FANTASIA

fantasia

Minulla oli onni elämässä noin 5v. sitten kun avioeron jälkeen löysin nuoren kypsän, kauniin ja uskomattoman vartalon omaavan naisen.

Suhteemme on toiminut hyvin ja seksin suhteen vieläkin paremmin, olemme kokeilleet kaikenlaista, myös ryhmäseksiä ja pidimme siitä valtavasti. meillä on tietenkin myös fantasioita ja nyt pyytäisinkin teiltä apua.
Kumppanini joku aika sitten yllättäen toteutti minun fantasian ja onnistui siinä täydellisesti niin nyt toivoisin voivani toteutaa yhden hänen fantasioistaan (mikä on kyllä haaste) bileet, juhlat jossa on 4-6 miestä hänen lisäkseen ja jokainen mies voi rakastella koska vaan ja missä vaan, yhdessä, erikseen, jonossa tai miten vaan.
Eli onko täysin epärealistista löytää tai saada kokoon sellasta FIKSUSTI käyttäytyvää mies ryhmää?

8

4231

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Big Y

Ei se mitenkään epärealistista ole, olkaa tarkkoina valinnassa.
      Itse olisin kiinnostunut osallistumaan, eli viestiä kulkemaan, ja minusta voisi myös olla apua porukan kasaamisessa.
      Eli..

• ap62

on poikaa! 90% vastaajista on joko pilailijoita,
      tai ei muuten vaan uskalla oikeasti heittäytyä tilanteeseen riittävällä kunnioituksella!
      Parempi kerätä itse se porukka, kuin antaa jollekin tehtäväksi.

• brankkis!

joo tosiaan kiinnostais tuo leikki, saisin luultavasti porukan raavaita palomiehiä mukaan jos kiinnostaa?

• Kiinnostunut mies

Moi

Mistäpäin Suomea olette. Etäisyydet ratkaisevat varmasti.

Olen kiinnostunut tulemaan bileisiin ja paikankin voisin saada järjestettyä.

• Tarjolla aikuisia, asiallisia ryhmäkivaa harrastavia ukkomiehiä, fiksuja ja tilannetajuisia.
      Kokemusta vastaavasta aiemminkin, kannattaa viestiä.

J&Co

• fantasia

Niin hieman täsmennystä. Turun seutu olisi kyseessä mutta tietysti kauempaakin voisi joku paikka löytyä.
      Laittakaa ihmeessä postia ideoista ja jotain yhteys tietoja.

• fantasia

• Haaveista totta

Meillä tyttöystäväni kanssa on ihan samanlainen salainen haave.
      Olis tosi ihanaa jos 4-5 miestä hoitelisi kanssani tyttöystävää.
      Haavena olisi että kaikki tapahtuisi ilman kumia siten että spermaa olisi tyttöystävälläni joka paikka täynnä.
      Se on sitten taas asia erikseen löytyykö kyseistä "tervettä" ryhmää ja toiseksi löytyykö itsellämme uskallus siihen.
      Mutta ainahan voi haaveilla.
      Parasta olisi tietysti jos tällainen tilaisuus tulisi sponttaanisti ilan etukäteis valmisteluja esim. jossain bileissä tms.
      Niin ja vielä sen verran että Varsinais-Suomesta ollaan mekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      145
      3218
    2. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      226
      2830
    3. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      66
      2200
    4. Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta

"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      1638
    5. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      5
      1473
    6. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      25
      1352
    7. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      3
      1251
    8. Ei ole liian myöhäistä..

Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala
      Ikävä
      3
      1002
    9. Ei osattu ratkaista etääntymistä

Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.
      Ikävä
      115
      920
    10. Esprit hoitokdit Varkaudessa?

Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin
      Varkaus
      103
      903
    Aihe