19 kalpa-lukko 2 1,80 kalpa on umpisurkea ja häviää päivästä toiseen kun taas lukko on uuden maalivahtiapunsa turvin napsinut pisteitä tasaiseen tahtiin joten laitetaan lapulle 2
20 saipa- ilves 2,30 mielestäni oiva valinta lapulle pietilä on saanut ilveksen lentoon ja lento ei lopu ainenkaan tässä ottelussa..
38 watforf-reading 2 2,30 sarjan jumbo vastaan yllättäjä reading readingin kärkipelaaja on maalitilaston käressä ja tekee tässä pelissä sen varman maalin joten reading vie tän pelin..
42 sothen-sothampton 2 2,30 1,90
sarjan surkein joukkue jällein joka nousi vasta chippiin ja southampton joka haluaisi vielä nousta ylimmälle sarjatasolle ja niin myö sothampton hoitaa pelin normaalilla pelirutiiniesityksellä.
kokonais kerroin 18,09 ja laitetaan 3 eurolla kiinni
saa tulla kertomaa vaihtoehtoja noihi peleihi
NELJÄ KAKKOSTA!!
Pelitietäjä
2
296
Vastaukset
- No-viisi
Itse kokeilin tuota Watfordin voittoa, kylläkin crissin yllyttämänä, vaikkakin siitä tulee risti joka oli mulla ensimmäisenä mielessä, olen vissiin yllytysshullu.
- on aivan
selvä tasuri. Watfordin voiton puolesta ei puhu mikään eikä Reading ole kovin kummonen vieraissa. 0-0 tai 1-1.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71930Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57836Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?105741Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679