Mitä te ymmärrätte tällä Jeesuksen sanalla Johannes 17:9 "Minä rukoilen heidän edestänsä; en minä maailman edestä rukoile, vaan niiden edestä, jotka sinä olet minulle antanut, koske he ovat sinun - ja kaikki minun omani ovat sinun, ja sinun omasi ovat minun - ja minä olen kirkastettu heissä."
ja sitten samaisen kohdan 20 jakeessa:
"Mutta en minä rukoile ainoastaan näiden edestä, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun,..."
Nimenomaan 17:9:ssä ihmetyttää kohta "En minä maailman edestä rukoile" ja sitten tämä "jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun"
Onko Jeesus vain uskovien esirukoilija? Ja rukoileeko Hän vain sitten niiden puolesta, jotka uskovat Jumalan sanan, jota heille uskovat tarjoavat...siis tavallaan edelleen vain uskovien puolesta?
Kenen puolesta
18
370
Vastaukset
- koko maailman
44 Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat,
45 että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin.- Muukalainen.
Maailma on saatanan vallassa.
- huuda avuksesi Herraa
Muukalainen. kirjoitti:
sinä muukalaine olet saatanan vallassa.
- näin.
Muukalainen. kirjoitti:
Kyllä on oppi mennyt perille!
huuda avuksesi Herraa kirjoitti:
sinä muukalaine olet saatanan vallassa.
tämän viestin tuoja:
"kaikkien edestä pitää rukoilla
Kirjoittanut: koko maailman 9.12.2006 klo 21.56
Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat,
että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin."
Toit itse Raamatun sanaa esiin niinkuin piru
toi Jeesukselle.
Et voi ymmärtää tätä.
Mutta niinkuin sinä huusit jo parannuksen tehneelle Jeesuksen omalle, niin sanon sinulle;
Tee todella parannus ja käänny Jumalan puoleen
ja pyydä, että Hän johdattaisi sinutkin oikealle
tielle Elämän kaidalle Tielle.näin. kirjoitti:
Kyllä on oppi mennyt perille!
ei ole sinulle Jeesuksen sanoma voinut mennä
perille kun et koskaan ole hänen luokseen tahtonut
käydä.- Eikö ole
ArmiK kirjoitti:
ei ole sinulle Jeesuksen sanoma voinut mennä
perille kun et koskaan ole hänen luokseen tahtonut
käydä.Kuule, rukoilen aivan jokainen päivä, ja sanoilla jotka sinäkin hyväksyisit.
Eikö ole kirjoitti:
Kuule, rukoilen aivan jokainen päivä, ja sanoilla jotka sinäkin hyväksyisit.
näin on,
" kuin Jeesus sanoo:
"Minä rukoilen heidän edestänsä; en minä maailman edestä rukoile, vaan niiden edestä, jotka sinä olet minulle antanut, koske he ovat sinun - ja kaikki minun omani ovat sinun, ja sinun omasi ovat minun - ja minä olen kirkastettu heissä."
Ja myös:
"Mutta en minä rukoile ainoastaan näiden edestä, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun,..."- Muukalainen.
ArmiK kirjoitti:
näin on,
" kuin Jeesus sanoo:
"Minä rukoilen heidän edestänsä; en minä maailman edestä rukoile, vaan niiden edestä, jotka sinä olet minulle antanut, koske he ovat sinun - ja kaikki minun omani ovat sinun, ja sinun omasi ovat minun - ja minä olen kirkastettu heissä."
Ja myös:
"Mutta en minä rukoile ainoastaan näiden edestä, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun,...""En minä maailman edestä rukoile", lause ei näytä menevän jakeluun, ei sitten millään.
Muukalainen. kirjoitti:
"En minä maailman edestä rukoile", lause ei näytä menevän jakeluun, ei sitten millään.
kun oma liha ja saatana tietävät paremmin kuin
Itse Jumala.
Tällaista se oli itsenikin kohdalla kun oma liha,
synti ja saatana saivat olla herroina elämässäni.
kuin Jeesus sanoo:
Ja myös:
"Mutta en minä rukoile ainoastaan näiden edestä, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun,..."- Muukalainen.
,,,
- Jeesuksen sanat
Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat,
että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin. - Muukalainen.
Jeesuksen sanat kirjoitti:
että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin.Rakkaudestahan me tätä teemme.
Emme kiitosta teiltä odotakaan. - Jeesuksen sanat.
Muukalainen. kirjoitti:
Rakkaudestahan me tätä teemme.
Emme kiitosta teiltä odotakaan.Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat,
että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin. - Muukalainen.
Jeesuksen sanat. kirjoitti:
että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin.Luuletko että teen Totuuden julistusta jostain muusta tarpeesta, kuin lähimmäisen rakkaudesta?
Jeesuksen sanat kirjoitti:
että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin.toit taas väärän lauseen väärään aikaan.
Jeesuksen sanat. kirjoitti:
että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin.väärä Raamatun lause tässä yhteydessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455070Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481259Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753