esimerkkiä: homoille ja lesboille parisuhteen siunaus. Kun se on saatu, voidaan sanoa, että kirkko on täysin tunnustanut seksuaalivähemmistöt tasa-arvoisiksi ihmisiksi. Silloin minäkin palaan kirkon jäseneksi. Myös naispappeuden vastustajat tulee raakata kovalla kädellä joko ruotuun tai ulos kirkosta. Näin on jo tapahtumassakin onneksi.
Liityn heti kirkkoon, kun se seuraa
7
240
Vastaukset
- Tervetuloa!
Saat minun paikkani. Minä nimittäin eroan heti kun seksuaalisesti kieroutuneita aletaan kirkon taholta siunaamaan.
- tuomitsemaan
erilaiset ihmiset, jos heidän erilaisuutensa tunnustaminen ei ole millään lailla itseltä pois. Taustalla täytyy olla jokin pimeä viha. On täysin ymmärrettävää, että syrjitty ihminen protestoi omaa epäoikeudenmukaista kohteluaan. Mutta mikä saa ihmisen suivaantumaan, vaikkei hänen oikeuksiaan aseteta millään muotoa kyseenalaisiksi - annetaan vain toisille lisää?! Tulee mieleen vanha sanonta, että tärkeintä ei suinkaan ole se, että itsellä on paljon, vaan se, ettei naapurilla ole enemmän!
- joku ajattelija
tuomitsemaan kirjoitti:
erilaiset ihmiset, jos heidän erilaisuutensa tunnustaminen ei ole millään lailla itseltä pois. Taustalla täytyy olla jokin pimeä viha. On täysin ymmärrettävää, että syrjitty ihminen protestoi omaa epäoikeudenmukaista kohteluaan. Mutta mikä saa ihmisen suivaantumaan, vaikkei hänen oikeuksiaan aseteta millään muotoa kyseenalaisiksi - annetaan vain toisille lisää?! Tulee mieleen vanha sanonta, että tärkeintä ei suinkaan ole se, että itsellä on paljon, vaan se, ettei naapurilla ole enemmän!
Kait jokaisella on oikeus mielipiteeseensä? Jos joku ei pidä homoutta normaalina niin se on ihan hänen oma asiansa. Onko suvaitsevaisuus edennyt jo niin "pitkälle", että kaikkien on PAKKO suvaita kaikkea tai pysyä hiljaa?
Homostelu on ällöttävää!
- marcus222
Kunpa seurakunnat vain voisivat jotenkin muuttaa raamatun tekstejä enemmän homo-myönteisimmiksi. Kukaan ei vain taida uskaltaa.
- Molemmista asioista
Jos tiedätte ja teette toisin kuin Raamattu opetta niin keräätte Jumalan vihaa päällenne.
Onneksi evlut on yksi saksalaisen miehen martin alkuun laittama kristinuskon suuntaus ja se ei edusta kaikkia Jeesksen uskovia maailmassa.
Se evlut ei ole edes sitä enään mitä se oli alku aikoinaan tai mitä opettiin opetuslasten elinaikana.
Lukekaa Raamattua se kannattaa itse kullekin ! : )
ps. mä olen tehnyt Raamatun sanan mukaiset valinnat molemmista asioista- Protestantti
valintani olen minäkin tehnyt, tuo kirkon siunaus , varsinkin hautaus toimituksessa,on ihme kun kirouksesta on tehty siunaus.
Jumala kirosi ihmisen, kun ihminen oli ollut tottelematon, Jumala sanoi kuolemalla sinun on kuoltava sillä maasta sinä olet tullut ja maaksi sinun pitää tuleman. Sama ketä siunailevat.
- humanisti1
Liity vasta sitten kun kirkko on lopettanut liittämästä lapsia seurakuntien jäseniksi!
Yli 97 % jäsenistä on pakkoliitetty vain muutaman viikon tai kuukauden ikäisinä. Raukkamaista!
Vasta jäsenyys johon hakeudutaan vapaaehtoisesti, on puolustettavissa.
Vaatikaa kirkolta selkärankaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611059- 428437
- 1285336
- 1443674
- 693598
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353554- 373240
- 552549
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352051- 281806