on syytä miettiä mikä sen lipposen mielessä liikkuu kun lisää yrinvoimaa vaikka sähköä on viime talvena meillä seisoi tuotantoa samanverran kun nyt rakennetaan ja jos huolehtisimme että se on meirän omassa käytössä ja omistuksessa niinkun venäläisetkin huolehtii ensin omansa ja lipposen nato voisiko hän kertoa mitä se nato tuo tullessaan venäjä reakoi varmasti miten suuntaa puollustustaanman uhkaa vastaan niinhän kaikki tekevät ja se nato ei voi tai haluakaan toimia olemmevalinneet taas väärin niinkun historiassa niin monesti lukekaa kirja tamminiemi vai yksi esimerkki
paavo eläkkeelle
5
421
Vastaukset
- Johtaja_
Mene veikko hyvä hoitoon, sen verran kummallista tekstiä suollat..
IPU:n seura tekee kaltaisekseen.- veikko kytösaari
heti kun sinulta tulee vastaus mikä alustuksessa ei pirä paikkaansa tai ei ole mahdollinen esim pitäisikö meirän kansalisvaltiona verorahoilla tukea yksityisen yritystoimien ja niiren työvoiman ostovima niin kun 10 vuotta on tehty mielestäni työnantajan on maksettava palkkaa jotta tulonjako pysyy tasaisena 3 kantaa
- Juha Rantala
Veikko on aivan oikeassa. Lipposen olisi syytä mitä pikemmin ja mieluiten vähin äänin vetäytyä syrjään poliittisesta elämästä, sillä Paavo on poliittinen dementikko pahimmasta päästä. Suurta valtiomiestä surkeasti esittävä Paavo päästelee suustaan mitä sattuu, on allerginen pienimmästäkin kritiikin poikasesta ja taistelee tuuliviirejä vastaan kuin Don Quijote aikoinaan. Paavolla oli kanttia jyristä vuosi sitten Niinistön Nato-kannanottoja vastaan kuin pikku poika. Nyt hän on eturivissä itse viemässä Suomea Natoon. Hyvä esimerkki pahemman luokan takinkääntäjästä! Samaa sorttia on koko demariluokka. Vai että oikein työväenpuolue...
- Democratian
Niin. Mitä sinä olet saanut aikaan poliittisella kentällä?
- Kuun Poika
Democratian kirjoitti:
Niin. Mitä sinä olet saanut aikaan poliittisella kentällä?
On terve merkki, että kansalaiset uskaltavat tuoda puheenvuoroissaan esille myös Paavo Lipposen, tuon suuren "Demari-isä Aurinkoisen" tekemisiä, jotka ovat kiistatta raastaneet työväenluokan taloudellista asemaa kohti kestävää köyhyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560