FANTASIA

fantasia

Minulla oli onni elämässä noin 5v. sitten kun avioeron jälkeen löysin nuoren kypsän, kauniin ja uskomattoman vartalon omaavan naisen.

Suhteemme on toiminut hyvin ja seksin suhteen vieläkin paremmin, olemme kokeilleet kaikenlaista, myös ryhmäseksiä ja pidimme siitä valtavasti. meillä on tietenkin myös fantasioita ja nyt pyytäisinkin teiltä apua.
Kumppanini joku aika sitten yllättäen toteutti minun fantasian ja onnistui siinä täydellisesti niin nyt toivoisin voivani toteutaa yhden hänen fantasioistaan (mikä on kyllä haaste) bileet, juhlat jossa on 4-6 miestä hänen lisäkseen ja jokainen mies voi rakastella koska vaan ja missä vaan, yhdessä, erikseen, jonossa tai miten vaan.
Eli onko täysin epärealistista löytää tai saada kokoon sellasta FIKSUSTI käyttäytyvää mies ryhmää?

8

4221

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Big Y

Ei se mitenkään epärealistista ole, olkaa tarkkoina valinnassa.
      Itse olisin kiinnostunut osallistumaan, eli viestiä kulkemaan, ja minusta voisi myös olla apua porukan kasaamisessa.
      Eli..

• ap62

on poikaa! 90% vastaajista on joko pilailijoita,
      tai ei muuten vaan uskalla oikeasti heittäytyä tilanteeseen riittävällä kunnioituksella!
      Parempi kerätä itse se porukka, kuin antaa jollekin tehtäväksi.

• brankkis!

joo tosiaan kiinnostais tuo leikki, saisin luultavasti porukan raavaita palomiehiä mukaan jos kiinnostaa?

• Kiinnostunut mies

Moi

Mistäpäin Suomea olette. Etäisyydet ratkaisevat varmasti.

Olen kiinnostunut tulemaan bileisiin ja paikankin voisin saada järjestettyä.

• Tarjolla aikuisia, asiallisia ryhmäkivaa harrastavia ukkomiehiä, fiksuja ja tilannetajuisia.
      Kokemusta vastaavasta aiemminkin, kannattaa viestiä.

J&Co

• fantasia

Niin hieman täsmennystä. Turun seutu olisi kyseessä mutta tietysti kauempaakin voisi joku paikka löytyä.
      Laittakaa ihmeessä postia ideoista ja jotain yhteys tietoja.

• fantasia

• Haaveista totta

Meillä tyttöystäväni kanssa on ihan samanlainen salainen haave.
      Olis tosi ihanaa jos 4-5 miestä hoitelisi kanssani tyttöystävää.
      Haavena olisi että kaikki tapahtuisi ilman kumia siten että spermaa olisi tyttöystävälläni joka paikka täynnä.
      Se on sitten taas asia erikseen löytyykö kyseistä "tervettä" ryhmää ja toiseksi löytyykö itsellämme uskallus siihen.
      Mutta ainahan voi haaveilla.
      Parasta olisi tietysti jos tällainen tilaisuus tulisi sponttaanisti ilan etukäteis valmisteluja esim. jossain bileissä tms.
      Niin ja vielä sen verran että Varsinais-Suomesta ollaan mekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8028
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3852
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1906
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1310
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1143
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      31
      1079
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      11
      865
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      847
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      812
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      27
      762
    Aihe