Olin vakavasti sairas. Lääkärit ilmoittivat suoraan, että en voi enää parantua. Testasin siinä ns. "kuoleman vuoteella" pelkäsinkö. Sain todeta, että en peljännyt mitään, vaan odotin mielenkiinnolla tulevaa kohtaamista Jeesuksen kanssa. Niin syväksi on uskoni muodostunut, että ei tuska, ei ahdistus, ei henkivallat, eikä mikään voi erottaa minua Jumalan rakkaudesta.
En pelkää
13
298
Vastaukset
- mitään, vaikkei
juuri kuolema pelottaisikaan. Ihminen pelkää aina jotain, joko alitajuisesti tai tietoisesti.
- pelkäisi
tai yrittäisi peljätä, jos ei kerran pelkää aivan mitään.
Jeesus kykenee tekemään omistaan niin vahvoja, että he eivät todella pelkää. Täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sen kertoo Raamattu ja se on totta. - Kukaan ihminen ei kuitenkaan
pelkäisi kirjoitti:
Jeesus kykenee tekemään omistaan niin vahvoja, että he eivät todella pelkää. Täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sen kertoo Raamattu ja se on totta.kykene sellaista milloinkaan antamaan/saamaan.
- uskonsankari
pelkäisi kirjoitti:
Jeesus kykenee tekemään omistaan niin vahvoja, että he eivät todella pelkää. Täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sen kertoo Raamattu ja se on totta.-VAIN ISON AAMENEN !!!!
- Allah on suurin
muuta kuin Allahia.
Kun tunnet Allahin pelkosi Häntä kohtaan kasvaa sellaiseksi, että tuskin rohkenet puhua Hänen läsnäollessaan. Tämän vuoksi Profeetta (saas) sanoi: ”Kun joku tulee tuntemaan Allahin, hänen kielensä väsyy.” Hänen alemman minänsä ja intohimojensa, tapojensa ja halujensa, valehtelun ja panettelun kieli tulee mykäksi, kun taas sydämen ja sisimmän olemuksen kieli, totuuden ja puhtauden kieli alkaa puhua.
Kun turha puhe lakkaa, ihmisen persoona sulaa pois ja häviää itseltään ja muilta. Silloin Ainoa Todellinen voi herättää hänet uuteen elämään. Jos Hän tahtoo ihmisen puhuvan, Hän antaa tälle viisaasi puhuvan kielen, joka puhuu vain Allahin käskystä ja levittää valoa valon sisällä.
Ennen kuin ihminen saavuttaa tämän asteen,
hiljaisuus on parempi hänelle.- tunne,
Allahia, mutta Jeesuksen tunnen. Jeesuksen kanssa saan olla vapaa oma itseni ja Hän Pyhän Henkensä kautta kasvattaa minua ja saan vain ihmetellä kasvatuksen tulosta. Ihmisestä tulee avara, rohkea, rauhallinen ja kaikessa Häneen luottava.
- Allah on suurin
tunne, kirjoitti:
Allahia, mutta Jeesuksen tunnen. Jeesuksen kanssa saan olla vapaa oma itseni ja Hän Pyhän Henkensä kautta kasvattaa minua ja saan vain ihmetellä kasvatuksen tulosta. Ihmisestä tulee avara, rohkea, rauhallinen ja kaikessa Häneen luottava.
sillä puhdistunut sydän asettuu tiiviisti Ainoan Todellisen ovelle. Siitä tulee Allahin välikappale, välinpitämätön kaikesta muusta. Siitä säilyy vain ydin.
Tähän hengelliseen tilaan päästään oikean uskon kautta, lain ulkoista muotoa noudattamalla, jonka kautta Allahin tuntemus ja Tieto saavutetaan. Laki hallitsee ihmisen ja Allahin luotujen välillä, Tieto vallitsee ihmisen ja hänen Herransa (’azza wa jall). Tällöin ihmisen ulkoiset teot ovat vähäiset kuin atomi hänen sisäisten tekojensa vuoreen verrattuna. Hänen elimensä ja jäsenensä saattavat olla levossa, mutta hänen sydämensä ei milloinkaan lepää. Hänen silmänsä torkahtavat, mutta sydän ei koskaan nuku; se muistaa Allahia hänen nukkuessaan.
Voi, milloin opit tuntemaan tämän maailman niin, että luovut ja eroat siitä kokonaan? - Herrani.
Allah on suurin kirjoitti:
sillä puhdistunut sydän asettuu tiiviisti Ainoan Todellisen ovelle. Siitä tulee Allahin välikappale, välinpitämätön kaikesta muusta. Siitä säilyy vain ydin.
