Toivottavasti tänään tulisi voittoa, vaikkapa tuo 700€ ja risat.
Marseille - Monaco (1x2) 1 2.00
Eintracht Frankfurt - Werder Bremen (1x2) 2 1.75
FC Groningen - PSV Eindhoven (1x2) 2 1.60
Birmingham - Preston (1x2) 1 1.95
Southend - Southampton (1x2) 2 2.00
Blues - JYP (1x2) 2 4.70
Ässät - HIFK (1x2) 2 2.40
SapKo - K-Vantaa (1x2) 1 2.55
6-kohteen veto 28 0,20 135.36
Yhteensä 28
Sijoitettu panos: 5,60 EUR
Mahdollinen voitto: 758,02 EUR
tämän lisäksi nhl triojärjestelmä, jonka vihjasin veikkausforumilla ja sitten jos birmingham ja sc blues voittaa niin siitä on jo metz osunut (toisi 12€)
Tuplia vihjattu 235,9€ voittoja 194,70€
Trioja vihjattu 409,6€ voittoja 359,50€
Muita vihjattu 228,5€ voittoja 184,90€
Suurin osunut kerroin 6,30(*2)
Suurin osunut rivi 22*2€ = 44€
Suurin osunut kokonaiskerroin (yli1€rivit) 22 (*2)
Suurin osunut kokonaiskerroin 107*0,13
Rahaa mennyt 876,20€
Rahaa tullut 738,10€
Saldo -138,10€
Pelionnea kaikille, itsellä ei taida olla tältä viikolta voiton voittoa :(
L auantai 9.12
7
469
Vastaukset
- Ahhhh
itse vedin nämä tälleesti hölmösti
Jokerit - Pelicans (1x2) 1 1.50
KalPa - Lukko (1x2) 2 1.90
Tappara - Kärpät (1x2) 1 2.25
Ässät - HIFK (1x2) 2 2.40
HPK - TPS (1x2) 1 2.00
SaiPa - Ilves (1x2) X 4.20
Blues - JYP (1x2) 2 4.70
Yhdistelmäveto 1 0,50 607.60
Yhteensä 1
Sijoitettu panos: 0,50 EUR
Mahdollinen voitto: 303,80 EUR- Tyhmä(kö)
Miten saat pelattua pitkävetoa 50 centin panoksilla tai 20 sentillä systeemiä, kuten tossa ekassa viestissäsi?
Ei taida veikkauksella onnata? - Tietäjä1
Tyhmä(kö) kirjoitti:
Miten saat pelattua pitkävetoa 50 centin panoksilla tai 20 sentillä systeemiä, kuten tossa ekassa viestissäsi?
Ei taida veikkauksella onnata?Että ne on tehty Nordicbetille
- ei voi hävitä-paljoakaan
Tietäjä1 kirjoitti:
Että ne on tehty Nordicbetille
-siellä on minimipanos 12,5s.-yhteen vetoon,muutoin panosäli on 10s.
- Ahhhh
ei voi hävitä-paljoakaan kirjoitti:
-siellä on minimipanos 12,5s.-yhteen vetoon,muutoin panosäli on 10s.
panosväli on 1 sentti tietääkseni, mutta kyllä sinnekin voi hävitä kunhan innostuu tekemään liikaa rivejä
- Tietäjä1
SC-Bluesia 5min jälkeen. Ihmeellistä
- Ahhhh
että taidankin tästä lähtien keskittyä vain liigaan, ei ole kovin ruusuisesti tuo varastomiesten pallottelun arvaus lähtenyt, tai no voisi vielä II-divisioonaa kokeilla jossa osumiset 1/1.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291353
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381