Mikäs tämä sinun kirjoittamasi homma on?
"Kotimaisten painatteiden puuteluettelo
Tietokirjallisuus
"Lind, Olli
Pienyrittäjä! : älä nuku onnesi ohi, sillä nopeat syövät
hitaat / Olli Lind
[Kerava] : Verkosto- ja suosittelumarkkinoinnin
palvelukeskus, [1996?]
48 s. : kuv. ; 30 cm
(nid.)
f970967"
Voitko kertoa mitä se käsittelee.Olin ymmärtänyt ette ole tekemisissä verkostomarkkinoinnin kanssa?
Tuo topic on muuten tarkoituksella kirjoitettu noni muotoon = )
Olli Lindille kysymys verkostomarkkinonista?
10
1122
Vastaukset
- ollilind
Olen ollut kyllä verkostomarkkinoinnin kanssa tekemisissä, mutta minusta ei ollut siihen, koska olen liian ujo ja huono ottamaan yhteyttä tai aloittamaan puhumaan jollekin.
Kirjanen käsitteli verkostomarkkinointia pienyritysten lisäbusineksena. Sen painos on loppu eikä minullakaan ole sitä edes sähköisenä.
Olli- Verccomaha
"mutta minusta ei ollut siihen"
Olisi sinusta ollut, mutta nopeat söivät hitaamman. Toisinsanoen nopeat huijasivat nopeimmin, etkä ehtinyt huijaaviin rattaisiin.
Vika ei ole sinussa Olli, vaan systeemissä.
Älä usko sinua syyllistävään verkostopropagandaa.
Mielestäni verkostomarkkinoinnissa on sodan lait.
-Huijaa tai tule huijatuksi- - Nimetön
Verccomaha kirjoitti:
Olisi sinusta ollut, mutta nopeat söivät hitaamman. Toisinsanoen nopeat huijasivat nopeimmin, etkä ehtinyt huijaaviin rattaisiin.
-Huijaa tai tule huijatuksi-Samaa mieltä, ainakin mitä koskee noni huijauksia
- verccis
Nimetön kirjoitti:
Samaa mieltä, ainakin mitä koskee noni huijauksia
myös muihin vastaaviin. Hyvin mielenkiintoista!
- ollilind
Verccomaha kirjoitti:
-Huijaa tai tule huijatuksi-Sinä et tiedä mitään verkostomarkkinoinnista.
Kyllä se vika oli pelkästään minussa, systeemissä ei vikaa ollut. Ei ollut minua nopeampia, mutta jotkut, harvat, olivat minua rohkeampia.
Mutta ketään en huijaa, koskaan en valehtele. En myöskään itsestäni enkä itselleni.
Olli - harhaanjohtava
ollilind kirjoitti:
Sinä et tiedä mitään verkostomarkkinoinnista.
Kyllä se vika oli pelkästään minussa, systeemissä ei vikaa ollut. Ei ollut minua nopeampia, mutta jotkut, harvat, olivat minua rohkeampia.
Mutta ketään en huijaa, koskaan en valehtele. En myöskään itsestäni enkä itselleni.
Olli"älä nuku onnesi ohi, sillä nopeat syövät hitaat"
- nettijulli
ollilind kirjoitti:
OlliKerroit aiemmin, että olit liian ujo ottamaan kontakteja, ja et sen takia pärjännyt. No, eihän kaikki hommat sovi kaikille. Hyvä niin.
Mutta sitten kirjoitat, että vain harvat olivat sinua rohkeampia. Eli harvat menestyivät. Pääsemmekö taas siihen kovasti kiistellyyn väitteeseen, että verkostomarkkinoinnin systeemien yhteinen tekijä on se, että vain noin 1% menestyy ja 99% häviää?
Eli kyllä se systeemi on kaiken pahan alku ja juuri, siitä ei pääse mihinkään. Verkostossa yksi menestyjä tarvitsee alleen satoja, ellei jopa tuhansia häviäjiä, joilta (lainatakseni erästä palstalle kirjoittajaa) rullataan roposet ylälinjaan, näinhän se homma vain menee, se on pelin henki.
ps. et ole vieläkään vastannut esittämiini kysymyksiin:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000021815130 - Verccomaha
ollilind kirjoitti:
OlliSilti pyramidi sisätää vain 1% rohkeita vaikka kaikki rohkeimmat värvättäisiin.
"Olet täysin väärässä cortti" ollille
http://netcode.no-ip.org/~ospi/ravestore/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=36&category_id=10&option=com_virtuemart&Itemid=26
"Sinä et tiedä mitään verkostomarkkinoinnista. -
koskaan en valehtele" - NONISTA APUA SAANUT
ollilind kirjoitti:
OlliHyvä Olli että jaksat vastailla noille joilla ei ole varaa käyttää NONIa ja silloinhan ei jää muuta vaihtoehtoa kuin mollata. Olet tehnyt NONIn tunnetuksi monille tuhansille suomalaisille. Kirjojasi ja muita kirjallisia tuotteitasi luetaan ympäri maata.
Itse olen käyttänyt NONI JUOMAA jo lähes 2 vuotta ja ollut todella tyytyväinen tuotteeseen. Taitaapi siitä tulla uuden ajan coca cola kunhan aikaa hiukan vierähtää.
Sain juuri idean että voisin tilata Sinulta kirjallisuutta ja antaa niitä Joululahjaksi ystävilleni. Olipahan jotain hyötyä tästäkin hetkestä netin äärellä.
Tyytyväinen NONIin, Kainuu - ...
NONISTA APUA SAANUT kirjoitti:
Hyvä Olli että jaksat vastailla noille joilla ei ole varaa käyttää NONIa ja silloinhan ei jää muuta vaihtoehtoa kuin mollata. Olet tehnyt NONIn tunnetuksi monille tuhansille suomalaisille. Kirjojasi ja muita kirjallisia tuotteitasi luetaan ympäri maata.
Itse olen käyttänyt NONI JUOMAA jo lähes 2 vuotta ja ollut todella tyytyväinen tuotteeseen. Taitaapi siitä tulla uuden ajan coca cola kunhan aikaa hiukan vierähtää.
Sain juuri idean että voisin tilata Sinulta kirjallisuutta ja antaa niitä Joululahjaksi ystävilleni. Olipahan jotain hyötyä tästäkin hetkestä netin äärellä.
Tyytyväinen NONIin, KainuuMihn olet saanut apua nonista? Onko, niin että koska olet ilmeisen varakas, niin juot(?) nonia huviksesi, vai oletko kenties nonin myyjä, jolloin ymmärrän oikein hyvin nonin erinomaisuuden sinun kannaltasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843242
- 751291
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1781226Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401030Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103971Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310942- 95857
- 43849
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78835Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124825