Jeltsin + 7 v = Putin

että niin lähtee

KARHUN KÄÄNTYMINEN TOISELLE KYLJELLEEN

Daniel 7:5 karhun näköinen toinen peto suussaan kolme kylkiluuta ei mielestäni liity Venäjään vaan sitä kuvaa vasta neljäs peto. Mutta kyllä siitäkin sanotaan, että kolme kuningasta syrjäytetään ja käsittääkseni Gorba I:n ja Gorba II:n välillä ovat nuo kolme kuningasta eli Putinin jälkeen vielä hetken yksi. Valtiona voisi tarkoittaa Venäjän ja kahden muun Neuvostovallan liittymistä jälleen yhteen. "Varo Israel karhu tulee" kirjan mukaan tarkoittaa Eestin, Latvian ja Liettuan jälleen syömistä. Osoitteessa http://www.revelation13.net/ on hyvä kuva pedosta vaikka silmänä Putin. Zhirinovskin ennustukset kertoivatkin, että pää vielä kääntyy Pohjolan ylle.

Kyllä kaikki viittaa siihen, että aina vain suuremman palan uudelleen syntyvä peto on haukkaamassa. Aikataulu paremmin hanskassa eli että kun 11. 9. 2000 alkaneen 4 x 3,5 vuoden 3. osan jälkeen peto julistaa itsensä jumalaksi Jerusalemissa niin "Suomen kautta Israeliin" Hailuotoa tervehditään 90 vuotta jälkeen Allenbyn Jerusalemissa. 9. 12. 2007 Oulussa, tuntematon sotilas kaatuu 6. 12. 2007 panssarin alle Jyväskylässä, mistä video 6. 12. 2006. Itse asiassa siis kuolemaan syöksyneen veteraanin viimeinenkin teko oli sankariteko, kuolla monien hengen säästämiseksi!

Toki lupa taivaaltakin katsoa vaikkei sen perusteella ennustaa ihmisille, että siellähän Otava ja Pikkuotava ovat, ja mitä ilmeisimmin Venäjällä tehdään sen mukaan kuin he sieltä lukevat Venäjää ja Suomea. Otava on kääntymässä 11. 9. 2007 minun raamatullisen selitykseni mukaan. Astronomiasta ja -logiasta en ymmärrä riittävästi, mutta ennustuksissa katsoen alhaalta ylös on Saatanasta ja ylhäältä alas Jumalasta ja nähdyn tulkintoihin saadaan Jerusalemiin menevä ohje silloin kun on kysymyksessä 9 km päässä oleva Betlehem. Aikapoikkeamaksi olen veikannut vuotta, mutta saattaa olla vain 3 kk tai 9 kk niinkuin Jeltsin aina lähtee silloin kun luulee olevan oikea hetki. 9 kk etukäteen oli 1. 1. 2000. Sikiämisaika, ja niinhän sitä Putinkin lähtee eikä vain meinaa hävitä pikkuruiselle Suomelle.
(Harri Veijonen: Uusi tuntematon sotilas)



Mielessäni oli etukäteen uutisoida, että Itsenäisyyspäivänä 2006 tulee taas kuolema - siihen tapaan kuin miehet Oulussa itseään napaan puukottivat itsenäisyyspäivänä 2004 - , mikä taas vahvistaa sitä, että itsenäisyyspäivänä 2007 Peto on jo Oulussa. Mutta nyt jälkikäteen kun itsensä itsenäisyyspäivänä 2006 suomalaisen panssarin alle heittänyt ja niin vammoihinsa kuollut oli suomalainen sotaveteraani, epäilee jo onko Suomella vuoden päästä enää muuta puolustusta kuin se mikä katosi yläilmoihin noin 27. 10. 2007.

0

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

        Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
        Ikävä
        91
        1117
      2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

        ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
        Ikävä
        115
        926
      3. Uskaltaisitko vielä

        Lähestyä vai et kaivattuasi?
        Ikävä
        125
        896
      4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

        Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
        Maailman menoa
        282
        685
      5. Keitä täällä on??

        Kertokaa nimenne!! 🤔
        Ikävä
        76
        658
      6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

        Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
        Ikävä
        74
        621
      7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

        mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
        Ikävä
        64
        572
      8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

        Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
        Iisalmi
        54
        566
      9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

        Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
        Ikävä
        48
        549
      10. Mitä toivot

        Kaivattusi suhteen?
        Ikävä
        72
        483
      Aihe