Missä olivat kuokkavieraat! linnanjuhlissa vai, ei näkynyt tiedoitusvälineissä paljon juttuja. Taitaa olla nössöä/pullamössöä porukkaa, odotin parempaa.
Kuokkavieraat
9
250
Vastaukset
- tais olla linnan
Parketilla smokki päällä tanssimassa kas sellasita on punamafiossot tänään.
- ...
ja sitten kun jotain provosoivaa olisi mediassa jälleen näytetty niin sinä ja kaltaisesi viettäisivät täällä kiihkeitä tuomitsemisorgioita.
Vai?
Monella menee koko kuokkavierastapahtuman idea ohi. Se, että Suomessa on eriarvoisuutta ja kun rikkaat ahtavat presidentin linnassa kakkuja itsenäisyyspäivänä niin että napa repeää on Suomessa suuri joukko köyhiä joiden hyvinvoinnista kukaan ei välitä.
Linnanjuhlat ovat suuri vitsi, pelkkä kulissi.- Smtk
Mitallit saa nykyään rahalla, esim päämins..
Pelleilyä koko touhu, pitäisi laittaa kapuloita rattisiin. Minä olen kannattanut aina kuokkavieraita ja tulen vääntämään poliitikoita nenästä. - ...
Smtk kirjoitti:
Pelleilyä koko touhu, pitäisi laittaa kapuloita rattisiin. Minä olen kannattanut aina kuokkavieraita ja tulen vääntämään poliitikoita nenästä.Sitten pahoittelen vetämiäni johtopäätöksiä :)
- teitähän riittää....
Smtk kirjoitti:
Pelleilyä koko touhu, pitäisi laittaa kapuloita rattisiin. Minä olen kannattanut aina kuokkavieraita ja tulen vääntämään poliitikoita nenästä.Sä tuskin väännät ketään nenästä muuta kun itsees. Tommosia räkänokkia kun riittää 16 tusinaan. Mä en millään käsitä, miten te penikat jaksatte uhota! Ne hormonit ne hormonit...?
- Tässä totuus....
Eiköhän asia ole niin, että ns."kuokkavieraat" kaikesta huolimatta ovat niitä pentuja, jotka ovat luuseri perheestä ja päättäneet antaa periksi ja jättäytyneet yhteiskunnan huolehdittaviksi. Katsokaas kun jokaisella suomalaisella on yhtälaiset mahikset nousta vaikka tasavallan presidentiksi! Tollaset aivokääpiöt tulisi viedä saunan taakse nikkelipillerille ja maan keskimääräinen ÄO nousisi huimasti!
- niinhän se käy
mitäs ite oot tehny sen eteen että saisit joskus kutsun sinne juhliin...? ei se aina vaan elämä mee niin että siihen voi ite vaikuttaa, uskotko???
shit happens vaik ite ei haluakaan.... jatkoja sulle ja tee niitä oikeita valintoja ja urotekoja ku oot sitä mieltä että kaikki on itestä kiinni... onnea ja menestystä!!! - ja niin edelleen....
niinhän se käy kirjoitti:
mitäs ite oot tehny sen eteen että saisit joskus kutsun sinne juhliin...? ei se aina vaan elämä mee niin että siihen voi ite vaikuttaa, uskotko???
shit happens vaik ite ei haluakaan.... jatkoja sulle ja tee niitä oikeita valintoja ja urotekoja ku oot sitä mieltä että kaikki on itestä kiinni... onnea ja menestystä!!!Toi sun shit happens teorias toimii vain ja ainoastaan sun teini päässäs... Ja miks ne linnanjuhlat nyt pitäs olla mikään tavoittelemisen aihe???? Ei sillä, ettäkö en olisi ollut mukana tapahtumassa jossain roolissa, mutta mä ainakin elätän itse perheeni ilman yhteiskunnan tukia ja voin katsoa halveksien teitä, jotka odotatte valmista. Ei nimittäin ole ollut helppoa päästä tähänkään asemaan, mutta en ole jäänyt vinkumaan almuja... Ai joo kiitos samoin ja yritä nyt edes....
- lyhyn
mies oli lordi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925941
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv943011Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48764