Luin sattumalta kauhusivustolta, mitä jatko osia ensi vuonna tulekaan: sieltä on tulossa:
1.candyman 4
2.The hills have eyes 2
3.wrong turn- ihmisjahti 2
4.When a stranger calls 2- Kun tuntematon soittaa 2
5.Halloween 9
6.ja sitten asiaaan the hitcher- liftari 2007
Juoni sama kuin edellisessä.
Nyt ohjaaja( en muista nyt kuka),mutta tunnettu kyllä, ohjasi ensivuoden liftarin.Tarina nuoren pariskunnan lähdettyä ajelulle.Yöllä he ottavat pahaa aavistamatta pahamaineisen ja vaarallisimman sarjamurhaajan kyytiin, joka on todella heidän paha teko.He pääsevät autosta ulos ja pääsevät juoksemaan karkuun.He kävelevät jonki aikaan ja kuulevat autiomaalta naisen huutoa ja miehen tappelua auton sisältä auto kaadettuna.Auto on tyhjä ja ikkkunaan lävähtää verinen käsi.He pääsevät taloon, joka on ikimuistoisen sarjamurhaajan, kunnes he taas tapaavat ja nyt se vasta kauhua onkin, takaa ajoa, kidutusta, ei armoa, miten heille käy,kun tappaja koko aika perässä, pääsevätkö he turvaan vai joutuvatko ottaa veitsen tai haulikosta päähän.Nyt uudelleen filmisointi saa varmana karvat pystyyn, kun hahmona on pelottava näyttelijä ja pahat asiat mielessä.Kysymys kuuluu:uskallatko tämän yksin katsoa?
tässä traileri:
http://www.youtube.com/watch?v=ABARRu7LZR8
En jaksa millään odottaa tätä, mutta pakko se kai on:D
The Hitcher- Liftari 2007 remake
9
1429
Vastaukset
- spoilaaja
helvetin ääliö
- et...
luvassa on taas kerran yksi vitun roska remake "moottorisahamurhat" remaken tuottajilta, tai siltä toi ainakin näyttää trailerin perusteella, eikä se akka näyttelijä oikein lupaavalta vaikuta ku tais sama hömppä teini olla ihmisjahdissakin! en oikein usko ton vetävän tässäkään sen kummempaa roolisuoritusta. Tuntuu ettei ehkä sovi moinen jenkki teini ollenkaan mihinkään kauhuelokuvaan, tai ainakin jos odottaa jotain erikoisempaa pätkää mitä nää jenkit nykyää on usein tehny.
vanha liftari on loistava leffa... miksi joku kerran keksitty pitäisi tehdä uudestaan? voi voi...
- PhearTheReaper
se vain on kun sekä elokuva- että musiikkiteollisuus ovat jo vuosien ajan olleet jämähtäneenä tähän "lämmitetäänpäs vanha hitti uudelleen ja uudelleen ja uudelleen, vain sillä poikkeuksella että nyt sen vanhan tutun päällä on äitelän makea sokerikuorrutus eikä sisällä mitään jota ei olisi jo aiemmin maistettu".
En tuomitse elokuvia ennen kuin olen ne nähnyt sillä muutamia poikkeuksia on joukossa ollut mutta suurimmaksi osaksi kaikki nämä viime vuosina tehdyt Hollywood-remaket vanhoista hittileffoista (tai aasialaisista toiminta- ja kauhuleffoista) ovat olleet todella surkeita ilmestyksiä.. erityisesti kun näyttelijöiksi on useimmiten tungettu jotain turhanpäiväisiä "seurapiirinaamoja", jotka voivat samalla mainostaa uusia levyjään ym.
Jo kerran tehtyhän on helppo tehdä uudestaankin kun pohja on valmiina, vain muokaten yksityiskohtia siellä täällä ettei nyt aivan suoraa kopiota tehdä.
Onko se sitten ideoiden puutetta, helpon rahan himoa eli mennäkö siitä mistä aita on matalin vai mitä - sen tietävät vain näiden uusversioiden tekijät itse.
- Unto Kuutamo
Ihan turhaa hehkuttaa jotain Liftarin remakea...Rutger Hauer teki jo homman tyylillä eikä siitä voi paremmaksi pistää. Sitä paitsi Jake Busey esitti jatko-osassa liftaria ja tuokin menee melkein Remake-versiona koska ihan samanlainen.
