Ok,eli tilanne on tämä. Mulla on automaattivaihde Pontiac Bonnevillessä. Katsastajainssi tökkäsi sen P-asentoon vauhtia vielä ollessa ja tästä syytä laatikko vioittui. Jos asema ei suostu maksamaan uutta laatikkoa ja sen asennusta/vanhan merkkihuollossa suoritettavaa korjausta,niin vedänkö oikeuteen aseman vai tämän tohlon inssin? Odotan tällä hetkellä aseman vastaavalta johtajalta vastinetta valitukselleni,mutta tiedustelen jo etukäteen jos muilla vastaavia kokemuksia.
Katsuri rikkoo vaihteiston?
11
5045
Vastaukset
- että!
tapauksessa on 2 todistajaa vastaan inssi joka väittää ettei vauhtia ollut. Eli sinänsä todistusasteelle mentäessä homma on hanskassa
- vastuu
vakuutus eli menee sen piikkiin jos tehty virhe
- Saetkae
tiedustelisin että millä tavalla laatikko rikkoontui?? Eikö auto enää pysy paikallaan P asennossa?
- toosa alkujaan
Haiskahtaa taas siltä että joku yrittää toisen kustannuksella korjauttaa viallista autoaan.
- katsastuasema.....
maksaa ihan kiltisti. On ne katsastajat sellasia kumipäitä ettei paremmasta väliä. Suhdeluku fiksujen ja tyhmien katsastajien välillä on kutakuinkin yksi viisas-kymmenentuhatta tyhmää.
- tfyukuiku
oli jo rikki, jos P meni vauhdissa päälle.
- ajattelen...
Vaikka en niin kummosia tiedäkään. Mutta pimeessä oon kyllä tökkinyt millon mitäkin peetä päälle, eikä mennyt ole.
Enkä yhtään automaattilootaa ole rikki saanut. Manuaaleja kylläkin.
HUOM. EN OLE KATSASTUSMIÄS.
- loota,,,,
vaikka survos pakit millon vain
- herttilei
asemilla on vastuuvakuutukset näitä urpoja varten jotka tuo näit linttoja leimalle,varmaan niillä naurattaa tuo sun satasen laatikko!!!
- yrität jymäytää
Eihän tuolla nyt Pontiacin vaihteistoa rikki saa!
- metallikukko
Civicin virtalukon semmoseen juntturaan ettei auttanut muu kuin purkaa koko lukko irti rattipylväästä että edes pääsi kotiin.
Myönnettäköön että lukko oli hieman vioittunut autoon kesällä -02 tehdyn murron yhteydessä mutta sen jälkeen auto oli leimattu jo kahdesti.
No kaverin piti päästä pätemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422106Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701868- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711140- 91895
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73879Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78839Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931763- 54681