Moskovalaisen huumevieroitushoitolan tulipaloa epäillään vahvasti tuhopoltoksi. Kuolleita on 45 ja vahingoittuneita kymmenisen.
Myös henkilökuntaa syytetään hitaasta toiminnasta. Lisää Iltalehdessä http://www.iltalehti.fi/uutiset/200612095469849_uu.shtml
Omituista on muovi jota oli tietojen mukaan levitetty seinille ja aiheutti palaessaan paljon myrkyllistä savua.
Moskovassa tuhopoltto
9
346
Vastaukset
- Hyvä Lasse!
Putin yrittää kääntää katseet pois Politkovskajan ja Litvinenkon murhista polttamalla sairaalaan.
Niin sitä pitää! - Kuka oikeesti
jaksaa kiinnostua muutaman narkomaaniryssän hengestä.
- vanha_kommunisti
ja Kommunismin suloa laulaa. Mieleeni tulee vanha neuvostoaikojen moskova, joka oli MOSKOVA. Se oli niinkuin pyhiinvaelluskohde konsanaan, ja sitä kunnioitettiin ja pelättiin. Nyttemmin siitä on tullut huorien ja taksikuskien suosima kaupunki, jossa kukaan viisas ei viitsi asua. Korruptioita siellä täällä, virkamiehetkin ihan läpimätiä. Mutta venäjä on venäjä emmekä saa koskaan sitä entistä takaisin.
- Nauraja.
Moskovasta on tullut kaupunki sinä perseukinen vanha kommari et pystyisi ostamaan edes yksiötä. Maailman kalleimmat hotellit ja niissä liikkuvat ökyrikaat liikemiehet ovat siellä kuin kalat vedessä. Sinä nukkavieruna suomalaisena lökäpöksyinesi, persevakoinesi ja paskamahoinesi olisit siellä vain ihmisten naurettavana. Luksus huoratkin ovat sinulle liian kaalliita.
- että Moskova
Nauraja. kirjoitti:
Moskovasta on tullut kaupunki sinä perseukinen vanha kommari et pystyisi ostamaan edes yksiötä. Maailman kalleimmat hotellit ja niissä liikkuvat ökyrikaat liikemiehet ovat siellä kuin kalat vedessä. Sinä nukkavieruna suomalaisena lökäpöksyinesi, persevakoinesi ja paskamahoinesi olisit siellä vain ihmisten naurettavana. Luksus huoratkin ovat sinulle liian kaalliita.
on moderni metropoli, vaikka kokemukset Venäjästä rajoittuvat karjavaunussa ja taksin peräkontissa majailuun Viipurin matkalla. Mikesin "miljoonäärikavereita" lienevät Moskovan liimaa haistelevat katulapset.
- Naurajabauraja.
Nauraja. kirjoitti:
Moskovasta on tullut kaupunki sinä perseukinen vanha kommari et pystyisi ostamaan edes yksiötä. Maailman kalleimmat hotellit ja niissä liikkuvat ökyrikaat liikemiehet ovat siellä kuin kalat vedessä. Sinä nukkavieruna suomalaisena lökäpöksyinesi, persevakoinesi ja paskamahoinesi olisit siellä vain ihmisten naurettavana. Luksus huoratkin ovat sinulle liian kaalliita.
"Moskovasta on tullut kaupunki sinä perseukinen vanha kommari et pystyisi ostamaan edes yksiötä."
-Minulla on osakkeita moskovassa siellä sun täällä, että jos siitä lähdetään. Tuollaisella sinunkaltaisella pikkurikollisella ei olisi ikinä varaa mihinkään tällaiseen.
"Maailman kalleimmat hotellit ja niissä liikkuvat ökyrikaat liikemiehet ovat siellä kuin kalat vedessä."
Niin olen minäkin ja kuulun omistavaan luokkaan
"Sinä nukkavieruna suomalaisena lökäpöksyinesi, persevakoinesi ja paskamahoinesi olisit siellä vain ihmisten naurettavana. Luksus huoratkin ovat sinulle liian kaalliita."
Nukkaiveruudesta ja paskamahaisuudesta olen päässyt jo eroon! Joten ne ovatkin näillä näkymin sinun ongelmiasi. Luksushuorista puheenollen: Taidanpa käydä hakemassa yhden tuolta salin puolelta, niitä on monta joista valita ;D
Että tähän malliin. Todistat tässä vain oman pienuutesi!
- narkomaaniryssien
kuolema! Heistähän olisi voinut olla vaikka mitä apua ihmiskunnalle!!!
Tuskin he edes olivat ymmärryksissään kun tämä tapahtui.
By the way.........ennemmin tai myöhemmin heidän matka olisi katkennut metanoliin......... - halutaan
hävittää tarpeettomat yksilöt. Ei niitä laiteta leireille, vaan laitoksiin jotka hupsis-poltetaan.
Nerokas ratkaisu huumeongelmaan.
Miliisi kerää narkit kadulta "hoitolaan" joka on todellisuudessa purkutuomion saanut talo.
"Hoitolan" täytyttyä "hoitajat hoitavat" narkit paremmille pössyttelypilville.
Etsitään uuden "hoitolan" paikka ja rakennetaan vanhan tilalle lasiseinäinen liiketalo. Lisäksi ajellaan Hummereilla tai 600-Mersuilla ja naureskellaan köyhille vodkapäissään.
Onneksi koko Moskova on rakennettu saven päälle, eikä kestä uutta rakennuspainetta. Käy niinkuin Saksan armeijalle taannoin, uppoaa liejuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 613188
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161132- 891038
- 101945
- 50923
- 96804
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35801Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27680Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap89668- 48615