Milloin Jeesus nousi taivaaseen,

suoraan ristiltä,

vai myöhemmin?Nousiko Jeesus kolmantena päivänä kuolleista?Vai laskeutuiko alas taivaista?

13

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matt 28, Mark 16, Luuk 24, Joh 20.

Siunausta
      jari laurila

• kirjoittajana ilmaista

asiasi suoraan tekstinä eikä vain viitaten johonkin raamatunkohtaan.
        Sillä tavalla tämä homma etenisi vähän vikkelämmin.
        Minulla ainakaan ei ole raamattua tuossa vierelläni eikä varmaan monella muullakaan syntisellä.

• kirjoittajana ilmaista kirjoitti:

asiasi suoraan tekstinä eikä vain viitaten johonkin raamatunkohtaan.
        Sillä tavalla tämä homma etenisi vähän vikkelämmin.
        Minulla ainakaan ei ole raamattua tuossa vierelläni eikä varmaan monella muullakaan syntisellä.

On kovin työlästä täällä olo.
        Hanki Raamattu.
        Näitä voit lukea ilmankin;
        http://www.media7.fi/raamattuopisto

Siunausta
        jari laurila

• Nimetön

Hän nousi taivaaseen Helatorstaina, neljäkymmentä päivää Pääsiäisen jälkeen ja kymmenen päivää ennen Helluntaita. Ylösnousemuksensa jälkeen Hän oli maan päällä yliluonnollisessa, kirkastetussa ruumiissa, jota eivät enää luonnonlait koskeneet. Hän tuli mm. opetuslastensa luo heidän ollessaan lukittujen ovien takana ja yhtäkkisesti katosi heidän näkyvistään.

• Vaan tuonelaan,

eli hautaan.Joten ei voinut olla ryövärin kanssa taivaassa "tänä päivänä",ja kun tiedämme ettei Jeesus valehtele,ei jää muuta vaihtoehtoa kuin se että raamattua painaessa on tullut erehdys ja pilkut ovat tulleet väärään paikkaan.

Elikkä:

"Minä sanon sinulle tänä päivänä,pitää sinun oleman minun kanssani paratiisissa."

• Ei väärennöstä?
        Vaan tuonelaan, kirjoitti:

eli hautaan.Joten ei voinut olla ryövärin kanssa taivaassa "tänä päivänä",ja kun tiedämme ettei Jeesus valehtele,ei jää muuta vaihtoehtoa kuin se että raamattua painaessa on tullut erehdys ja pilkut ovat tulleet väärään paikkaan.

Elikkä:

"Minä sanon sinulle tänä päivänä,pitää sinun oleman minun kanssani paratiisissa."

Miksi menet muuttelemaan valheellisesti raamatun tekstejä, tekstiä? Kuinka paljon juotutkaan väärentämään ja siirtämään pilkkuja, jotta saisit mieleisesi '- omahyväisi tekstin esiin. Sillä tuolla menettelyllä raamatusta ja varsinkin Uudesta testamentistä löytyy jopa sadoittain pilkun siirtämisellä oman mielen mukaisia käännöksiä, joita adventistit ovatkin harjoittaneet kyllin paljon, ja sinä yhdyt sam,aan leikkiin. Tekstin pilkku on aivan oikeassa paikassa, kuten kaikki muutkin tekstien pilkut!

• kolmantena päivänä

kuolleista.Istuu Isän Jumalan oikealla puolella ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kulleita.Jeesus oli kuolleena haudassa ja nousi kolmantena päivänä kuolleista.Taivaaseen Jeesus astui vasta helarorstaina ja Pyhä Henki annettiin helluntaina.Näin raamatun mukaan.

• Jumala

Eihän Jumala voi kuolla.Jeesuksen ruumis oli kuollut 3 päivää mutta,ei henki.

• Ihmisen Poika.
        Jumala kirjoitti:

Jeesus kuoli meidän syntiemme tähden,jos et sitä tiennyt.

• Tammi2
        Jumala kirjoitti:

"Isä rakastaa minua, koska minä annan henkeni -- saadakseni sen jälleen takaisin.Joh 10:17
        Kukaan ei sitä minulta riistä, itse minä sen annan pois. Minulla on valta antaa se ja valta ottaa se takaisin. Niin on Isäni käskenyt minun tehdä joh 10:18
        kyylä se voi pojassa kuoli.Minä ja Isä olemme yhtä." Joh 10:30

• Tammi2

Tietenkin ilmestyi opetuslapsilleen,enne taivaaseen nousemistaan,neljänkymmenen päivän aikana.

• fghsdfgfgb cvghgfhfg

Naisten alusvaatemainokset on hyvä asia.
      Parempi se on, että naisilla on edes jotain päällä.
      Kauniita asujahan ne usein ovat ja niiden tarkoituksena onkin houkutella miestä ja pitää nainen "kauniissa" paketissa.
      Ei sitten selluliitit ja muu tavara pursua näkyviin joka puolelta kun ollaan julkisilla paikoilla.
      Kaunis paketti myy paremmin.

• nunnuka-lailailai

Minäkin vähän tässä, että jos eukolle tuollaisen. Minulle kyllä kelpaa sellaisena kun on, mutta jos se ite tuntisi itsensä kauniimmaksi, kun välillä valittelee ettei ole mitään päälle laitettavaa.
        Löytysköhän niitä aikuisen ihmisen kokoisena? Taitaa olla keskenkasvuisille tarkoitettuja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      42
      2978
    2. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      87
      2886
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      159
      2796
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      201
      2095
    5. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      14
      1954
    6. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      109
      1925
    7. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      50
      1569
    8. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      36
      1540
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      368
      1407
    10. Gallup! Mitä kirjainta kaipaat ja rakastat?

Etunimen eka kirjain? Aloitan V
      Ikävä
      87
      1041
    Aihe