Nyt herätys

S-Y

huuhaa juhlijat ja toisetkin ja ykstypy erityisesti,kun on koko yön "taas" ollut synnin teillä ;)))
Tänään sitten on leipomis ja siivoamis päivä,eikös vaan? :)

33

1056

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sola"

      ja ei kyllä siivota, eikä leivota täällä tänää..mun kotiorja ei oo vielä tullu... ;)

      • S-Y

        on sellainenkin,mistähän niitä kotiorjia saa? Minäkin voisin tilata pari tänne siivoomaan ;))


      • sola"
        S-Y kirjoitti:

        on sellainenkin,mistähän niitä kotiorjia saa? Minäkin voisin tilata pari tänne siivoomaan ;))

        ..täältä huuhaalta se löysin, ja nyt oottelen kovasti, koska se tulee mulle kokkailemaan...nälkäkin alkaa olla.. ;)


      • S-Y
        sola" kirjoitti:

        ..täältä huuhaalta se löysin, ja nyt oottelen kovasti, koska se tulee mulle kokkailemaan...nälkäkin alkaa olla.. ;)

        ihme paikka tää huuhaa ;))
        Syö nyt ihmeessä jotakin,kuolet vielä nälkään oottaessasi,kenties erästä rulesta? ;))


      • sola"
        S-Y kirjoitti:

        ihme paikka tää huuhaa ;))
        Syö nyt ihmeessä jotakin,kuolet vielä nälkään oottaessasi,kenties erästä rulesta? ;))

        juuuh..kai tässä täytyy itte vielä nuo puurot keittää, niin jaksaa sitten paremmin ootella... ;)


      • Iso-Iita
        sola" kirjoitti:

        ..täältä huuhaalta se löysin, ja nyt oottelen kovasti, koska se tulee mulle kokkailemaan...nälkäkin alkaa olla.. ;)

        huuhaalta kotiorjia, määki tartteisin sellasen?
        Vaikka on mulla yks jo kotona mutta se ei oikein rupee tekeen noita kotihommia..
        Pitääpä katella jos mullekin löytys sellanen..:)
        Niin ja huomenta vaan!


      • S-Y
        Iso-Iita kirjoitti:

        huuhaalta kotiorjia, määki tartteisin sellasen?
        Vaikka on mulla yks jo kotona mutta se ei oikein rupee tekeen noita kotihommia..
        Pitääpä katella jos mullekin löytys sellanen..:)
        Niin ja huomenta vaan!

        kuulema löytää,pidähän silmäsi auki ;)) ja huomenia vaan.


    • hurjahilda

      loppu,pääkky ei ole edes pipi ja muutenkin olo on ihan mukava.

      Työpäivä on tänään,taidan palailla illalla katsomaan mitä tänne kuuluu.

      Hauskaa Lauantaipäivää ja kiitos Biletysseurasta!!!

      • S-Y

        oli,kun ei mullakaan ole pääpipi yhtään :))
        Mukavaa työpäivää sinulle :)


      • hurjahilda
        S-Y kirjoitti:

        oli,kun ei mullakaan ole pääpipi yhtään :))
        Mukavaa työpäivää sinulle :)

        varmaan nyt kun "leikiten".

        Pitäkää lippu korkeella:))

        Voipi olla että vilkuilen välillä koneelle jos joku rako löytyy.


    • Alien-8

      Eipä ole pää pipi,kunnei ole tullut juhlittuakaan:)Ihan kiltisti touhusin illalla omia askareitani,kävin saunassa,j.n.e.Kymmenenjälkeen tosin soitin vielä pitkän puhelun "eräälle"henkilölle;=)))

      Siivouspäivä on,juu..mutta leipömustuotteet ostan kaupasta:)

      • S-Y

        olet herännyt jo ;))
        Minä ajattelin lähteä hieman ajelemaan tänään, ihmisten ilmoille välillä ;)))
        Hyvää siivous päivää sinulle vaan.


      • Alien-8
        S-Y kirjoitti:

        olet herännyt jo ;))
        Minä ajattelin lähteä hieman ajelemaan tänään, ihmisten ilmoille välillä ;)))
        Hyvää siivous päivää sinulle vaan.

        pukeutua lämpimästi,ettei flunssapöpö tule takaisin:)Turvallista reissua sinulle:))


    • MikaelOne

      ...mittää leipomissii,puhettakkaa siivoomisest.Huomen Sy..)))joulusiivot tein jo elokuus.ja näkkärii piisaa vaik pääsijäisee asti.

