljän kk aikana..
        Peukku on pystyssä...

        Tein perjantai aamuna raskaustestin, mutta negatiivista näytti :(
        Kuukautisia ei silti vielä kuulu.

        Ollaan oltu miehen ja koirien kanssa tässä parina päivänä nuotiolla ja on ollut todella mukavaa :))

        Mikään ei voita metsäretkiä, varsinkaan kesäisin, kun pääsee yöpymään ja mahdollisesti uimaankin.

        Tänään on sitten uuden vuoden aatto, mut eipä sitä varmaan tule pahemmin vietettyä, ehkä mennään yöllä katselemaan raketteja.


      • raparperix
        Outo-neito26 kirjoitti:

        Tein perjantai aamuna raskaustestin, mutta negatiivista näytti :(
        Kuukautisia ei silti vielä kuulu.

        Ollaan oltu miehen ja koirien kanssa tässä parina päivänä nuotiolla ja on ollut todella mukavaa :))

        Mikään ei voita metsäretkiä, varsinkaan kesäisin, kun pääsee yöpymään ja mahdollisesti uimaankin.

        Tänään on sitten uuden vuoden aatto, mut eipä sitä varmaan tule pahemmin vietettyä, ehkä mennään yöllä katselemaan raketteja.

        mitä kuuluu? luin sinun tarinasi, alkoiko ne kuukautiset? miten muuten? meneekö teillä jo miehesi kanssa paremmin? -utelias-


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1478
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe