###kasi....
kirj:Uskova_1 8.12.2006 klo 03.17
Huomasin,että tässä välissä olit taas käynyt lipomassa opettajaasi jarlauta(hyi kun ruskea on kielesi)ja niimpä siitäkin yhteydenotostasi häneen ei tullut evankelioimistapahtumaa(joka olisi ollut ensimäinen kerta koskaan,kun olisit adventistia evankelisoinut),vaan ainoastaan vahvistit pysymään häntä ei uskovana ja jälleen kerran haukuit siellä ei uskovia paskan puhujiksi.##
20
497
Vastaukset
- DUUô
???????????????????????????????????????????????
- eipä uskoisi
naisihmisen suusta tulevan tuollaista tekstiä,saati sitten uskovaisen ihmisen suusta.
Jaa, että lipoa saa harhaoppisia ja sanoa heidän vääriä teitään oikeiksi eli valehdella, mutta siitä ei saa nuhdella ääneen, ettei tuo pahainyhteys vain mitenkään kävisi ilmi tai että jonkun mieleen tulisi jopa tehdä siitä parannusta.
No sinusta ja kaltaisistasi Raamattu sanoo (siis minun ei tarvitse sanoa):
"Voi niitä, jotka sanovat pahan hyväksi ja hyvän pahaksi, jotka tekevät pimeyden valkeudeksi ja valkeuden pimeydeksi, jotka tekevät karvaan makeaksi ja makean karvaaksi!" (Jes 5:20)- Kuinkas on
Kunpa olisit kerrankin rehellinen! Saakoon Herran Henki ilmaista sinulle tämän asian suhteen totuuden.
- on se, että
tällasta joku kirjottaa? Kysyn vaan.
- raamatun sanoissa
ja jättänyt lipomisesta,sun muusta älöttävästä puhumisen pois.Ne eivät sovi hengelliseen kielenkäyttöön,vaan kuulostavat tosi irstailta,vieläpä naisen suusta joka sanoo itseään uskovaksi!Sinä käyttäydyt itse tosi asiattomasti ja rumasti,olet itse kaikista harhaoppisin ja nimittelet uskovia uskomattomiksi ja itseäsi uskovaksi,vaikka puhut riettaasti ja uskovalle sopimattomasti.Joten jos jollekkin,niin sinuun itseesi juuri käy parhaiden tuo Jes.5:20,joten voit kääntää sormesi osoittamaan itseesi päin ja lausua nuo sanat hartaasti itsellesi ja usko sitten kanssa mitä itsellesi sanot.Sinä olet loukannut täällä monia uskossa olevia ihmisiä,Jumala näkee sydämeen.
raamatun sanoissa kirjoitti:
ja jättänyt lipomisesta,sun muusta älöttävästä puhumisen pois.Ne eivät sovi hengelliseen kielenkäyttöön,vaan kuulostavat tosi irstailta,vieläpä naisen suusta joka sanoo itseään uskovaksi!Sinä käyttäydyt itse tosi asiattomasti ja rumasti,olet itse kaikista harhaoppisin ja nimittelet uskovia uskomattomiksi ja itseäsi uskovaksi,vaikka puhut riettaasti ja uskovalle sopimattomasti.Joten jos jollekkin,niin sinuun itseesi juuri käy parhaiden tuo Jes.5:20,joten voit kääntää sormesi osoittamaan itseesi päin ja lausua nuo sanat hartaasti itsellesi ja usko sitten kanssa mitä itsellesi sanot.Sinä olet loukannut täällä monia uskossa olevia ihmisiä,Jumala näkee sydämeen.
Jos lipominen on mielestäsi niin ällöttävää, ettei siitä edes saa puhua, niin mikset mene sanomaan kasille, että lopettaa jarlaun lipomisen. Mitäs sitä minulle räpätät, minähän vain totean tapahtuneen.