      • S-Y

        näkee pitkästä aikaa :) Mitäs antsalle kuuluu,joko tontut kurkkii,akkunan takaa ;)))


      • MikaelOne
        S-Y kirjoitti:

        näkee pitkästä aikaa :) Mitäs antsalle kuuluu,joko tontut kurkkii,akkunan takaa ;)))

        ..tonttu,ko pimeel kattoo ikkunaan. kuvajainen siin näkkyy...))))) kui siel susrajal,hanget korkeat nietokset..))


      • S-Y
        MikaelOne kirjoitti:

        ..tonttu,ko pimeel kattoo ikkunaan. kuvajainen siin näkkyy...))))) kui siel susrajal,hanget korkeat nietokset..))

        helvatusti lunta,että kohta pääsee vesisuksilla ihan hiihtämään ;)) Vai sellainen tonttunen näkyy ;)


      • MikaelOne
        S-Y kirjoitti:

        helvatusti lunta,että kohta pääsee vesisuksilla ihan hiihtämään ;)) Vai sellainen tonttunen näkyy ;)

        ...lähtee vaik sienimettälle. tuoreita kantturelluja joulupöytään..))) kyl tää on erinomaasta talvee,pöh.


      • S-Y
        MikaelOne kirjoitti:

        ...lähtee vaik sienimettälle. tuoreita kantturelluja joulupöytään..))) kyl tää on erinomaasta talvee,pöh.

        jouluksi lunta, vaikka hippusen verran.Kyllä kai jossakin päin oikeesti sieniä löytyy :)


      • MikaelOne
        S-Y kirjoitti:

        jouluksi lunta, vaikka hippusen verran.Kyllä kai jossakin päin oikeesti sieniä löytyy :)

        ...myyntiartikkeli on lumitykit joka talloon. eiköhän sitä sit joulunakin olis...))))


    • yxtypy

      kun noin aikasin oot huudellut. Mähän menin mellkein nukkumaan kun sä heräsit.
      En ois halunnut viihteeelle, mutta oikeastaan oli pakko, kun velipoika tuli mukaan pyytämään :=)))

      Mä en muuten tee tänään yhtikäs mitään. En jaksa :=((

      Ai niin.. huomenta :=))

      • S-Y

        vasta sen huomasit,että oon diundaun ;))))
        En minäkään ole tehnyt muuta kun siivonnut ja leiponut piparit ja kakut,sauna pitäs vielä pestä ja piirakat leipoo. Äläs kuule laiskottele nyt sielä,joulu tulloo ;))))


      • yxtypy
        S-Y kirjoitti:

        vasta sen huomasit,että oon diundaun ;))))
        En minäkään ole tehnyt muuta kun siivonnut ja leiponut piparit ja kakut,sauna pitäs vielä pestä ja piirakat leipoo. Äläs kuule laiskottele nyt sielä,joulu tulloo ;))))

        mä en taida leipoo mitään tänä jouluna. Tulee vaan ite syötyä liikaa makeaa. Ostan piparit sun muut mitä tarvii.
        Pataatti-,porkkana-,lanttulaatikot teen ite. Niistä kaupan vetisistä laatikoista en tykkää :=)))


      • S-Y
        yxtypy kirjoitti:

        mä en taida leipoo mitään tänä jouluna. Tulee vaan ite syötyä liikaa makeaa. Ostan piparit sun muut mitä tarvii.
        Pataatti-,porkkana-,lanttulaatikot teen ite. Niistä kaupan vetisistä laatikoista en tykkää :=)))

        minäkään ole tehnyt vielä mitään ja taidampa ostaa minäkin tarvittavan,ei oikeen jaksa kiinostua koko joulusta.


