Jeesus on vapauttava sinut, synneistä ja tekevä sinut vapaaksi.
Sinun tulisi taivuttaa tahtoasi parannukseen.
Nähdä syntisi, ja tunnustaa ne Jeesukselle, ettei sinussa olisi estettä, Jeesuksen kautta rukoillessa, sillä Jumala kuulee vain Jeesuksen kautta tulleet rukoukset.
Jeesus on välimies, jolle Jumala on oikeudet antanut, Hänen ristin työnsä tähden.
Jeesus sanoo; vapauteen minä teidät vapautan.
Miten saa vapauden? Uudellen syntymisen kautta, rukouksessa, tai vanhinten kätten kautta.
Pyhä Henki tulee sinuun.
Pyhä Henki alkaa avamaan sinulle raamatun sanan kautta kasvua.
Tässä kaikessa tarvitaan sinun tahtosi taipumista Jumalan tahtoon.
Jotta vapautuisit taakoista, sinun tulee antaa itsesi Jeesuksen puhdistettavaksi, joka antaa sinulle, rauhan sydämeesi, voiman täytää Hänen tahtoaan.
Tehdä myöskin Hengen hedelmiä, hedelmistään puu tunetaan.
Siunausta ja pyhitystä Joulun aikaan.
JEESUS VAPAUTTAJA
8
234
Vastaukset
- Daniel 1
Kiitos kirjoituksestasi! Totta joka sana.
- eksynyt etsijä
Oi, kunpa vain voisin saada ymmärrystä mihin minun tulee uskoa ja kykyä toimia oikein vaikeissakin tilanteissa. Niin ja kunpa saisin sitä uskovien, sydämestä lähtevää iloa. Tai oikeastaan olen iloinen useasti mutta kunpa rauhallinen ja tyyni mieli säilyisi vaikeissakin tilanteissa silloin tietäisin varmasti olevani uskossa. Tietäisin että Jeesus on sydämmessäni.
Kuinka saa Jeesuksen sydämmeensä?- Lukihäiriöinen
Sana sanoo: kokuttakaa niin teille avataan.
Etsivä löytää, näin on sinunkin kohdallasi, toivoisin saavani rukoilla sinun puolestasi, että voisit syntyä ylhäältä uudesti, ja saisit syntisi anteeksi.
Jeesus on luvannut, rauhan sydämeen omilleen, voin sanoa omalta kohdaltani, olen saanut rauhan. - eksynyt etsijä
Lukihäiriöinen kirjoitti:
Etsivä löytää, näin on sinunkin kohdallasi, toivoisin saavani rukoilla sinun puolestasi, että voisit syntyä ylhäältä uudesti, ja saisit syntisi anteeksi.
Jeesus on luvannut, rauhan sydämeen omilleen, voin sanoa omalta kohdaltani, olen saanut rauhan.Ei varmaan ole pahitteeksi jos rukoilet puolestani. Ehkäpä se auttaa minua saaman varmuutta ja syntini anteeksi ja sen myötä mielen rauhaa. Kiitos!
- eksynyt etsijä
Lukihäiriöinen kirjoitti:
Jeesus on luvannut, rauhan sydämeen omilleen, voin sanoa omalta kohdaltani, olen saanut rauhan.Haluaisin kysyä sinulta, että tiedätkö olisiko vapaakirkko vai onko se vapaa seurakunta hyvä paikka käydä kokouksisa?
Voiko sinne mennä kuka vain? Tulevatko ihmiset siellä juttelemaan? - Lukihäiriöinen
eksynyt etsijä kirjoitti:
Haluaisin kysyä sinulta, että tiedätkö olisiko vapaakirkko vai onko se vapaa seurakunta hyvä paikka käydä kokouksisa?
Voiko sinne mennä kuka vain? Tulevatko ihmiset siellä juttelemaan?Tiedätkö että sinun sydämesi, on Kristuksen teppeli, siltä lähtee usko ja teot.
Mitä hengelliseen kirkoon tulee, mene sinne jonne sinua johdatetaan.
Tärkeintä että sinulla on oma henkilö kohtainen usko.
Rakkaudesta Jeesukseen, ja raamatun sanasta lähtee uskon kasvu.
Toivon sinulle siunattu Joulua
- Yksilö
Nyt unohdat minkä Jeesus (Halleluja) sanoi Juutalaisille
"44 Ei kukaan voi tulla minun luokseni, ellei Isä, joka minut on lähettänyt, vedä häntä. Sen, joka tulee, minä herätän viimeisenä päivänä."
Joh 6:44.
Vaikka olisit kuinka uudesti syntynyt E I auta.- DANIEL 1
Parahin yksilö, olet ehkä jo hieman liiankin yksilöllinen. Se juuri on sitä Isän "vetoa" kun halajaa uskovien sydämestä lähtevää iloa, tai varsinkin se, kun kaipaa JEESUSTA sydämeensä !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee693110Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."341982Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2801590Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1041554Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2611213Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki261118Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin871101Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201064En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711040- 981023