jos naapurilla lukee veropörssissä 30000€ ja ajaa
2005 mallisella c_sarjan mesellä (firman nimissä eli työsuhdeauto) niin eikös kuukausipalkka ole per... pieni
mikä kuukausipalkka?
7
1353
Vastaukset
- palefage
toi on ihan maksimi mitä se tienaa...
- porskuttaa
Ei ne suuret tulot, vaan pienet menot. Mieti, mitä itse maksat autostasi. Et myöskään huomioi vähennyksiä ja päivärahoja.
- naapuri69
tuotakin naapuri kun oikein mesellä ajelee,eikä sullakaan ole muuta tekmistä kun kytätä naapuri verotietoja....herää todellisuuteen...
kuinkahan meitä kytätään kun verokalenterissa on 18,5te ja pihassa on seitsemän autoa...
huh huh- 300C_Hemi
7 kpl rekisteristä poistettuja tojotia/ladoja ???
EIkö pihalle enempää mahdu ?? Aikas onneton olet :-D - naapuri69
300C_Hemi kirjoitti:
7 kpl rekisteristä poistettuja tojotia/ladoja ???
EIkö pihalle enempää mahdu ?? Aikas onneton olet :-DOnko 300 C joku elvistelyn aihe.....huh,ymmärtäisin asian jos sinullakin olisi jotain AUTOJA pihassasi,mutta tuollainen tekopyhä jenkkiritsa....
- qqqqwr
tai meillä, kaksi isoa omakotitaloa ja hyvänkokoinen maatila sen lisäksi huvilatontti ja siinä yhteydessä mukavan kokoinen metsäpalsta. Tietenkin hyvät autot jne. Eikä touhussa ole mitään hämärää vaikka olenkin pienipalkkainen teollisuus työntekijä hä hä hää.
- maksa mitään
välttämättä siitä mersusta, ostaa vielä bensatkin firman piikkiin.
Jos se on firman auto ja ukko käy sillä esim. asiakas käyntejä, niin ajelee siinä samassa omatkin ajot.
Sama tilanne minulla, tosin minulla on myös "oma" omistamani "auto" pihassa ja vakuutuksissa. (starlet vm 98) :)
Tuo starlet riepu on sitä varten ett pystyn osoittamaan ett minulla on oma auto ja en tarvitse mesee omiin ajoihin.
Ei pysty verottaja mitään....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770