Moskovassa tuhopoltto

Moskovalaisen huumevieroitushoitolan tulipaloa epäillään vahvasti tuhopoltoksi. Kuolleita on 45 ja vahingoittuneita kymmenisen.

Myös henkilökuntaa syytetään hitaasta toiminnasta. Lisää Iltalehdessä http://www.iltalehti.fi/uutiset/200612095469849_uu.shtml

Omituista on muovi jota oli tietojen mukaan levitetty seinille ja aiheutti palaessaan paljon myrkyllistä savua.

9

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä Lasse!

      Putin yrittää kääntää katseet pois Politkovskajan ja Litvinenkon murhista polttamalla sairaalaan.

      Niin sitä pitää!

    • Kuka oikeesti

      jaksaa kiinnostua muutaman narkomaaniryssän hengestä.

    • vanha_kommunisti

      ja Kommunismin suloa laulaa. Mieleeni tulee vanha neuvostoaikojen moskova, joka oli MOSKOVA. Se oli niinkuin pyhiinvaelluskohde konsanaan, ja sitä kunnioitettiin ja pelättiin. Nyttemmin siitä on tullut huorien ja taksikuskien suosima kaupunki, jossa kukaan viisas ei viitsi asua. Korruptioita siellä täällä, virkamiehetkin ihan läpimätiä. Mutta venäjä on venäjä emmekä saa koskaan sitä entistä takaisin.

      • Nauraja.

        Moskovasta on tullut kaupunki sinä perseukinen vanha kommari et pystyisi ostamaan edes yksiötä. Maailman kalleimmat hotellit ja niissä liikkuvat ökyrikaat liikemiehet ovat siellä kuin kalat vedessä. Sinä nukkavieruna suomalaisena lökäpöksyinesi, persevakoinesi ja paskamahoinesi olisit siellä vain ihmisten naurettavana. Luksus huoratkin ovat sinulle liian kaalliita.


      • että Moskova
        Nauraja. kirjoitti:

        Moskovasta on tullut kaupunki sinä perseukinen vanha kommari et pystyisi ostamaan edes yksiötä. Maailman kalleimmat hotellit ja niissä liikkuvat ökyrikaat liikemiehet ovat siellä kuin kalat vedessä. Sinä nukkavieruna suomalaisena lökäpöksyinesi, persevakoinesi ja paskamahoinesi olisit siellä vain ihmisten naurettavana. Luksus huoratkin ovat sinulle liian kaalliita.

        on moderni metropoli, vaikka kokemukset Venäjästä rajoittuvat karjavaunussa ja taksin peräkontissa majailuun Viipurin matkalla. Mikesin "miljoonäärikavereita" lienevät Moskovan liimaa haistelevat katulapset.


      • Naurajabauraja.
        Nauraja. kirjoitti:

        Moskovasta on tullut kaupunki sinä perseukinen vanha kommari et pystyisi ostamaan edes yksiötä. Maailman kalleimmat hotellit ja niissä liikkuvat ökyrikaat liikemiehet ovat siellä kuin kalat vedessä. Sinä nukkavieruna suomalaisena lökäpöksyinesi, persevakoinesi ja paskamahoinesi olisit siellä vain ihmisten naurettavana. Luksus huoratkin ovat sinulle liian kaalliita.

        "Moskovasta on tullut kaupunki sinä perseukinen vanha kommari et pystyisi ostamaan edes yksiötä."
        -Minulla on osakkeita moskovassa siellä sun täällä, että jos siitä lähdetään. Tuollaisella sinunkaltaisella pikkurikollisella ei olisi ikinä varaa mihinkään tällaiseen.
        "Maailman kalleimmat hotellit ja niissä liikkuvat ökyrikaat liikemiehet ovat siellä kuin kalat vedessä."
        Niin olen minäkin ja kuulun omistavaan luokkaan
        "Sinä nukkavieruna suomalaisena lökäpöksyinesi, persevakoinesi ja paskamahoinesi olisit siellä vain ihmisten naurettavana. Luksus huoratkin ovat sinulle liian kaalliita."

        Nukkaiveruudesta ja paskamahaisuudesta olen päässyt jo eroon! Joten ne ovatkin näillä näkymin sinun ongelmiasi. Luksushuorista puheenollen: Taidanpa käydä hakemassa yhden tuolta salin puolelta, niitä on monta joista valita ;D

        Että tähän malliin. Todistat tässä vain oman pienuutesi!


    • narkomaaniryssien

      kuolema! Heistähän olisi voinut olla vaikka mitä apua ihmiskunnalle!!!

      Tuskin he edes olivat ymmärryksissään kun tämä tapahtui.

      By the way.........ennemmin tai myöhemmin heidän matka olisi katkennut metanoliin.........

    • halutaan

      hävittää tarpeettomat yksilöt. Ei niitä laiteta leireille, vaan laitoksiin jotka hupsis-poltetaan.

    • Nerokas ratkaisu huumeongelmaan.

      Miliisi kerää narkit kadulta "hoitolaan" joka on todellisuudessa purkutuomion saanut talo.
      "Hoitolan" täytyttyä "hoitajat hoitavat" narkit paremmille pössyttelypilville.

      Etsitään uuden "hoitolan" paikka ja rakennetaan vanhan tilalle lasiseinäinen liiketalo. Lisäksi ajellaan Hummereilla tai 600-Mersuilla ja naureskellaan köyhille vodkapäissään.

      Onneksi koko Moskova on rakennettu saven päälle, eikä kestä uutta rakennuspainetta. Käy niinkuin Saksan armeijalle taannoin, uppoaa liejuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      61
      3188
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1132
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1038
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      101
      945
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      923
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      804
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      801
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      680
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      89
      668
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      615
    Aihe