Tähän hengelliseen tilaan päästään oikean uskon kautta, lain ulkoista muotoa noudattamalla, jonka kautta Allahin tuntemus ja Tieto saavutetaan. Laki hallitsee ihmisen ja Allahin luotujen välillä, Tieto vallitsee ihmisen ja hänen Herransa (’azza wa jall). Tällöin ihmisen ulkoiset teot ovat vähäiset kuin atomi hänen sisäisten tekojensa vuoreen verrattuna. Hänen elimensä ja jäsenensä saattavat olla levossa, mutta hänen sydämensä ei milloinkaan lepää. Hänen silmänsä torkahtavat, mutta sydän ei koskaan nuku; se muistaa Allahia hänen nukkuessaan.
Voi, milloin opit tuntemaan tämän maailman niin, että luovut ja eroat siitä kokonaan?Minun puhdistajani on Jeesus Kristus, joka kovan kärsimyksen kautta, vuodatti kalliin sovintoverensä minun tähteni ja minä sain siitä teosta rauhan Jumalan kanssa.
Jeesus ei opeta samoin, kuin sinun Alahisi, että meidän tulee tällä olla välinpitämättömiä kaikista muista, ei vaikka meidän sydämemme on vallannut Jeesus, niin ihmeellinen Hän on, että Hän käskee meidän välittää itsestämme ja lähimmäisistämme ja rakastaa toinen toistamme ja Hän antaa meille oikeuden rakastaa Jumalaa yli kaiken. Voisiko Häntä olla rakastamatta, ei voi, joka Hänet tuntee.
Jeesus on todella sydänten puhdistaja ja Hän tekee sen uudesti syntymisen yhteydessä leikkaamalla sydämen ympäri. Ei siinä tarvitse meidän itseämme puhdistaa. Tiedätkö miten mahtava tunne on, kun entinen on mennyt ja tilalle on uusi tullut, uudet raikkaat tunteet ja sen kykenee yksin Jumala luoduilleen tekemään.
Jumala neuvoo Sanassaan, miten meidän tulee elää ja Sanan noudattaminen takaa rauhan ja onnen ja kaiken lisäksi Jumala antaa Itse voiman meille, jotta me tulemme kykeneviksi elämään Hänen Sanassaan, eli voiman tulla Jumalan lapsiksi.
Miten jaksat lain ulkoisia muotoja noudattaa. Etkö tahtoisi tulla vapauteen ja onnelliseen elämään. Se elämä on tällä Jumalan valtakunnassa, joka on sisäisesti meissä, jotka olemme saaneet armon tulla Jumalan lapsiksi.
Me Jeesuksen omat nukumme yömme rauhassa ja aamulla heräämme iloiten uuteen päivään, täynnä uudistettua energiaa.
Elämä on hyvä ja paremmaksi muuttuu, näin Jumala Sanassaan lupaa, sillä uskovaisen elämässä ei ole taantumista.
Me elämme yltäkylläisyydessä ja niin paljon saamme rakkautta ja kaikkea tarvitsemaamme, että haluamme ehdottomasti jakaa siitä muillekin. - Allah on suurin
Herrani. kirjoitti:
Minun puhdistajani on Jeesus Kristus, joka kovan kärsimyksen kautta, vuodatti kalliin sovintoverensä minun tähteni ja minä sain siitä teosta rauhan Jumalan kanssa.
Jeesus ei opeta samoin, kuin sinun Alahisi, että meidän tulee tällä olla välinpitämättömiä kaikista muista, ei vaikka meidän sydämemme on vallannut Jeesus, niin ihmeellinen Hän on, että Hän käskee meidän välittää itsestämme ja lähimmäisistämme ja rakastaa toinen toistamme ja Hän antaa meille oikeuden rakastaa Jumalaa yli kaiken. Voisiko Häntä olla rakastamatta, ei voi, joka Hänet tuntee.
Jeesus on todella sydänten puhdistaja ja Hän tekee sen uudesti syntymisen yhteydessä leikkaamalla sydämen ympäri. Ei siinä tarvitse meidän itseämme puhdistaa. Tiedätkö miten mahtava tunne on, kun entinen on mennyt ja tilalle on uusi tullut, uudet raikkaat tunteet ja sen kykenee yksin Jumala luoduilleen tekemään.
Jumala neuvoo Sanassaan, miten meidän tulee elää ja Sanan noudattaminen takaa rauhan ja onnen ja kaiken lisäksi Jumala antaa Itse voiman meille, jotta me tulemme kykeneviksi elämään Hänen Sanassaan, eli voiman tulla Jumalan lapsiksi.
Miten jaksat lain ulkoisia muotoja noudattaa. Etkö tahtoisi tulla vapauteen ja onnelliseen elämään. Se elämä on tällä Jumalan valtakunnassa, joka on sisäisesti meissä, jotka olemme saaneet armon tulla Jumalan lapsiksi.