      • yxtypy
        S-Y kirjoitti:

        minäkään ole tehnyt vielä mitään ja taidampa ostaa minäkin tarvittavan,ei oikeen jaksa kiinostua koko joulusta.

        että olet oikeesti leiponut, kun sinussa on sitä leipojan vikaa :=))

        Mä muuten olen ajatellut, et ens joulua en täällä suomessa vietä. Lennän koko hässäkästä lämpimään :=)))


      • MikaelOne
        yxtypy kirjoitti:

        että olet oikeesti leiponut, kun sinussa on sitä leipojan vikaa :=))

        Mä muuten olen ajatellut, et ens joulua en täällä suomessa vietä. Lennän koko hässäkästä lämpimään :=)))

        ..täl korkeuvel jo mahottoman lämmintä,koivut koht hiirenkorval. voisit Jouluaatton ajaa tuon miun nurmikon...)))))


      • S-Y
        yxtypy kirjoitti:

        että olet oikeesti leiponut, kun sinussa on sitä leipojan vikaa :=))

        Mä muuten olen ajatellut, et ens joulua en täällä suomessa vietä. Lennän koko hässäkästä lämpimään :=)))

        höpsi! Joulu ei ole joulu, muualla kuin täällä ihanassa Suomessa :)) Jokos alat selvitä eilisestä illasta,otetaanko uusiksi ;DD


      • yxtypy
        S-Y kirjoitti:

        höpsi! Joulu ei ole joulu, muualla kuin täällä ihanassa Suomessa :)) Jokos alat selvitä eilisestä illasta,otetaanko uusiksi ;DD

        elämä voittaa :=))
        Nyt saa joku muu vuorostaan juhlia. Mulle vähäks aikaa riittää :=))
        Tosin vieläki eilen lauletut karaokekipaleet pyörii mielessä :=))

        Sä taisit olla viisaanpi ja mennä ihmisten aikaan nukkumaan :=))


      • yxtypy
        MikaelOne kirjoitti:

        ..täl korkeuvel jo mahottoman lämmintä,koivut koht hiirenkorval. voisit Jouluaatton ajaa tuon miun nurmikon...)))))

        pitkästä, pitkästä aikaa :=)))

        Vai että nurmi alkaa viheriöimään teillä päin.
        Kyllä mä ennen tuun sen nurmikon leikkaamaan, kun lunta pukkaisin :=))

        Täälläkin sataa kaatamalla vettä.


      • MikaelOne
        yxtypy kirjoitti:

        pitkästä, pitkästä aikaa :=)))

        Vai että nurmi alkaa viheriöimään teillä päin.
        Kyllä mä ennen tuun sen nurmikon leikkaamaan, kun lunta pukkaisin :=))

        Täälläkin sataa kaatamalla vettä.

        ..rentukat ja leskenlehet nupuillaan tälle vuuvelle. rentunruusu on ympärvuotinen.tännää eijoo tääl muistant sataakkaan,aamul viije aikaa pikkusen tihuutti.kyl siit viel heinäpouvat kehittyyt..)))


      • yxtypy
        MikaelOne kirjoitti:

        ..rentukat ja leskenlehet nupuillaan tälle vuuvelle. rentunruusu on ympärvuotinen.tännää eijoo tääl muistant sataakkaan,aamul viije aikaa pikkusen tihuutti.kyl siit viel heinäpouvat kehittyyt..)))

        tullee. Pääsee latoon polkeen heiniä, ja ajamaan rattorilla haravakonetta :=)))

        Poletaan niitä heiniä sit yhdessä antza, niin on rattosanpaa :=)))


      • resepti
        yxtypy kirjoitti:

        mä en taida leipoo mitään tänä jouluna. Tulee vaan ite syötyä liikaa makeaa. Ostan piparit sun muut mitä tarvii.
        Pataatti-,porkkana-,lanttulaatikot teen ite. Niistä kaupan vetisistä laatikoista en tykkää :=)))

        Eli laitappa mulle tekemäsi pataattilaatikon resepti, kiitoa! Maistoin töissä elämäni ekan kerran moista herkkua ja tuli mieleen että olis kiva kokeilla itsekin! Muutama pataatti on jo ostettuna jääkaapissa!


      • Pataattilaatikko
        yxtypy kirjoitti:

        mä en taida leipoo mitään tänä jouluna. Tulee vaan ite syötyä liikaa makeaa. Ostan piparit sun muut mitä tarvii.
        Pataatti-,porkkana-,lanttulaatikot teen ite. Niistä kaupan vetisistä laatikoista en tykkää :=)))

        Voisitko laittaa mulle tuon pataattilaatikon reseptin, kiitos! Töissä maistoin sitä herkkua ja tuli mieleen itsekin kokeilla!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe