Nyt herätys

S-Y

huuhaa juhlijat ja toisetkin ja ykstypy erityisesti,kun on koko yön "taas" ollut synnin teillä ;)))
Tänään sitten on leipomis ja siivoamis päivä,eikös vaan? :)

33

1053

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sola"

ja ei kyllä siivota, eikä leivota täällä tänää..mun kotiorja ei oo vielä tullu... ;)

• S-Y

on sellainenkin,mistähän niitä kotiorjia saa? Minäkin voisin tilata pari tänne siivoomaan ;))

• sola"
        S-Y kirjoitti:

on sellainenkin,mistähän niitä kotiorjia saa? Minäkin voisin tilata pari tänne siivoomaan ;))

..täältä huuhaalta se löysin, ja nyt oottelen kovasti, koska se tulee mulle kokkailemaan...nälkäkin alkaa olla.. ;)

• S-Y
        sola" kirjoitti:

..täältä huuhaalta se löysin, ja nyt oottelen kovasti, koska se tulee mulle kokkailemaan...nälkäkin alkaa olla.. ;)

ihme paikka tää huuhaa ;))
        Syö nyt ihmeessä jotakin,kuolet vielä nälkään oottaessasi,kenties erästä rulesta? ;))

• sola"
        S-Y kirjoitti:

ihme paikka tää huuhaa ;))
        Syö nyt ihmeessä jotakin,kuolet vielä nälkään oottaessasi,kenties erästä rulesta? ;))

juuuh..kai tässä täytyy itte vielä nuo puurot keittää, niin jaksaa sitten paremmin ootella... ;)

• Iso-Iita
        sola" kirjoitti:

huuhaalta kotiorjia, määki tartteisin sellasen?
        Vaikka on mulla yks jo kotona mutta se ei oikein rupee tekeen noita kotihommia..
        Pitääpä katella jos mullekin löytys sellanen..:)
        Niin ja huomenta vaan!

• S-Y
        Iso-Iita kirjoitti:

huuhaalta kotiorjia, määki tartteisin sellasen?
        Vaikka on mulla yks jo kotona mutta se ei oikein rupee tekeen noita kotihommia..
        Pitääpä katella jos mullekin löytys sellanen..:)
        Niin ja huomenta vaan!

kuulema löytää,pidähän silmäsi auki ;)) ja huomenia vaan.

• hurjahilda

loppu,pääkky ei ole edes pipi ja muutenkin olo on ihan mukava.

Työpäivä on tänään,taidan palailla illalla katsomaan mitä tänne kuuluu.

Hauskaa Lauantaipäivää ja kiitos Biletysseurasta!!!

• S-Y

oli,kun ei mullakaan ole pääpipi yhtään :))
        Mukavaa työpäivää sinulle :)

• hurjahilda
        S-Y kirjoitti:

oli,kun ei mullakaan ole pääpipi yhtään :))
        Mukavaa työpäivää sinulle :)

varmaan nyt kun "leikiten".

Pitäkää lippu korkeella:))

Voipi olla että vilkuilen välillä koneelle jos joku rako löytyy.

• Alien-8

Eipä ole pää pipi,kunnei ole tullut juhlittuakaan:)Ihan kiltisti touhusin illalla omia askareitani,kävin saunassa,j.n.e.Kymmenenjälkeen tosin soitin vielä pitkän puhelun "eräälle"henkilölle;=)))

Siivouspäivä on,juu..mutta leipömustuotteet ostan kaupasta:)

• S-Y

olet herännyt jo ;))
        Minä ajattelin lähteä hieman ajelemaan tänään, ihmisten ilmoille välillä ;)))
        Hyvää siivous päivää sinulle vaan.

• Alien-8
        S-Y kirjoitti:

olet herännyt jo ;))
        Minä ajattelin lähteä hieman ajelemaan tänään, ihmisten ilmoille välillä ;)))
        Hyvää siivous päivää sinulle vaan.

pukeutua lämpimästi,ettei flunssapöpö tule takaisin:)Turvallista reissua sinulle:))

• MikaelOne

...mittää leipomissii,puhettakkaa siivoomisest.Huomen Sy..)))joulusiivot tein jo elokuus.ja näkkärii piisaa vaik pääsijäisee asti.

• S-Y

näkee pitkästä aikaa :) Mitäs antsalle kuuluu,joko tontut kurkkii,akkunan takaa ;)))

• MikaelOne
        S-Y kirjoitti:

näkee pitkästä aikaa :) Mitäs antsalle kuuluu,joko tontut kurkkii,akkunan takaa ;)))

..tonttu,ko pimeel kattoo ikkunaan. kuvajainen siin näkkyy...))))) kui siel susrajal,hanget korkeat nietokset..))

• S-Y
        MikaelOne kirjoitti:

..tonttu,ko pimeel kattoo ikkunaan. kuvajainen siin näkkyy...))))) kui siel susrajal,hanget korkeat nietokset..))

helvatusti lunta,että kohta pääsee vesisuksilla ihan hiihtämään ;)) Vai sellainen tonttunen näkyy ;)

• MikaelOne
        S-Y kirjoitti:

helvatusti lunta,että kohta pääsee vesisuksilla ihan hiihtämään ;)) Vai sellainen tonttunen näkyy ;)

...lähtee vaik sienimettälle. tuoreita kantturelluja joulupöytään..))) kyl tää on erinomaasta talvee,pöh.

• S-Y
        MikaelOne kirjoitti:

...lähtee vaik sienimettälle. tuoreita kantturelluja joulupöytään..))) kyl tää on erinomaasta talvee,pöh.

jouluksi lunta, vaikka hippusen verran.Kyllä kai jossakin päin oikeesti sieniä löytyy :)

• MikaelOne
        S-Y kirjoitti:

jouluksi lunta, vaikka hippusen verran.Kyllä kai jossakin päin oikeesti sieniä löytyy :)

...myyntiartikkeli on lumitykit joka talloon. eiköhän sitä sit joulunakin olis...))))

• yxtypy

kun noin aikasin oot huudellut. Mähän menin mellkein nukkumaan kun sä heräsit.
      En ois halunnut viihteeelle, mutta oikeastaan oli pakko, kun velipoika tuli mukaan pyytämään :=)))

Mä en muuten tee tänään yhtikäs mitään. En jaksa :=((

Ai niin.. huomenta :=))

• S-Y

vasta sen huomasit,että oon diundaun ;))))
        En minäkään ole tehnyt muuta kun siivonnut ja leiponut piparit ja kakut,sauna pitäs vielä pestä ja piirakat leipoo. Äläs kuule laiskottele nyt sielä,joulu tulloo ;))))

• yxtypy
        S-Y kirjoitti:

vasta sen huomasit,että oon diundaun ;))))
        En minäkään ole tehnyt muuta kun siivonnut ja leiponut piparit ja kakut,sauna pitäs vielä pestä ja piirakat leipoo. Äläs kuule laiskottele nyt sielä,joulu tulloo ;))))

mä en taida leipoo mitään tänä jouluna. Tulee vaan ite syötyä liikaa makeaa. Ostan piparit sun muut mitä tarvii.
        Pataatti-,porkkana-,lanttulaatikot teen ite. Niistä kaupan vetisistä laatikoista en tykkää :=)))

• S-Y
        yxtypy kirjoitti:

mä en taida leipoo mitään tänä jouluna. Tulee vaan ite syötyä liikaa makeaa. Ostan piparit sun muut mitä tarvii.
        Pataatti-,porkkana-,lanttulaatikot teen ite. Niistä kaupan vetisistä laatikoista en tykkää :=)))

minäkään ole tehnyt vielä mitään ja taidampa ostaa minäkin tarvittavan,ei oikeen jaksa kiinostua koko joulusta.

• yxtypy
        S-Y kirjoitti:

minäkään ole tehnyt vielä mitään ja taidampa ostaa minäkin tarvittavan,ei oikeen jaksa kiinostua koko joulusta.

että olet oikeesti leiponut, kun sinussa on sitä leipojan vikaa :=))

Mä muuten olen ajatellut, et ens joulua en täällä suomessa vietä. Lennän koko hässäkästä lämpimään :=)))

• MikaelOne
        yxtypy kirjoitti:

Mä muuten olen ajatellut, et ens joulua en täällä suomessa vietä. Lennän koko hässäkästä lämpimään :=)))

..täl korkeuvel jo mahottoman lämmintä,koivut koht hiirenkorval. voisit Jouluaatton ajaa tuon miun nurmikon...)))))

• S-Y
        yxtypy kirjoitti:

höpsi! Joulu ei ole joulu, muualla kuin täällä ihanassa Suomessa :)) Jokos alat selvitä eilisestä illasta,otetaanko uusiksi ;DD

• yxtypy
        S-Y kirjoitti:

höpsi! Joulu ei ole joulu, muualla kuin täällä ihanassa Suomessa :)) Jokos alat selvitä eilisestä illasta,otetaanko uusiksi ;DD

elämä voittaa :=))
        Nyt saa joku muu vuorostaan juhlia. Mulle vähäks aikaa riittää :=))
        Tosin vieläki eilen lauletut karaokekipaleet pyörii mielessä :=))

Sä taisit olla viisaanpi ja mennä ihmisten aikaan nukkumaan :=))

• yxtypy
        MikaelOne kirjoitti:

..täl korkeuvel jo mahottoman lämmintä,koivut koht hiirenkorval. voisit Jouluaatton ajaa tuon miun nurmikon...)))))

pitkästä, pitkästä aikaa :=)))

Vai että nurmi alkaa viheriöimään teillä päin.
        Kyllä mä ennen tuun sen nurmikon leikkaamaan, kun lunta pukkaisin :=))

Täälläkin sataa kaatamalla vettä.

• MikaelOne
        yxtypy kirjoitti:

pitkästä, pitkästä aikaa :=)))

Vai että nurmi alkaa viheriöimään teillä päin.
        Kyllä mä ennen tuun sen nurmikon leikkaamaan, kun lunta pukkaisin :=))

Täälläkin sataa kaatamalla vettä.

..rentukat ja leskenlehet nupuillaan tälle vuuvelle. rentunruusu on ympärvuotinen.tännää eijoo tääl muistant sataakkaan,aamul viije aikaa pikkusen tihuutti.kyl siit viel heinäpouvat kehittyyt..)))

• yxtypy
        MikaelOne kirjoitti:

..rentukat ja leskenlehet nupuillaan tälle vuuvelle. rentunruusu on ympärvuotinen.tännää eijoo tääl muistant sataakkaan,aamul viije aikaa pikkusen tihuutti.kyl siit viel heinäpouvat kehittyyt..)))

tullee. Pääsee latoon polkeen heiniä, ja ajamaan rattorilla haravakonetta :=)))

Poletaan niitä heiniä sit yhdessä antza, niin on rattosanpaa :=)))

• resepti
        yxtypy kirjoitti:

Eli laitappa mulle tekemäsi pataattilaatikon resepti, kiitoa! Maistoin töissä elämäni ekan kerran moista herkkua ja tuli mieleen että olis kiva kokeilla itsekin! Muutama pataatti on jo ostettuna jääkaapissa!

• Pataattilaatikko
        yxtypy kirjoitti:

Voisitko laittaa mulle tuon pataattilaatikon reseptin, kiitos! Töissä maistoin sitä herkkua ja tuli mieleen itsekin kokeilla!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      109
      7197
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      96
      5225
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3392
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1491
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1114
    Aihe