Me Jeesuksen omat nukumme yömme rauhassa ja aamulla heräämme iloiten uuteen päivään, täynnä uudistettua energiaa.
Elämä on hyvä ja paremmaksi muuttuu, näin Jumala Sanassaan lupaa, sillä uskovaisen elämässä ei ole taantumista.
Me elämme yltäkylläisyydessä ja niin paljon saamme rakkautta ja kaikkea tarvitsemaamme, että haluamme ehdottomasti jakaa siitä muillekin.saapunut sydän pyytää sisimmälle olemukselle lupaa astua sisään ja seuraa itse sitä.
Jos olet epävarma jostain uskontoasi koskevasta asiasta, tutki ensin Kirjaa ja sunnaa. - vain
Allah on suurin kirjoitti:
saapunut sydän pyytää sisimmälle olemukselle lupaa astua sisään ja seuraa itse sitä.
Jos olet epävarma jostain uskontoasi koskevasta asiasta, tutki ensin Kirjaa ja sunnaa.mutta en ole epävarma aivan mistään uskoani koskevista asioita. Jeesus on joka hetki läsnä elämässäni.
Miten lie Allah, onko hän joka hetki jokaisen seuraajansa kanssa.
Jeesus tosin istuu Isän oikealla puolella ja Hänen rukoustehtävänsä, eli ylimäisen papin tehtävä on vielä menneillään ja se kestää niin kauan, että jokainen Hänelle kuuluva on Hänessä, mutta silti Hän on läsnä joka hetki elämässämme Pyhän Henkensä kautta. Tämä ihana Henki ottaa Jumalalta ja antaa meille. Hän ohjaa meitä, puolustaa meitä, opettaa meitä, rakastaa meitä ja on sanottava, että tarpeen tullen nuhteleekin meitä.
En koskaan voisi vaihtaa Jumalaani toiseen Jumalaan, sillä tunnen Jumalani ja Hän on todistanut Sanansa minulle ja saan elää Hänen kanssaa rauhassa ja olla onnellinen. Enpä millään usko, että on muita jumalia, Hänen kaltaisiaan.
Jeesuksen kanssa ei ikinä raskaudu ja taakoittu, vaan Hänen kanssaa saa kaikki taakat uskoa poissa iloon ja vapauteen asti. Mitä itse olet mieltä, jos ihminen on jo reippaasti yli kaksikymmentä vuotta sitä kokenut, eikö se jo todista senkin Sanan kohdan, että Jumalassa ei ole vaihteen varjoa.
- ettet
Pelkää ehkä varsinaisesti kuolemaa, mutta silti meillä on alueita joissa olemme heikkoja. Et kertonut oliko sinulla kovia kipuja, joskus niistä pääseminen voi olla monelle parantumattomasti sairaalle jopa helpotus. Uskon ettet ole kokenut vielä kaikkea ahdistusta mikä meidän uskovien osaksi voi tulla.
- ,että
olen saanut jo oman osani ahdistuksista ja nyt Jeesus kasvattaa minua vain rakkaudellaan.
Kolmesti olen ollut toivottomasti sairas ja kaikista niistä Jeesus on minut parantanut yhtäkkiä lääkäreiden hämmästykseksi.
Taloudellisen kaaoksen jouduin käymään petollisen yrittäjän takia läpi ja siitäkin Jeesus on auttanut hyvinvointiin ja valoon.
Olen saanut kovan kasvatuksen tehtävääni.
Olen jo kauan saanut olla vapaa kaikista paineista ja ahdistuksista ja sen on yksin Jeesus saanut aikaan.
Tiedän millainen olisin, jos vaeltaisin lihassa, mutta kiitos Jeesukselle, että saan vaeltaa Hengessä, jonka Hän minulle antoi ja sain oikeuden tulla asukkaaksi Jumalan valtakuntaan ja täällä on todella rauha.
Tämä on ihmeellinen paikka asua, sillä alkeisvoimat eivät täällä hallitse, vaan täällä hallitsee rakkauden Kuningas Jeesus Kristus, joka kärsivällisesti ja lempeästi ohjaa meitä oikealla tiellä ikuista kotiamme kohti.
Minun on sanottava, että tieni on kirkastumistaan kirkastunut ja se kirkastuu sydänpäivään saakka.
- lohdutusta
Hyvä, ettet pelkää mitään.
Tärkeintä ei ole, ettei pelkää, vaan että pystyy voittamaan pelkonsa.
Jumalan rakkaudesta Kristuksessa Jeesuksessa ei voi mikään erottaa, vaikka pelkäisikin. Uskomme syvyydellä ei ole sen kanssa mitään tekemistä.
Pelkäävän ei siis pidä ajatella, että Jumalan rakkaus on kiinni hänen uskonsa syvyydestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915906
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754