Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Väärä vessa

Lissu85

Olin tänää kaupungis ja mulla oli kauhea vessahätä. Muutama tippa jopa karkasi housuunki.
No sit menin kiireellä kirjastoon veskiin ja mitään katsomatta lorauttaan oikein kunnon paineel tuskasen hädän. No sit ku menin pois ni tuli mies vastaan ja katto vähän pitkää ja sit vast tajusin et olin menny mieste vessaa. Tuli vähä nolo olo.

7

2607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiki_

      niin nou hätä, ymmärtää varmasti tuon.

    • Stage

      Jos joku oli vaihtanu niitä vessan ovia niin luulit että kävit miesten vessasa vaikka kävitki naisten vessasa! ootko ajatellu asiaa tältä kantilta?

    • Endless Feed

      Olen minäkin käynyt miehenä naisten vessassa asioilla ja ihan tarkoituksella. Mutta vain siksi koska olin baarissa erittäin kuosissa enkä löytänyt miesten vessaa.

      • pinsku

        Muutamii kertoja mulki jääny baaris veskis käynti vähä viime tinkaa ja sit kun on menny veskii ni nasten vessas tietty hirvee jono =( ja pidättely oikein sattuu sekä meinaa tullaa väkisin housuu ni oli pakko mennä miesten veskiin.


    • Mitään

      Mul kävi tellai tapaus tanssilavalla siel oli sisällä vessat vierekkäin. edellisenä kautena kävin muutaman kerran menin vanhasta muistista katsomatta oveen eikä siellä ollut ketään. Menin tarpeille siihen pienempään koppiin ja kun tulin niin yks nainen tuli sisälle ja sanoi "Herra on tullut naisten puolelle" kyl mävähä häkellyin mutta pesin käteni siinä kuitenkin juteltiin sen naisen kans ja naureskeltiin tapausta. Jälkeenpäin oli sen kanssa aina hauskaa.
      Mulle tapahtuu elämässä kaikenlaista se on kyllä antoisaa ja mukavaa. "Elämä on ihanaa" tämä on minun mottoni

    • Nimetön

      mitään. Kerran menin Jyväskylässä vessaan niin nainen lorotteli ilmekään värähtämättä miesten pisuaariin. Pyytelin vain anteeksi kun vieressä piti lorotella ;-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2287
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe