Eräs silmäpari jäi mieleen...
Kalle perjantaina
6
762
Vastaukset
- hii
Millainen silmäpari, tai tarkemmin minkälainen oli muu ihminen? Hiukset jne..?
- Mies_
Yläkerrassa, tanssilattialla. Kimpussasi oli myös ihailija josta et vaikuttanut olleen järin innostunut.
- hii
Mies_ kirjoitti:
Yläkerrassa, tanssilattialla. Kimpussasi oli myös ihailija josta et vaikuttanut olleen järin innostunut.
olin kyllä kallessa (kaarle 12?-helsinki) perjantaina, mutta kello 12-03 välisen ajan. tarkoititkohan perjantai iltaa, vai to-pe välistä yötä? ole kyllä tumma ja ikähaarukka kyllä sopii ja taisi niitä ihailijoitakin olla useempi kimpussa..millaisessa porukassa minun pitäisi liikkua, että olisin etsimäsi nainen?
- Mies_
hii kirjoitti:
olin kyllä kallessa (kaarle 12?-helsinki) perjantaina, mutta kello 12-03 välisen ajan. tarkoititkohan perjantai iltaa, vai to-pe välistä yötä? ole kyllä tumma ja ikähaarukka kyllä sopii ja taisi niitä ihailijoitakin olla useempi kimpussa..millaisessa porukassa minun pitäisi liikkua, että olisin etsimäsi nainen?
...olla siellä vasta pe/la yönä, jolloin siis mä olin, niin olisi voinut tärpätä ;) Mmm, ja tämä nainen ehdottomasti huomasi kyllä mut... Etsimäni nainen voi kyllä olla väärä termi, en varsinaisesti odottanut täältä häntä enää löytäväni. Ehkä tapaamme Kallessa tai muualla vielä joskus ;)
- hii
Mies_ kirjoitti:
...olla siellä vasta pe/la yönä, jolloin siis mä olin, niin olisi voinut tärpätä ;) Mmm, ja tämä nainen ehdottomasti huomasi kyllä mut... Etsimäni nainen voi kyllä olla väärä termi, en varsinaisesti odottanut täältä häntä enää löytäväni. Ehkä tapaamme Kallessa tai muualla vielä joskus ;)
Onnea etsinnöille sinulle. olisikin ollut hieman epätoddennäköistä, että joku minua olisi kaivannut.
- Mies_
hii kirjoitti:
Onnea etsinnöille sinulle. olisikin ollut hieman epätoddennäköistä, että joku minua olisi kaivannut.
...monikin kaipaa sua, epätodennäköistä vain että kukaan ilmoittelisi siitä tälläisellä palstalla ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3716687Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483906Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava341490Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard361256Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2131150- 981101
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue18976- 56966
Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä
Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t80948- 56896