- ovat eri
merkitykset kaikessa.Normaali ystävällinen keskustelu on sinusta"lipomista",niinkö?Eikö täällä voi mistään olla samaa mieltä,kun se on jo lipomista,niinkö?Kuule,kehoitan sinua lukemaan raamattusi paremmin,niin huomaat kuinka usein Paavalikin muistutti ystävällisyydesta ja hyvistä tavoista.
"Jumala on ylpeitä vastaan,mutta nöyrille hän antaa armon." - siksi sanon
sinulle suoraan,sinä olet harhaoppinen ja sinun suustasi tulee sammakoita(=rietasta puhetta),mene ja tee parannus.
- ja hyvänkin
uskova_1 kirjoitti:
Jos lipominen on mielestäsi niin ällöttävää, ettei siitä edes saa puhua, niin mikset mene sanomaan kasille, että lopettaa jarlaun lipomisen. Mitäs sitä minulle räpätät, minähän vain totean tapahtuneen.
asian sanominen toiselle ei ole mielistelyä.(sinun kielellä lipomista)Liian karua olis jos ainoastaan huonoista asioista saisi toiselle sanoa.Aika nekatiiviseksi muuttuisi maailma.Ensinnäkin sinä et tarvitse puuttua aina ja jokaisen keskusteluun ollenkaan,kun sinulla ei ole mitään rakentavaa annettavaa kenellekkään.
siksi sanon kirjoitti:
sinulle suoraan,sinä olet harhaoppinen ja sinun suustasi tulee sammakoita(=rietasta puhetta),mene ja tee parannus.
Taas kirjoitit kaksi tyhjää kirjoitusta peräkkäin.
- ethä sinä osaa
ketään opettaa. Päin vastoin karkoitat jokaisen hakevan töykeällä käytökselläsi.
- ole samaa mieltä
ethä sinä osaa kirjoitti:
ketään opettaa. Päin vastoin karkoitat jokaisen hakevan töykeällä käytökselläsi.
Uskova_1 on ainakin rehellinen, sitä mitä kunnioitan. Kuka teistä pystyy sanomaan suoraaa mitään asiaa, aina kierrellään ja kaarrellaan ja selitellään.
- totta,,
ethä sinä osaa kirjoitti:
ettei tuollaista opetusta mitä tuo Uskova1 on tänne tuonut voi ottaa vastaan, tulee paremminkin mieleen että tuohan on sitä vihollisen puhetta,ei Jumalan lapsi ole noin töykeä.
- KYSYN VAAN.
ole samaa mieltä kirjoitti:
Uskova_1 on ainakin rehellinen, sitä mitä kunnioitan. Kuka teistä pystyy sanomaan suoraaa mitään asiaa, aina kierrellään ja kaarrellaan ja selitellään.
KATSOMASSA SITÄ LIPOMISTA,JOS ON NOIN VARMA ASIASTAAN JA REHELLLINEN?
- Kuinkas muuten
Aina ei kannata sanoa kaikkea sitä, mitä ajatuksiin astuu. "Eikö hän, joka aikoo tornin rakentaa, ensin istu alas ja laske kustannukset?" On suurta viisautta harkita tekojensa ja sanojensa mahdollsiet seuraukset jo etukäteen. Tuo oma rakas mielipide ei välttämättä ole sopiva tälle ihmiselle ja juuri tällä hetkellä. "Olkoon teidän sananne suolalla höystettyä." Harkintaa ja viisautta Kristuksen todistajatkin tarvitsevat.
- ja asioiden vääristelijä
mitä koskaan olen tavannut.Hänen käytöksensä toisten alistajana on vertaansa vailla.Uskovainen hän ei ole,eikä sallisi toistenkaan olevan.On helppoa heittäytyä ilkeäksi ja phua valheelisesti toisista.
- aivan varmasti.
Käyttäisikö Jeesus tällaista tekstiä?
