Vanhanen vastaan

Niinistön Sauli

UUdellamaalla...olen sata varma, että Sauli pesee Matin.

12

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ykkönen Uudellamaalla

      Ilman muuta. Sanotaan, että Salen äänimäärä on vähintä tupla, voi olla triplakin, se kuin on Matin.

      Matti saa pitää itseään aivan jälkipään valvojana.

      • on menneisyyden

        jäänne.


    • Elmeri_

      Omalta osaltani voin sanoa että Sauli voittaa äänestykopissa Matin 100 - 0. Pelko on ryynin kokonen että Matti poika saisi minun ääntäni moisten naisten nöyryyttämisen jälkeen!

      Säälittää vaan kaikki suomalaiset naiset jotka eivät vieläkään huomaa mitä Meitin Matti pitää naisissa arvokkaana!

      No kukin saa äänestää kummalla päällä haluaa!

      • ainakaan

        Saulia äänestä, koska Saulilla ei ole ollut naisia, miehiä vain.

        Mattia äänestän. Nainen 38v


      • Siellä taas
        ainakaan kirjoitti:

        Saulia äänestä, koska Saulilla ei ole ollut naisia, miehiä vain.

        Mattia äänestän. Nainen 38v

        Takkia kääntää...?


    • Pönttömies putoaa

      Matti Vanhanen on jo pystyyn kuolleen näköinen, vaatteet repsottaa ja puhe on epävarmaa.

      Taitaa olla jo tosi kauhuissaan, toinen rökäletappio tulossa.

    • Jaba_43

      Niinistö saa kolme kertaa enemmän ääniä kuin Vanhanen.

      • on Mies

        verrattuna vanhaseen.


      • sauli
        on Mies kirjoitti:

        verrattuna vanhaseen.

        Ootko varma,että on miäs


    • luulee

      hyötyvänsä saulista paljonkin, mutta liliuksen
      nuoleskelu ja hyväveli yhteistyö kaataa
      kokomustien hurjimmat unet kun sauli joutuu
      paljastamaan oikean karvansa. Toki molemmat
      menevät läpi u-maalta enkä usko kovin suuria
      heilahduksia tulevan lopputuloksiin. Vihreät
      tulevat olemaan kysymysmerkki, kuinka ehdotus
      perustulosta tulee puremaan.

      • kauhealla

        vimmalla presidentivaaleja kyllä taitaa tulla takkiin.ei tulisi mieleenkään äänestää,kadutti niin peruteelisesti,kun piti olla niin tyhmä toisella kierroksella.


    • kuins on

      Kuinka tuollaista saulia voi äänestää.Tyyppi ei tiedä mitä tekisi.Kun alkoi tulla kenkää pankista ja lökövirkaa ei löytynytkään euroopasta,päätettiin parkkeerata odottamaan eduskuntaan.Uskomattomia skeidanpuhujia nämä kokkarreet.Kepulaisten ääniä ruikutettiin kyllä saulille,senjälkeen pelkkää ajojahtia kepua kohtaan kokkareitten hallitsemassa mediassa.Kokoomus pettää aina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe