että ilimoja pitelöö:D
Juuri...
11
265
Vastaukset
- Ernesti
jo pisemmän aikaa, mutta se on ihan normaalia tähän vuodenaikaan.
- tuota olin sanomassa ...
saatat olla oikeassa sinä...
Hyvä, että ilimat etes pyssyy;) - Ernesti
tuota olin sanomassa ... kirjoitti:
saatat olla oikeassa sinä...
Hyvä, että ilimat etes pyssyy;)ihan helpostikkin jouluun asti ja mikä ettei pidempäänkin.
- ajattelemassakin, että
Ernesti kirjoitti:
ihan helpostikkin jouluun asti ja mikä ettei pidempäänkin.
jos joku vyön alle yrittäis... tai palleesee...juuri s... siis siihen kohtaan, mihin moukauttaamalla saap ihmisestä ilimat pihalle?
Tulisko häntä siitä äkkinäenen ilimastonmuutos, mieluusti parempaan päen?;) Tietennii siihen kahtoven, jotta kenenkä kannalta parempaan päen, mutta ei ihan suin päen?:) - Ernesti
ajattelemassakin, että kirjoitti:
jos joku vyön alle yrittäis... tai palleesee...juuri s... siis siihen kohtaan, mihin moukauttaamalla saap ihmisestä ilimat pihalle?
Tulisko häntä siitä äkkinäenen ilimastonmuutos, mieluusti parempaan päen?;) Tietennii siihen kahtoven, jotta kenenkä kannalta parempaan päen, mutta ei ihan suin päen?:)kannattaa olla varovianen, ettei suoraan isoon vyösolkeen moukauta. Sitä pian satuttaa oman kätensä, jos on huolimaton. Kannattaa enne katsoo sellanen paksu hekseliherra, jota moukauttaa.
- Ernesti
Ernesti kirjoitti:
kannattaa olla varovianen, ettei suoraan isoon vyösolkeen moukauta. Sitä pian satuttaa oman kätensä, jos on huolimaton. Kannattaa enne katsoo sellanen paksu hekseliherra, jota moukauttaa.
tuleeko siitä ilmaston muutos, jos herran molemmista päistä tulee ilmat pihalle. Teidä vaikka ne ilmat kumoais toisensa.
- jonkun patruunan,
Ernesti kirjoitti:
kannattaa olla varovianen, ettei suoraan isoon vyösolkeen moukauta. Sitä pian satuttaa oman kätensä, jos on huolimaton. Kannattaa enne katsoo sellanen paksu hekseliherra, jota moukauttaa.
henkseleitään paakuttelevan? Enhän minä nyt mäne kettään iskemään:) Korkeintaan jonniin patruunan piippuun... poes sekkii minusta.
Aattelemassa juuri s.. silloin olin sillviissii koko Suomee aatellen, että jos joku tuliskii ja moukahuttasi vielä kertaalleen minnuu vyön alle tahi vähemmän epäsuorasti ko aekasemmin - sillviissii suoraan palleeseen.
Juuri s...sitä minä aattelin, että pysyskö ees ilimat, ko ei nävy paljon mikkään muu pysyvän;) - osata vastata,
Ernesti kirjoitti:
tuleeko siitä ilmaston muutos, jos herran molemmista päistä tulee ilmat pihalle. Teidä vaikka ne ilmat kumoais toisensa.
ko en muutenkaan tiijä, pitelöökö ne henkseliherrat ilimoja vae paakuttelleevatko muutakii ko niitä henkseleitä...
- Ernesti
jonkun patruunan, kirjoitti:
henkseleitään paakuttelevan? Enhän minä nyt mäne kettään iskemään:) Korkeintaan jonniin patruunan piippuun... poes sekkii minusta.
Aattelemassa juuri s.. silloin olin sillviissii koko Suomee aatellen, että jos joku tuliskii ja moukahuttasi vielä kertaalleen minnuu vyön alle tahi vähemmän epäsuorasti ko aekasemmin - sillviissii suoraan palleeseen.
Juuri s...sitä minä aattelin, että pysyskö ees ilimat, ko ei nävy paljon mikkään muu pysyvän;)Sitä en tiedä sanoa, mutta minun pitää mennä kotiin kun eukko vartoo siivoomaan. Koeta löytää joku toine joka moukauttas sua sinne.
- Ernesti
osata vastata, kirjoitti:
ko en muutenkaan tiijä, pitelöökö ne henkseliherrat ilimoja vae paakuttelleevatko muutakii ko niitä henkseleitä...
henkseliherrat ole ihan tavllisia ihmisä ruokaa syö ja paskalla käyvät.
- juuri s... sinne
Ernesti kirjoitti:
Sitä en tiedä sanoa, mutta minun pitää mennä kotiin kun eukko vartoo siivoomaan. Koeta löytää joku toine joka moukauttas sua sinne.
pitkin päevee moukaatellunna, kuvvaannollisesti näjetsen.
Siitähän se on koko ajan ollunna puhe, mistä puute.
Ae mikäkö on puuttunna;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3296257Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483716Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1512898"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2272200Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1071763- 731306
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua831112Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145993Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10968Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11924