VITUN PASKAA!
Olet vain joku teini joka ei ymmärrä alkuperäistä kauhua vaan sinulle pitää kaikista elokuvista tehdä pissisversiot nykyaikaisella tekniikalla! - MarkiisiDeFuckingÅmÅl
Minkä fucking ÅmÅlin takia kaikista leffoista pitää vääntää uus versio? Eikö muka Rutger Hauer ollu tarpeeks psyko originaalissa Liftari-leffassa? Mielestäni oli. Eikö Gunnar Hansen Islannista ollut vakuuttava Leatherfacenä ekassa TCM:ssä? Mielestäni oli. Tätä vois jatkaa loputtomiin. Mutta mainitkaa edes YKSI re-make joka olisi ollut parempi kuin originaali (ja Dracula/Frankenstein/Dr.Jekyll-Mr.Hyde -leffoja ei lasketa, koska niistä on miljoonia versioita).
- Kimmo Siitin
Kyllä Hills Have Eyes -remake on ainaki yhtä hyvä kuin originaali!
- the hitcher!!!!!!!!!!
Kimmo Siitin kirjoitti:
Kyllä Hills Have Eyes -remake on ainaki yhtä hyvä kuin originaali!
Nämä vanhanajan ihmiset eivät tajua että remakkeet pitävät elokuvamaailmaa yllä, jos niitä ei tulisi, olisi elokuvatarjonta täyttä sanonko mitä.Nämä ihmiset pitävät remakkkeita paskana, puhuvat vaan koko aika, että kuinka alkuperäset voittaa, kuka haluaa katsoa jotain 1970-80 luvun heikkonäkysiä elokuvia, missä ei ole mitää tehostekauhuja ja vastaavia, mua naurattaa kaikki vanhanajan kauhut eikä kiinnosta, mua kiinnostaa remakkeet ja tän luvun elokuvat, mua nii ärsyttää noiden ihmisten asenne, musta kaikki tähän asti tulevat remakkeet ovat hyvä, mutta tiedän mitä teit viime kesänä 3 oli todella huono, mutta niin.kaikki uudet tuntematon soittaa 2006, house of wax, the hills have eyes, jne ovat olleet parhaita mitä voi olla,tämä liftarin uuden remakkeen haukkujat, älkää vittu haukkoku leffoja, enneku olette nähneet, tämä voi olla parempikin kuin alkuperäinen, en jaksa enää ees kattoo noita alkuperästä liftarii, ei vois vähempää kiinnostaa 1970-80 kauharit, sanokaa vasta mielipiteenne elokuvista mitkä olette nähneet("_)
- Ol School
the hitcher!!!!!!!!!! kirjoitti:
Nämä vanhanajan ihmiset eivät tajua että remakkeet pitävät elokuvamaailmaa yllä, jos niitä ei tulisi, olisi elokuvatarjonta täyttä sanonko mitä.Nämä ihmiset pitävät remakkkeita paskana, puhuvat vaan koko aika, että kuinka alkuperäset voittaa, kuka haluaa katsoa jotain 1970-80 luvun heikkonäkysiä elokuvia, missä ei ole mitää tehostekauhuja ja vastaavia, mua naurattaa kaikki vanhanajan kauhut eikä kiinnosta, mua kiinnostaa remakkeet ja tän luvun elokuvat, mua nii ärsyttää noiden ihmisten asenne, musta kaikki tähän asti tulevat remakkeet ovat hyvä, mutta tiedän mitä teit viime kesänä 3 oli todella huono, mutta niin.kaikki uudet tuntematon soittaa 2006, house of wax, the hills have eyes, jne ovat olleet parhaita mitä voi olla,tämä liftarin uuden remakkeen haukkujat, älkää vittu haukkoku leffoja, enneku olette nähneet, tämä voi olla parempikin kuin alkuperäinen, en jaksa enää ees kattoo noita alkuperästä liftarii, ei vois vähempää kiinnostaa 1970-80 kauharit, sanokaa vasta mielipiteenne elokuvista mitkä olette nähneet("_)
Rauhoitu nyt janipetteri, laitetaan se tutti takaisin suuhun. Ja ota pienet päiväunet, josko siten tuo varhaisteini-angsti vähän helpottaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881617
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151511- 981410
- 1211343
- 731302
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611037- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937