Vaikka pikavippifirman pyörittäminen onkin laillista hommaa, niin hieman täytyy ihmetellä fiksuna pitämäni keihäänheittäjän Mikaela Ingbergin sponsorisopimusta Ferratumin kanssa. Kun tietää mitä nämä vippipaikat ovat aiheuttaneet monelle pahassa paikassa olevalle nuorelle, niin tuntuu kummalliselta että Ingberg lähtee tuollaisen firman sponsoroitavaksi.
Mikaela Ingberg häpeä!
4
1238
Vastaukset
- MVA
Yhtä hyvin minä voisin jeesustella sitä, että SINÄ käyt täällä ja kirjoittelet viestejäsi.
Jokainen taplaa tyylillään ja eiköhän tälläisetkin asiat ole jokaisen oma asia. - bottoni
olet varmaan sama henkilö joka valitti minulle junassa kun istuimeni selkänoja oli noin 5 astetta kallellaan enkä pyytänyt teiltä lupaa sen kallistamiseen. onnea elämään, toivottavasti voitat vielä lottovoiton jotta voit tehdä hyväntekeväisyyttäsi muutenkin kuin pelkällä suurella suullasi.
- touhua todella
Pikavippifirma urheilijan sponsorina. Ompa yhdistelmä vailla vertaa.
Vielä muutamia vuosia sitten tuon firman korkotaso olisi merkinnyt syytettä käräjille koronkiskonnasta.
Asiahan ei ole muuttunut, vaikka lakia onkin löysätty ja koronkiskonta on laillista höynäyttämistä nykyään.
Kyllä nuoria kusetetaan! - Vippi-seta
Olkaa tyytyväisiä että vippifirma harrastaa myös eettistä toimintaa, ts tukee urheilua.
Vippien ottaminen on ihan vapaaehtoista, kukaan ei pakota niitä ottamaan aseella tms astalolla uhaten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee743180Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."362030Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1661773Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2921308Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki301198Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin911160- 1001086
Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201074En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711070- 26991