Olkaa Hänen opetuslapsia, no jokainen tekee johtopäätöksensä siitä, mitä sydämessä on.
Sydämen kyllyydestä suu puhuu.
Tässä on esitelmää puheesta ja opettajasta.
2 Moos. 4:10. Niin Mooses sanoi Herralle: "Oi Herra, minä en ole puhetaitoinen mies; en ole ollut ennen enkä senkään jälkeen, kuin sinä puhuit palvelijallesi; sillä minulla on hidas puhe ja kankea kieli."
Ja Herra sanoi hänelle: "Kuka on antanut ihmiselle suun, tahi kuka tekee mykän tai kuuron, näkevän tai sokean? Enkö minä, Herra?
Mene siis nyt, minä olen sinun suusi apuna ja opetan sinulle, mitä sinun on puhuttava."
Matt 5:37. vaan olkoon teidän puheenne: 'On, on', tahi: 'ei, ei.' Mitä siihen lisätään, se on pahasta.
Te olette kuulleet sanotuksi: 'Silmä silmästä ja hammas hampaasta.'
Mutta minä sanon teille: älkää tehkö pahalle vastarintaa; vaan jos joku lyö sinua oikealle poskelle, käännä hänelle toinenkin; ja jos joku tahtoo sinun kanssasi käydä oikeutta ja ottaa ihokkaasi, anna hänen saada vaippasikin;
ja jos joku pakottaa sinua yhden virstan matkalle, kulje hänen kanssaan kaksi.
Anna sille, joka sinulta anoo, äläkä käännä selkääsi sille, joka sinulta lainaa pyytää.
Te olette kuulleet sanotuksi: 'Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihollistasi.'
Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat, että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin.
Sillä jos te rakastatte niitä, jotka teitä rakastavat, mikä palkka teille siitä on tuleva? Eivätkö publikaanitkin tee samoin?
Ja jos te osoitatte ystävällisyyttä ainoastaan veljillenne, mitä erinomaista te siinä teette? Eivätkö pakanatkin tee samoin?
Olkaa siis te täydelliset, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on."
Ef 4:29. Mikään rietas puhe älköön suustanne lähtekö, vaan ainoastaan sellainen, mikä on rakentavaista ja tarpeellista ja on mieluista niille, jotka kuulevat.
Älkääkä saattako murheelliseksi Jumalan Pyhää Henkeä, joka on teille annettu sinetiksi lunastuksen päivään saakka.
Kaikki katkeruus ja kiivastus ja viha ja huuto ja herjaus, kaikki pahuus olkoon kaukana teistä.
Olkaa sen sijaan toisianne kohtaan ystävällisiä, hyväsydämisiä, anteeksiantavaisia toinen toisellenne, niinkuin Jumalakin on Kristuksessa teille anteeksi antanut.
Olkaa siis Jumalan seuraajia, niinkuin rakkaat lapset,
Olkoon puheenne aina suloista, suolalla höystettyä, ja tietäkää, kuinka teidän tulee itsekullekin vastata. ole sinä uskovaisten esikuva puheessa, vaelluksessa, rakkaudessa, uskossa, puhtaudessa. - kasi
ja unohdettu.
Jeesuksen sanat "Isä anna heille anteeksi, he eivät tiedä mitä tekevät" ristillä mielessä - tämä rikkomus on mitättömän pieni - unohdetaan pois eikä muistella. Vai mitäs sanot uskova_1?- elina
minäkin olen jos hän näkee asiat noin päin emme me voi alkaa vihata häntä, voi olla ihan mukava ihminen muuten, ehkä hän on katkeroitunut jossai elämänsä vaiheessa ja purkaa niitä patoutumia joskus olospäinkin ja se hyvä niin ne pitäisikin saada ulos, joten anna tulla niitten vaan pois sisältäsi ne loppuu sitten aikanaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1964963Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1164056Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573525
- 513430
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372927Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232326
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo302079UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211949