Vakuutusviraston päätöksellä tässä lafkassa ollut vakuutukseni lakkaa vuoden -06 lopussa.
Minulla ole enää vakuutuskirjaakaan,joka pitäisi palauttaa. Kadonneen kuolettaminen voi aiheutta 210€ kulut. Vakuutukseen (mahd.) sisältyvän säästön määrää ei ole ilmoitettu. Mitä kanssakärsijät neuvovat, jottei kirjan kuolettaminen olisi tarpeen tai maksuilta välttyisi? Selvityspesän kirjeessä on maininta: "Kadonnut asiakirja voidaan joutua kuolettamaan käräjäoikeudessa." Milloin sitä ei jouduta tekemään? Kiitos etukäteen mahdollisista neuvoistanne!
KANSAN ERITYINEN KONKURRSIPESÄ
8
1177
Vastaukset
- tänne.........................
Henkivakuutusosakeyhtiö Kansan Konkurssipesä
Osoite
Kumpulantie 7
00520 HELSINKI
Puhelin 09-584 081
Faksi 09-5840 8953- ja tiedän
henkilöitä jotka ovat saaneet rahansa pois ilman vakuutuskirjaa.. ja onhan niillä siellä toinen kappale...
- mattvei31
Kiitokset! Soitan heti huomenna!
mattvei31 - mattvei31
ja tiedän kirjoitti:
henkilöitä jotka ovat saaneet rahansa pois ilman vakuutuskirjaa.. ja onhan niillä siellä toinen kappale...
Tottakai: pitäisi heillä olla kaksoiskappale.
Olenkin epäillyt, että jotain 'lypsämistä'
olisi mukana asiássa! - sunnuntai-aukiolot
mattvei31 kirjoitti:
Kiitokset! Soitan heti huomenna!
mattvei31Kannattaisko odotella maanantaihin?
- jos saadaan
Onko kukaan kyselly rahojemme palautuspäivämääristä, siis millon ne EHKÄ ja Jos maksavat? Mullakin on säästövakuutukset ollu siellä v.-86 lähtien kolmesta lapsesta, ja joka kuukaus sinne rahaa työnsin, jotenkin luulen että niillä on ne maksettu "herrojen" sotkut, ja meille vaan lupaillaan!!
- kaivoon...
Pari kuukautta sitten irtisanoin säästövakuutuksen, sen jälkeen ei ole mitään tapahtunut/kuulunut.
Taitaa olla etanat siellä töissä. - Rahat
kaivoon... kirjoitti:
Pari kuukautta sitten irtisanoin säästövakuutuksen, sen jälkeen ei ole mitään tapahtunut/kuulunut.
Taitaa olla etanat siellä töissä.Eli marraskuun ensimmäinen lähetin irtisanomisen ja vakuutuskirjan konkurssipesälle ja siis tänään tuli rahat. KYLLÄ helpotti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242361Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3431949Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63845
- 55830
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2788