Suomi sai juuri merikaapelin Virosta.
Venäjältä ei piuhaa haluta, mutta mitä tehdä kun sähkö ei riitä?
Ydinvoimahankehan oli suuri virhe: sen rakentaminen kestää liian kauan, on tuontienergiaa, ei työllistä ja on muutenkin riskaapelia.
Siis mitä vaihtoehtoja, pakkaset tulossa?
Sähkön myyntiä ulkomaille on sesongiksi rajoitettava, mutta miten?
Eiku piuha poikki.
Eli: katkaisikö Suomi merikaapelin itse, oman energian turvaamiseksi ja Fortumin aseman pönkittämiseksi kilpailussa sisämarkkinoista?
SUOMI KATKAISI MERIKAAPELIN
5
307
Vastaukset
- on saanut alkunsa?
Mistä lienee tämä kauppasota saanut alkunsa?
Yhtäkkiä puhutaan valtavasta energiapulasta... ja se muuten taitaa johtaa lamaan?
Eikö se juuri niin mennyt 70-luvulla?
Mutta ei kulutus liene noussut tässä suhteessa kuin spekuloinnit energian hinnalla. - jljlkjl
Kysy Paavolta.
- Väärä palsta
Poi pois tuommoiset huuhaa jutut.
- uoiuoi
Kun ei YLE totuutta kerro... kaivakaamme se esiin itse. Piste.
- sensuuria
uoiuoi kirjoitti:
Kun ei YLE totuutta kerro... kaivakaamme se esiin itse. Piste.
Lämpimään aikaan nähden kulutus on korkealla, sen olen nähnyt pidemmältä ajalta.
http://www.fingrid.fi/portal/suomeksi/sahkomarkkinat/voimajarjestelman_tila/
Hinta on kyllä tullut alas , senjälkeen kun ruotsissa on ydinvoimalat käynnistyneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770