toisten nolaaminen?Mitäs sanotte esimerkiksi tästä?
--------------------------------------------------------------
Tai vielä pahempaa 8.12.2006 klo 21.49
kirj:Uskova_1
Jarlau ilmestyy hotelipeittoineen ja pystyssä olevine pippeleineen(jota sitten rukoilee
Jumalaa laskemaan)kahden kaljapullon kanssa ja sanoo olevansa kirjamassa kirjoittaja
eiku-evankelista
Onko Uskova 1.Lempi aihe
11
317
Vastaukset
- että,,
on aivan sairasta meininkiä, ei tuollaista viitsi edes kunnon uskomaton kirjoitella, saatikka joka kutsuu itseään uskovaksi, mutta niinhän Raamatussa sanotaan että hedelmistään puu tunnetaan ja näyttää pitävän paikkansa.
Minä en lue Uskova1 viestejä lainkaan koskaan sanaakaan, ja olen sen perustellut. 2 Tim 2:16,23 ja Joh 13:34-35 perusteella.
Minua ei loukkaa eikä liikuta mitenkään moinen.
Olen elämää nähnyt ja tahkoakin kiertänyt sen verran että tunnen ihmiset.
Jokainen aito kristitty osaa erottaa myös tuollaisien pilkkaavien kirjoittelun tarkoituksen ettei ota niitä vakavissaan, ja ymmärtää missä niistä on kysymys.
Minun puolestani ainakin toistaiseksi hän saa kirjoittaa minusta mitä tahtoo.
Ei liikuta hevon hännän pätkän vertaa.
Tietysti voisin harkita kunnianloukkaussyytöstä jos aiheellista, mutta en ole viestejään lukenut.
Jätän ne kokonaan omaan arvoonsa.
Kunnianloukkaussyytteet olisivat täällä helposti nostettavissa minunkin kohdalla varsinkin kun kirjoitan omalla nimelläni.
Siunausta
jari laurila- jotain?
"Ei liikuta hevon hännän pätkän vertaa."
Aikaisemmin tässä oli vielä yksi v:llä alkava sana. Onko se viesti jo poistettu?
Ei ole toinen toistaan parempi! jotain? kirjoitti:
"Ei liikuta hevon hännän pätkän vertaa."
Aikaisemmin tässä oli vielä yksi v:llä alkava sana. Onko se viesti jo poistettu?
Ei ole toinen toistaan parempi!Ei minun tekstissäni ole ollut koskaan mitään v:llä alkavia rivoja sanoja.
Muiden kirjoittelusta en tiedä, ja miten tekstiäni muuttavat minnekin.
Siunausta
jari laurila- vastauksesta
jarlau kirjoitti:
Ei minun tekstissäni ole ollut koskaan mitään v:llä alkavia rivoja sanoja.
Muiden kirjoittelusta en tiedä, ja miten tekstiäni muuttavat minnekin.
Siunausta
jari laurilaPyydän anteeksi, olin väärässä. Minun on helppo myöntää, että olen väärässä, koska en ole täydellinen, enkä edes täydellisyyteen pyri.
vastauksesta kirjoitti:
Pyydän anteeksi, olin väärässä. Minun on helppo myöntää, että olen väärässä, koska en ole täydellinen, enkä edes täydellisyyteen pyri.
Kiitos
Sama täällä.
Kypsynyt ihminen tunnustaa mielellään heikkouksiaan, vajavaisuuksiaan ja erehdyksiään, muuttaa mieltään ja nauttii kun saa pyytää anteeksi nöyrästi.
Hänen itsetuntonsa ei ole siitä kiinni.
Anteeksi anto on myös iloinen etuoikeus.
Olen aina iloinen jos syyllinen olen minä eikä joku muu.
Tosin elämässä olen aina halunnut tehdä hyvin, minkä teen, ja siinä suhteessa olen joskus perfektionisti eli täydellisyyteen pyrkivä.
Nykyisin opettelen ottamaan rauhassa sen minkä teen, eli ei niuhottaa vaatien itseltän liikaa.
Opettelen olemaan kokonaan mielenrauhassa.
Herran käteen kun elämänsä jättää, jäävät myös turhat huolet, ja Jeesuksen voi ottaa aina seuraansa, ja nauttia siitä.
Olen myös iloinen että olen voinut oppia virheistäni, ja kokemuskesta, mutta olen kovin pahoillani jos joudun kuulemaan 20 vuotta vanhoista asioista pilkkaa ja tuomioita.
Tuolloin elämäni oli kovin vaikeata.
Ihmiset ovat armottomia usein tänään usein.
Sen minkä kirjoitan itse täällä, teen aina lippusivuni alla, ja omalla nimelläni.
Siunausta ja rauhaa Sinulle
jari laurila
- Rumasta
Kylläpä puhui rumasta tavarasta ja vielä noin rumasti! Huh!
- luomaa!
Miksi noin kauhistelet Luojan luomaa, vai onko Luoja tehnyt virheen luodestaan miehen ja naisen sekä tavarat heille kummallekin.
- linkistä
H V Halmisen kirja,tuolta alempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862