L auantai 9.12

Ahhhh

Toivottavasti tänään tulisi voittoa, vaikkapa tuo 700€ ja risat.

Marseille - Monaco (1x2)    1    2.00
Eintracht Frankfurt - Werder Bremen (1x2) 2 1.75
FC Groningen - PSV Eindhoven (1x2) 2    1.60
Birmingham - Preston (1x2)    1    1.95
Southend - Southampton (1x2)    2    2.00
Blues - JYP (1x2)    2    4.70
Ässät - HIFK (1x2)    2    2.40
SapKo - K-Vantaa (1x2)    1    2.55

6-kohteen veto    28    0,20    135.36
Yhteensä    28        
Sijoitettu panos:    5,60 EUR
Mahdollinen voitto:    758,02 EUR

tämän lisäksi nhl triojärjestelmä, jonka vihjasin veikkausforumilla ja sitten jos birmingham ja sc blues voittaa niin siitä on jo metz osunut (toisi 12€)

Tuplia vihjattu 235,9€ voittoja 194,70€
Trioja vihjattu 409,6€ voittoja 359,50€
Muita vihjattu 228,5€ voittoja 184,90€
Suurin osunut kerroin 6,30(*2)
Suurin osunut rivi 22*2€ = 44€
Suurin osunut kokonaiskerroin (yli1€rivit) 22 (*2)
Suurin osunut kokonaiskerroin 107*0,13
Rahaa mennyt 876,20€
Rahaa tullut 738,10€
Saldo -138,10€

Pelionnea kaikille, itsellä ei taida olla tältä viikolta voiton voittoa :(

7

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ahhhh

      itse vedin nämä tälleesti hölmösti

      Jokerit - Pelicans (1x2)    1    1.50
      KalPa - Lukko (1x2)    2    1.90
      Tappara - Kärpät (1x2)    1    2.25
      Ässät - HIFK (1x2)    2    2.40
      HPK - TPS (1x2)    1    2.00
      SaiPa - Ilves (1x2)    X    4.20
      Blues - JYP (1x2)    2    4.70

      Yhdistelmäveto    1    0,50    607.60
      Yhteensä    1        
      Sijoitettu panos:    0,50 EUR
      Mahdollinen voitto:    303,80 EUR

      • Tyhmä(kö)

        Miten saat pelattua pitkävetoa 50 centin panoksilla tai 20 sentillä systeemiä, kuten tossa ekassa viestissäsi?
        Ei taida veikkauksella onnata?


      • Tietäjä1
        Tyhmä(kö) kirjoitti:

        Miten saat pelattua pitkävetoa 50 centin panoksilla tai 20 sentillä systeemiä, kuten tossa ekassa viestissäsi?
        Ei taida veikkauksella onnata?

        Että ne on tehty Nordicbetille


      • ei voi hävitä-paljoakaan
        Tietäjä1 kirjoitti:

        Että ne on tehty Nordicbetille

        -siellä on minimipanos 12,5s.-yhteen vetoon,muutoin panosäli on 10s.


      • Ahhhh
        ei voi hävitä-paljoakaan kirjoitti:

        -siellä on minimipanos 12,5s.-yhteen vetoon,muutoin panosäli on 10s.

        panosväli on 1 sentti tietääkseni, mutta kyllä sinnekin voi hävitä kunhan innostuu tekemään liikaa rivejä


    • Tietäjä1

      SC-Bluesia 5min jälkeen. Ihmeellistä

      • Ahhhh

        että taidankin tästä lähtien keskittyä vain liigaan, ei ole kovin ruusuisesti tuo varastomiesten pallottelun arvaus lähtenyt, tai no voisi vielä II-divisioonaa kokeilla jossa osumiset 1/1.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1353
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe